• Hi! Ik wil een nieuw verhaal schrijven, over de boekenserie De Grijze Jager. Mensen zeggen dat het een kinderboekenserie is, waar ik totaal niet mee eens ben. Het zijn echt geweldige en spannende boeken, naar mijn smaak.

    De verhaallijn moet ik nog uitwerken, het gaat eigenlijk net zoals de eerste boeken over een leerling Jager. Nu zoek ik een goede titel want voor titels ben ik nogal inspiratieloos. Iemand suggesties/ideeën?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Misschien is het handig om een kleine samenvatting neer te zetten. Het is makkelijker om een goede titel te bedenken als er een richtlijn is wat je met je verhaal wil.


    Can't control my second personality

    Ah, kun je mij waarschuwen? I love the books. :'D

    Even denken, het ligt inderdaad ook aan de verhaallijn. Wil je net zulke titels als de boeken, zoals ,,De brandende brug", of in het Engels of juist heel anders? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarschuw me ^^

    AvatarKyoshi schreef:
    Ah, kun je mij waarschuwen? I love the books. :'D

    Even denken, het ligt inderdaad ook aan de verhaallijn. Wil je net zulke titels als de boeken, zoals ,,De brandende brug", of in het Engels of juist heel anders? (:


    In het Nederlands, en zulke titels wil ik graag, haha. God, hoe ga ik een samenvatting bedenken?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    In het Nederlands, en zulke titels wil ik graag, haha. God, hoe ga ik een samenvatting bedenken?


    Als je wilt mag je via een PB-bericht jouw idee (globaal) sturen? Only if you want. :'D En alles kan, zolang je maar wilt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb al een titel ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."