• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]

Cookies!

Laura

'Um, stenen gooien?' zei ik. Ziggo staarde me aan.
    'Ja, wat wil je dan doen?' zei ik nijdig. Ziggo haalde zijn schouders op. Hoe zou je kunnen jagen zonder wapens? Of.. we gaan helemaal niet jagen. Ik had een idee.
    'We gaan vissen! Verderop heb ik een rivier gevonden!' zei ik enthousiast.

Hope. It's the only thing stronger than fear.

Ziggo Johnson
    Ik stemde met het plan in. Misschien hadden ze meer geluk als ze zouden vissen. Laura liep enthousiast voor me uit en ik liep haar achterna. We liepen een paar bosjes door toe we bij een klein poeltje kwamen waar een riviertje in uitmondde. Het was niet zo groot maar er zaten aardig wat vissen in.
    'We hebben een soort speer nodig.' Zei Laura nadenkend.

Cookies!

Ik keek rond en zag een stevige tak. Ik vroeg om een zakmes, en gelukkig had Ziggo er een. Ik bewerkte het hout tot het een goede vorm had. Toen bond ik het zakmes aan het uiteinde van de 'speer' met mijn haarelastiekje. Tevreden keek ik ernaar.
    'Ziehier, een speer.' zei ik.

Hope. It's the only thing stronger than fear.

[Samenvatting iemand? ik loop onwijs ver achter..]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

[um, oke, even denken hoor XD
    Mason en Serena hebben een hut aan de rand van de jungle op een heuveltje
    Dan, Pandora en Rachel lopen nu over het strand te zoeken naar anderen
    Laura en Ziggo zijn aan het vissen in de jungle
    Jim en Chiya liggen ergens op een strand
    Aria is volgens mij nog alleen in de jungle
    En laatst is Serena volgens mij door een mysterieuze wervelwind geraakt :3]

Cookies!

thePineapple schreef:
    [um, oke, even denken hoor XD
    Mason en Serena hebben een hut aan de rand van de jungle op een heuveltje
    Dan, Pandora en Rachel lopen nu over het strand te zoeken naar anderen
    Laura en Ziggo zijn aan het vissen in de jungle
    Jim en Chiya liggen ergens op een strand
    Aria is volgens mij nog alleen in de jungle
    En laatst is Serena volgens mij door een mysterieuze wervelwind geraakt :3]

[Nope, dat was Mason ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Lol ja, dat was ik. (;

Chiya Amorina Hoshi
    'Nee,' zei ik. 'Het bos is oké, hoor. Alleen, volgens mij is het niet slim om bij een boom te staan als het bliksemt.' Ik liep het oerwoud in en ontweek de druppels die tussen de bomen door kwamen.

Mason Jaden Martin
    'Mooi dat het zo beter gaat, want ik heb het best koud nu,' lachte ik. Ik nieste. Oh god, ik ging toch niet ziek worden nu?

Serena Scott

'Mooi dat het zo beter gaat, want ik heb het best koud nu,' zei en hij nieste. 'Mag ik hem nog eventjes lenen totdat hij droog is?' vroeg ik aan hem. Aan een koud shirt had hij toch niet veel. Ik deed een arm om hem heen. 'Ik probeer je wel warm te houden,' zei ik. Dat was wel het minste wat ik kon doen, nadat wat hij allemaal gedaan heeft.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mason Jaden Martin
    'Mag ik hem nog eventjes lenen tot hij droog is? Ik probeer je wel warm te houden.' Ze sloeg een arm om me heen.
    'Tuurlijk. Bedankt,' zei ik. Veel warmer had ik het niet, maar het idee was leuk. Ik luisterde naar de regen die niet ophield. Ik was blij dat ik Serena had gevonden. Ik vond het niet erg dat ik alleen een hut moest bouwen, haar steeds op mijn rug moest dragen en waarschijnlijk ziek werd. Ik had gezelschap, dat was fijn.

* pointless abo reactie *

Serena Scott

'Tuurlijk. Bedankt,' zei hij. Ik glimlachte. We keken samen naar de regen, alsof we een oud getrouwd stel waren. Ondertussen was ik met mijn hoofd tegen hem aan gaan liggen. Dat lag op zich best onhandig met mijn arm. 'Mason? wil je morgen helpen zoeken naar mama en Jake?' vroeg ik en ik keek hem eventjes aan. 'Ik word een beetje gek met de gedachte of ze leven of niet. Ik wil zekerheid hebben,' voegde ik er aan toe.

Mason Jaden Martin
    'Ja hoor. Ik snap het wel,' zei ik. Ik moest niezen, maar draaide mijn hoofd weg. Anders zou ik in Serena's haar niezen en dat zou ik ook niet echt fijn gevonden hebben als dat bij mij zou gebeuren.
    'Ik hoop alleen dat ik morgen niet ziek ben,' zei ik.

Midna offline, SuperSav die niet reageert, ik: *Sigh* om de 2 minuten topic checken.
    Midna schrijft, ik: OMFGYAY! *duikt op topic om te schrijven*
    :"D Tja, zo ben ik nu gewoon.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:50 ]

Serena Scott

'Ja hoor. Ik snap het wel,' zei hij. Eventjes later hoorde ik hem niezen, waardoor ik eventjes moest lachen. 'Ik hoop alleen dat ik morgen niet ziek ben,' zei hij. 'Hmm, vast niet,' zei ik. Door de wind die telkens langs ons ging, kreeg ik de geur van Mason telkens in me neus. Ik vond dat niet erg. Het voelde vertrouwd. Alsof ik hem eerder heb geroken. 'Mason? Ik heb jou toch nooit eerder ontmoet?' vroeg ik aan hem

Mason Jaden Martin
    'Mason? Ik heb jou toch nooit eerder ontmoet?' vroeg Serena.
    'Daar dacht ik ook al aan. alsof ik je al lang ken.' Ik dacht na. 'Nou, toen ik 12 was kwam er een meisje naar me toe die met me begon te praten.. Zij was de eerste die dat deed in ruim een jaar.'

Serena Scott

'Daar dacht ik ook al aan. alsof ik je al lang ken,' zei hij. Ik zag dat hij na dacht. 'Nou, toen ik 12 was kwam er een meisje naar me toe die met me begon te praten.. Zij was de eerste die dat deed in ruim een jaar,' zei hij. Nou was ik diegene die nadacht. 'Hmm, toen was ik elf of tien en dan moest ik nog jarig worden,' zei ik en ik dacht nog even na. 'Wat zei dat meisje?'