• Topic 1.
    Topic 2.
    Topic 3.
    Topic 4.
    Topic 5.
    Topic 6.


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    De wind blies zacht daar mijn haren waardoor ze begonnen te wapperen. Ik stond nog steeds bij de water kant voor me uit te kijken. Een normaal mens had het allang veelste koud gehad in alleen een t-shirt en een broek. Ik ademde de zeegeur diep in. Het rook fijn, verfrissend en vertrouwd. Ik deed voorzichtig mijn schoenen uit en liep tot met mijn enkel in het water. Het water voelde fris. Ik glimlachte en bleef nog steeds naar de horizon in de verte kijken alsof daar het antwoord lag. Ik keek heel even om en zag Cedric zitten. Ik kon zijn gezichtsuitdrukking niet zien. Ik wierp nog even een blik naar het water en twijfelde er aan om terug te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik dacht nog even na over mijn ontdekking. Het was fijn dat het in verhouding zo snel was gegaan. Ik zag Dana even omkijken. Nu begon ik het wat te koud te krijgen. Bijna bibberend loop ik naar Dana. Ik sla mijn armen om me heen en ga langs haar staan. 'Nu begin ik het koud te krijgen,' zeg ik.

    [sorry ben wat inspiratieloos, en op Gawain wacht ik nog]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:32 ]

    Dana
    Ik had Cedric niet horen aan komen en besefte pas dat hij er was toen hij begon te praten. 'Nu begin ik het koud te krijgen.' Ik keek hem aan. 'Dan gaan we terug,' zei ik. Een klein glimlachje verscheen rond mijn lippen. Ik sloeg mijn armen om Cedric heen en gaf hem een knuffel. Ik had gewoon de behoefte om zeker te weten dat dit allemaal echt was. Dat Cedric echt was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    'Dan gaan we terug,' zei Dana. Ze sloeg haar armen om me heen en gaf me een knuffel. Een kleine rilling ging over mijn lijf. Toen Dana los gelaten had pakte ik haar vest en sloeg mijn arm om haar heen. Samen liepen we terug. Ik had het koud gekregen van het strand. Maar mijn humeur was daardoor niet zoveel verslechterd als normaal.

    Dana
    Ik keek naar Cedric's arm, degene die hij niet om me heen had geslagen terwijl we liepen. 'Wacht eens,' zei ik. 'Je hebt kippen vel. Ik keek Cedric aan. 'Maar goed dat we terug gaan.' Ik glimlachte even terwijl we het strand afliepen. De wind waaide nog steeds om ons heen. 'Het vuur is uit,' merkte ik op. Ik vond het helemaal niet erg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Dana merkte op dat ik kippenvel had gekregen. Even moest ik erom lachen. 'Dat krijgen mensen als ze het koud hebben,' zeg ik een beetje plagerig. Naar mate we verder bij de rest kwamen werd het wel wat warmer gelukkig. Het vuur was inderdaad uit zoals Dana opmerkte. Wat we nu konden doen wist ik niet.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ik glimlach naar Gawain als hij goed gaat liggen en dompel dan een doekje onder in het water dat Cherie heeft gehaald. "Ik ga het ergste vuil nu uit je wonden wassen, Gawain, maar dat kan even pijn doen." Ik dep eerst voorzichtig met de kletsnatte doek over zijn rug heen zodat het opgedroogde bloed wat oplost en makkelijker weggaat. Dan begin ik zachtjes het bloed en vuil weg te vegen, zodat de wonden beter zichtbaar worden. Drie parallelle rode strepen van zo'n centimeter doorsnee lopen diagonaal over zijn rug. Ik ril even bij het zien ervan, maar ga rustig door met mijn werk. Ik spoel de doek uit en dep over zijn rug heen tot de wonden er schoon uit zien. Dan pak ik het flesje niet-prikkende jodium, ik wil Gawain immers niet dezelfde pijn laten lijden als Sasha, en pak een schoon doekje om de wonden mee te desinfecteren. "Oké, Gawain, ik heb hier anti-prik jodium, maar waarschijnlijk zal het nog steeds wel even prikken aangezien je wonden nu natuurlijk nog heel gevoelig zijn." Ik houd het doekje tegen de opening van het flesje, houd het even op de kop zodat er wat van de vloeistof in het doekje komt, en zet dan het flesje weer rechtop. Vervolgens begin ik, zo voorzichtig als ik kan, Gawains wonden te desinfecteren. "Gaat het nog een beetje?" vraag ik als ik klaar ben.

    Gawain
    Ik knik als Heather zegt dat ze mijn rug eerst gaat schoonmaken. Mijn gezicht vertrekt even als ze met de natte doek over mijn wonden gaat. 'Oké, Gawain, ik heb hier anti-prik jodium, maar waarschijnlijk zal het nog steeds wel even prikken aangezien je wonden nu natuurlijk nog heel gevoelig zijn,' zegt Heather als ze klaar is met schoonmaken. Ik knik weer. Mijn gezicht vertrekt harder dan net als Heather de wonden weer raakt. Ik bijt op mijn onderlip om niet veel te laten merken. De hand die die van Cherie vast heeft knijp ik even samen. Gelukkig duurt dit minder lang dan het schoonmaken. 'Gaat het nog een beetje?' vraagt Heather als ze klaar is. Mijn lip was een beetje gaan bloeden dus ik wachtte even met antwoorden. Ik draai mijn hoofd iets zodat ik Heather kan aankijken. 'Het doet pijn,' geef ik eerlijk toe. 'Maar het zal moeten.'

