• Wat ik toch net in de krant las joh.
    Iedereen die gestaakt heeft en waarvan de leraren gestaakt hebben moet de uren toch inhalen.

    Minister Van Bijsterveldt van Onderwijs vindt dat de uren moeten worden ingehaald die leerlingen vorige week door de staking van leraren hebben gemist. De Onderwijsinspectie gaat erop toezien dat dat gebeurt.

    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze. De minister wil niet optreden tegen scholen die ondanks de staking hun leraren doorbetalen. VVD en PVV zijn er kwaad over dat scholen dat doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ben ik blij dat ik geen uitval had (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    da's niet eerlijk, wat is het nut dan van staken?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hahaha, lol alsof wij recht op die uren willen hebben :') Die ministers moeten niet gekker worden hoor.

    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze


    Shoganai i ne~

    Dat ga je fucking niet menen. Wat kan ik er nou aan doen dat serieus AL mijn leraren gingen staken?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha, wij op school allemaal balen dat we geen vrij hadden. Er zijn bij ons maar 2 leraren gegaan, verder niemand. xd


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    PinkaminaPie schreef:
    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat mens is gek.
    Opsluiten en sleutel weggooien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Naja bij mij ging er toch maar 1 docent staken. Dus ik moest nog gewoon naar school.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, mijn leraar Nederlands vertelde dat al, ja. Hilarisch, want dat gaat op mijn school toch nooit gebeuren. :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HAHAHA, doei minister. :')

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:11 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het hele onderwijs heeft geen vertrouwen meer in haar, behalve die 6 % die achterlijk is.


    SLOAN.

    Oh en trouwens, als zij die kutmaatregelen niet invoegde, hoefden de leraren niet te staken :'DDDD


    SLOAN.

    Hahaa, ja denk maar :'D.


    i put the fun in funeral

    Mijn school was dicht, weliswaar vanwege de staking maar ik vind het echt onzin. Hebben we een dag geen les komt er zo'n minister en die gaat zoiets doen, ik neem wel wraak als ik bij de volgende verkiezingen mag stemmen


    Physics is awesome