• Topic 1.
    Topic 2.
    Topic 3.
    Topic 4.
    Topic 5.
    Topic 6.


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Dana sloeg haar armen om me heen. Dit had ik gewoon nodig. Ik wou alleen Even rust en iemand die om me gaf. Het bleef in mijn hoofd spoken dat ik de kapitein wou spreken, maar helaas was daar nog steeds geen tijd voor. Stiekem hoopte ik dat hij wat tijd zou maken en dat ik minder lang me zo slecht voelde. Er moest toch een oplossing voor te vinden zijn. En met mijn trainer kon ik ook niet praten, zij was waarschijnlijk overleden. Ik moest me over dit gevoel heen zetten, Dana had me nu nodig en ik moest er voor haar zijn! 'Dankje,' zeg ik zacht.

    Dana
    'Dankje,' zei Cedric zacht. Ik keek Cedric verbaasd aan. 'Waarvoor?' vroeg ik. Ik voelde me veilig in de armen van Cedric. Alsof niemand me dan iets kon doen. Ik hield Cedric nog steeds stevig vast alsof hij zou verdwijnen als ik hem los zou laten. Ik wist dat het onzinnig klonk maar zo leek het. 'Ik heb niks speciaals gedaan,' zei ik zacht.

    [ik moet trainen vandaar dat dit stukje zo kort is.]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Wauw, je hebt nog een bed, wat een luxe.. Ik denk dat de rest van ons buiten op matjes moeten slapen, of zo,' zei ik. Ik moest nodig op zoek gaan naar een hele hoop warme dingen, die me vannacht dus een beetje slaap konden bieden.
    Ik zou kunnen vragen aan Gawain of ik hier mocht slapen, maar dat was ook weer zo.. stom? Ik kon het juiste woord niet vinden, zelfs in mijn hoofd scheen het niet te lukken.
    Ondertussen liep ik naar Gawain toe, en ging ik naast hem zitten. Ik pakte zijn hand vast, verstrengelde mijn vingers met de zijne en legde vervolgens mijn hoofd op zijn schouder. 'Als het pijn doet moet je het zeggen,' vertelde ik hem.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:28 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    'Waarvoor,' vraagt Dana verbaasd. 'Ik heb niks speciaals gedaan.' Gelukkig bleef ze me vasthouden, en ik haar. Ze had me het beste gegeven wat nu zou kunnen. Hoe kon ik haar uitleggen wat ze net voor me gedaan had. 'Ik ben je nu dankbaar dat je me een knuffel geeft,' mompel ik. Ze wist niet wat iets voor me kon betekenen.

    Gawain
    Met wat moeite lukte het om uiteindelijk mijn shirt aan te krijgen. Cherie leek verbaasd over de toestand van mijn kamer. Dit was meer dan op sommige tijden in Nieuw Zeeland. Cherie kwam langs me zitten en verstrengelde haar vingers in de mijne. Haar hoofd legde ze op mijn schouder. 'Alleen mijn rug doet pijn,' mompel ik. Even Haal ik Cherie's hoofd van mijn schouder en ga op mijn buik op het bed liggen. Nu mocht ze tegen me aan komen liggen als ze dat wou. Mijn hele lichaam smeekte me op zo te blijven liggen, ik kon toch niet helpen mijn rug kon nog te weinig aan en was te gevoelig.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Gawain ging liggen, en ik zag duidelijk dat dit voor hem prettiger was. Op de één of andere manier had ik het voor elkaar gekregen zijn hand vast te blijven houden, en die liet ik dan ook niet los.
    Ik gaapte. Tot dan had ik helemaal niet doorgehad dat ik moe was, maar blijkbaar was ik dat dus wel.
    'Als je het niet erg vindt, ga ik ook even liggen,' zei ik, waarna ik naast Gawain ging liggen. Vervolgens begonnen mijn ogen dicht te vallen, en al gauw viel ik in slaap.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Natuurlijk, ga je gang,' mompel ik als Cherie vraagt of ze erbij mag liggen. Ze had mijn hand nog steeds vast. Ze sliep al snel nadat ze kwam liggen. Helaas bleef ik nog een tijdje wakker. Langzaam maar zeker viel ik ook in slaap, eindelijk fatsoenlijk slapen en hopen dat ik niet wakker gemaakt werd. Ook hoopte ik dat ik niet op mijn rug zou draaien. Gelukkig was het dit keer voor mij een droomloze slaap.

    Dana
    'Ik ben je nu dankbaar omdat je me een knuffel geeft.' Ik glimlachte. Ik legde mijn hoofd op zijn borst maar liet hem niet los. 'Graag gedaan... denk ik,' zei ik een beetje verlegen. Ik zal Cedric altijd een knuffel geven als hij dat nodig had. Ik zou hem ook altijd willen helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [aangezien ik een beetje erg depri ben door privéomstandigheden ga ik dat via schrijven uiten en heeft Cedric een beetje pech, als het jullie niet aanstaat zeg het maar dan verander ik het wel.]

    Cedric
    'Graag gedaan... denk ik,' zei Dana, ze klonk wat verlegen. Ze had haar hoofd tegen mijn borst gelegd. Zacht ging ik door haar haar. Na een tijdje liet ik haar los. 'Bedankt,' mompelde ik zacht. 'Ik wil even alleen zijn denk ik.' Langzaam slenterde ik richting van de kliffen. Waarom ik daar naar toe ging wist ik niet precies. Een stuk verderop zag ik mensen brokstukken er vanaf duwen, wat het precies te betekenen had boeide me niet zoveel. Ik ging op de rand van de klif zitten, met mijn voeten zelfs erover. Ik keek afwezig naar de golven die tegen de rotswand sloegen.