    Dana
    'Ja, maar ik ben ook een mens en ik heb ook nooit kippenvel,' plaagde ik Cedric terug. Ik keek hem grijnzend aan en haalde even mijn hand door mijn haar. 'Hoe verklaar je dat?' Ik vond het leuk om hem te plagen en te kijken hoeveel hij nou precies van me wist. Ik wist dat mijn ogen ondeugende twinkeltjes lieten zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Dana vond het duidelijk leuk om me te plagen. Ik kreeg een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Ja, maar ik ben ook een mens en ik heb ook nooit kippenvel. Hoe verklaar je dat?' Ik lachte even. 'Dus we gaan het zo spelen,' zeg ik lachend. 'Wat dacht je van het feit dat je het gewoon niet koud hebt dus dan krijg je ook geen kippenvel. Waarschijnlijk ben jij gewoon veel meer in koudere temperaturen buiten bent geweest.'

    Dana
    'Dus we gaan het zo spelen?' Cedric lachte. 'Wat dacht je van het feit dat je het gewoon niet koud hebt dus dan krijg je ook geen kippenvel. Waarschijnlijk ben jij gewoon veel meer koudere temperaturen buiten bent geweest.' Ik lachte mee. 'Bijna,' zei ik. 'Ik ben warmbloedig. Ik heb het nooit koud.' Ik keek Cedric aan en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    'Als je het nooit koud hebt heb je ook geen kippenvel,' lach ik. Zelf had ik dat wel vaker, gewoon om het feit dat ik de warmte gewend ben. Kou was niet echt iets voor mij. Ik had eindelijk weer eens gelachen. Terwijl we hier tot onze nek in de zooi zitten.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ik glimlach weer naar Gawain als hij dapper toegeeft dat het pijn doet maar dat het maar moet. "Je hebt het ergste nu in ieder geval gehad. Ik doe nog wat wondzalf op de wonden en daarna zal ik ze verbinden. Dan moet je gewoon veel uitrusten en dan komt het allemaal weer goed. Oké?" Ik glimlach bemoedigend en pak de tube met wondzalf. Voorzichtig smeer ik wat op zijn wonden, en draai dan het dopje weer op. "Goed, ik ga nu het verband om je rug heen wikkelen. Als ik "ja" zeg, zou je dan voorzichtig een stukje omhoog kunnen komen zodat ik het via je buik er om heen kan wikkelen?" Ik pak de rol verband, houd het begin vast vlak voor een van zijn wonden en rol het over zijn rug heen. "Ja." zeg ik voor de eerste keer en zodra Gawain ver genoeg omhoog is gekomen rol ik het verband verder over zijn buik, en dan weer over zijn rug heen. Telkens als ik ja zeg komt Gawain keurig omhoog en daarom zit het verband er al snel omheen. Ik plak het verband af met kleine stukjes tape, zodat het op zijn plaats blijft zitten, en zet dan een stap naar achteren. "Zo, prima. Die wonden op je rug waren alles, toch? Of heb je nog iets waar ik over heen gekeken heb?"

    Gawain
    Gelukkig was dat het ergste. Nog meer zou ik nu niet meer fijn vinden. "Je hebt het ergste nu in ieder geval gehad. Ik doe nog wat wondzalf op de wonden en daarna zal ik ze verbinden. Dan moet je gewoon veel uitrusten en dan komt het allemaal weer goed. Oké?" "Is goed," zeg ik en ga weer liggen. Gelukkig prikt de wondzalf niet en is Heather voorzichtig. Ze zegt dat ik bij "ja" en stukje omhoog kan komen. Netjes deed ik wat ze zei en kwam ik elke keer bij "ja" een stukje omhoog. Heather deed het verband via mijn buik over de wonden. Het duurde niet lang voordat het goed zat. "Zo, prima. Die wonden op je rug waren alles, toch? Of heb je nog iets waar ik over heen gekeken heb?" vraagt ze als ze klaar is. "Voor zover ik weer was dat het," zeg ik. "Bedankt." Voorzichtig kom ik omhoog en ga op de rand zitten. Nu eerst eens een T-shirt regelen. Ik glimlachte even naar Heather. Gelukkig deed het geen pijn meer.

    Dana
    'Je kan toch ook kippenvel krijgen als je bang bent?' vroeg ik me hard op af. Ik vond het leuk om Cedric te zien lachen. Zo was hij nog leuker en nog schattiger. 'En trouwens, soms ben je echt een kou kleun.' Ik grinnikte terwijl ik me afvroeg wat we nu gingen doen. We konden niet echt ergens helpen. Niet zo ver ik wist tenminste.


    "Ignite, my love. Ignite."