• ...kun je maar beter even goed nadenken over waar je 'm laat zetten. (;

    klik voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:48 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Die poster hadden wij op werk hangen, maar ik vond 'm veel te lame, dus heb 'm weggedaan. :W

    Aye, jullie betalen voor die shit, ik zet ze.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Die poster hadden wij op werk hangen, maar ik vond 'm veel te lame, dus heb 'm weggedaan. :W

    Aye, jullie betalen voor die shit, ik zet ze.
    :W

    Heb je zelf geen tattoo's dan? just curious. :B

    & lol die onderste.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Heb je zelf geen tattoo's dan? just curious. :B

    & lol die onderste.

    Slechts een stipje of twee op m'n rug en benen; baas die grappig deed. Ga d'r zelf binnenkort een zetten, maar moet het elke keer uitstellen. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Slechts een stipje of twee op m'n rug en benen; baas die grappig deed. Ga d'r zelf binnenkort een zetten, maar moet het elke keer uitstellen. :W

    Je baas die grappig deed? leuke baas heb je dan. x'] en awesome ~


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    GATES schreef:
    (...)
    Slechts een stipje of twee op m'n rug en benen; baas die grappig deed. Ga d'r zelf binnenkort een zetten, maar moet het elke keer uitstellen. :W


    Ohja. Daar had je over vertelt bij de meeting. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Is het erg als ik hem niet snap??(cat)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind tattoo's lelijk. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hoef er geen, dus ik hoef er ook geen rekening mee te houden (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Larten schreef:
    (...)
    Je baas die grappig deed? leuke baas heb je dan. x'] en awesome ~

    Mijn baas is een schatje, hoor. Dikke man van in de veertig, leuk baardje, klein hartje. Heb mijn naam op z'n arm mogen zetten twee weken geleden. Hij wil namelijk dat alle tattoeerders in zijn shop op zijn arm staan. Het zag er zo gaaf uit! (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Mijn baas is een schatje, hoor. Dikke man van in de veertig, leuk baardje, klein hartje. Heb mijn naam op z'n arm mogen zetten twee weken geleden. Hij wil namelijk dat alle tattoeerders in zijn shop op zijn arm staan. Het zag er zo gaaf uit! (wbw)

    Heb ik eigenlijk altijd al willen weten: als je aangenomen wordt in een tattooshop of zo, moet je dan zo'n soort test afleggen om te laten zien wat je tekentalenten zijn? Want ik neem aan dat ze niet eender wie op je huid laten kribbelen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik neem gewoon nog een tattoo hoor, haha. :]
    Als ik oud genoeg ben. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga sowieso een op m'n pols zetten en op mn bovenbeen, maarja of ik er later problemen mee krijg, tja, ik kan het bedekken. En anders is er altijd nog de McDonalds. :W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Heb ik eigenlijk altijd al willen weten: als je aangenomen wordt in een tattooshop of zo, moet je dan zo'n soort test afleggen om te laten zien wat je tekentalenten zijn? Want ik neem aan dat ze niet eender wie op je huid laten kribbelen...

    Eerst moet je laten zien of je een vaste hand hebt, en of je inderdaad kan tekenen. En op de zwakke punten word je dan bijgeleerd, als je bijvoorbeeld geen draken kan maken o.i.d. Daarna mag je oefenen op een stuk dood varken om te zien of je weldegelijk de gevraagde vaste hand hebt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    (...)
    Eerst moet je laten zien of je een vaste hand hebt, en of je inderdaad kan tekenen. En op de zwakke punten word je dan bijgeleerd, als je bijvoorbeeld geen draken kan maken o.i.d. Daarna mag je oefenen op een stuk dood varken om te zien of je weldegelijk de gevraagde vaste hand hebt. :Y)

    Serieus? Op een varken oô dat is apart x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Serieus? Op een varken oô dat is apart x'D

    De varkenshuid verschilt niet veel van de mensenhuid. Vandaar. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)