    [Ik zou de laatste zijn die commentaar zou maken op wat degene met RPG post. Ik bedoel, jij kan zo moeilijk beslissen wat iemand anders doet.]

    Dana
    Ik keek Cedric achterna en zuchtte. Dit was een van de dingen die ik niet snapte van Cedric. De ene keer is alles goed en de volgende keer slaat zijn humeur zomaar om. Ik haalde mijn schouders op en ging op het grasveld zitten. Ik wist niet of ik dit alles normaal kon opvatten. Ik begreep best dat Cedric soms alleen wilde zijn, maar de ene keer wordt ik er met spoed bij gehaald want hij is verdrietig en het volgende moment is hij plotseling weg want dan wilde hij alleen zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    De ijskoude wind sneed als een mes door me heen. Niet gek met alleen een shirt aan. Licht begon ik te klappertanden, maar ik verrekte het om terug te gaan of iets warmers aan te trekken. Nog steeds staarde ik afwezig naar de golven. Ze waren zo vrij, maar toch weer niet. Ze werden gedwongen om tegen de rots te komen. De zilte geur drong mijn neus binnen, het rook aanzienlijk anders dan waar ik vandaan kwam, maar slecht was het niet. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op de geluiden en de geuren om me heen. Af en toe hoorde je een vogel. Ik rilde bij een nieuwe windvlaag die door me heen sneed.

    Dana
    Ik zuchtte en besloot een stukje te gaan wandelen. Het liefste wilde ik naar het strand maar in dat deel was Cedric en als hij alleen wilde zijn, dan moest hij dat zelf weten. Ik besloot naar het andere kant van het eiland te lopen om daarbij de zee te kijken. Rustig, op mijn eigen rustige tempo, liep ik naar de andere kant toe. Hierop was het uitzicht van de zee een stuk minder mooi en hier kon je niet zo makkelijk het water in. Het kon wel, maar dan moest je echt duiken vanaf de rots en helemaal terug zwemmen naar het strand aan de andere kant. Met een zucht ging ik zitten.

    [Ergens komt het wel goed uit want ik heb echt een kutdag achter mijn rug]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Er was kippenvel op mijn armen gekomen. Mijn benen bungelde nog steeds boven de golven. Op de een of andere manier maakte de zeewind me ook rustig. Alle gedachten kwamen door mijn hoofd. Op een vreemde manier begonnen de golven er aantrekkelijk uit te zien. Het gebeuk tegen de rotsen, alles even te vergeten en je gewoon laten meevoeren door de stroming in de hoop dat je op tijd uit het water vist. Of juist niet uit het water vist worden en uit in een keer uit alle lijden verlost te zijn.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik merkte dat Heather zwaar geïrriteerd was door het feit dat Valerie in de kwestie met de zuster, mijn kant koos. Langs de ene kant raakte ik op mijn beurt dan weer geërgerd door haar kinderlijkheid en het feit dat ze het erger vond dat ik het van haar woord had gehaald dan dat ik net de doodsakte van de zuster had ondertekend. 'Ga je gang, maar probeer alsjeblieft geen dingen uit te steken waardoor hij je kan overmeesteren of iets in die zin, ik heb geen zin om hem uiteindelijk toch te moeten afschieten,' zei Valerie fijntjes, waardoor ik bijna in lachen barstte. In plaats daarvan glimlachte ik enkel en probeerde mijn leedvermaak zoveel mogelijk te verbergen. Toen draaide Valerie zich met een ruk om, waar ik ietwat van schrok. 'U wou mij ook nog spreken?' Ik knikte en likte kort langs mijn lippen. 'Achmars mensen worden binnenkort moe van het blussen. Ik heb aangeboden om de leerlingen te laten helpen blussen. Het is niet extreem gevaarlijk meer en dan zijn ze ook nog nuttig,' legde ik uit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga morgen en overmorgen trouwens niet kunnen reageren...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dana
    Hoe langer ik er over nadacht hoe meer ik besefte hoe de relatie van Cedric en mij in elkaar stak. Het leek net op Cedric me niet vertrouwde. Daar ergerde ik me aan. Een relatie draaide toch toe om vertrouwen? Vermoeid keek ik naar het water. De neiging om er in te duiken was erg groot. Maar geen normaal mens zou die duik overleven, een geluk dat ik geen normaal mens was. Ik staarde even besluiteloos voor me uit en ging toen met een zucht zitten. Als ik nu ging zwemmen in het onrustige zee water liep het niet goed af. Ik zou niet weten wat ik deed en zomaar verder de zee op zwemmen, mij kennende zou ik midden op zee verdwalen.
    Verveeld pakte ik een steentje en gooide die ik in het water terwijl mijn gedachte's weer naar Cedric gingen. Mijn gevoelens waren op dit moment zo verwarrend over hem. Ik maakte me zorgen maar ik ergerde me ook verschrikkelijk aan hem op dit moment. Want het leek gewoon dat ik alles kon zeggen maar dat het bij hem toch niet doordrong.


    "Ignite, my love. Ignite."