• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Oké. Ik vind het niet erg, hoor,' zei hij. Ik glimlachte en deed mijn ogen dicht. Zo kon ik de hele dag wel liggen. 'Als die maar niet dichterbij komt,' zei Mason. Ik deed mijn ogen open en zag een vin. 'Al kwam die wel dichterbij, hij krijgt ons toch niet,' zei ik met een lach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oké. Maar, was er iets, omdat je naar me opzoek was?'

    [Ik was stage dive fails aan het kijken, vandaar late reactie (;]

    [Geeft niet]

    Serena Scott

    'Oké. Maar, was er iets, omdat je naar me opzoek was?' zei hij. Ik keek hem aan. Had hij het niet door? 'Ik wou het laten zien van me enkel,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Haar enkel was minder dik en rood.
    'Mooi,' zei ik. Ik glimlachte. 'Sorry, ik ga terug.' Ik stond op.

    Serena Scott

    'Mooi,' zei hij en glimlachte. 'Sorry, ik ga terug,' zei hij daarna en stond op. Ik pakte één van zijn benen en keek hem aan. 'Alsjeblieft? nog even,' smeekte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Moest douchen -__-"]

    Mason Jaden Martin
    'Oké dan, als je me maar loslaat,' lachte ik.
    Ik ging weer zitten.

    [Mweh topic is bijna vol]

    Serena Scott

    'Oké dan, als je me maar loslaat,' lachte hij. Ik liet hem los en hij ging weer zitten. Met wat onhandig gedoe ging ik op zijn schoot zitten. 'Nou kan je niet ontsnappen,' zei ik met een lach. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan. 'Ik ben blij dat ik met jou vast zit op dit eiland,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat zei ik dus tegen Pineapple, en ze heeft al een nieuw topic gemaakt ^^

    Mason Jaden Martin
    'Zelfde,' zei ik. Ik veegde wat haar van Serena uit mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 21:23 ]

    Serena Scott

    'Zelfde,' zei hij. Hij haalde wat haar uit mijn gezicht. Ik glimlachte en staarde hem even aan. Zou ik? Ik dacht eventjes na en durfde niet. Ik legde mijn hoofd weer tegen hem aan.

    [Ik ben zo douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena staarde me even aan. Ik weet niet wat ze dacht - ik hoopte op iets -, maar ze bedacht zich weer. Ze ging weer liggen.
    'Wilde je iets zeggen?' vroeg ik.

    Serena Scott

    'Wilde je iets zeggen?' vroeg hij. Ik keek hem weer aan. 'Ja.. Nee.. Ben beetje in de war,' zei ik zachtjes en begon beetje te blozen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nu nog niet hè Midna, we zijn nauwelijks bij het 2e topic :"]]

    Mason Jaden Martin
    'Waarvan? Nou, nou?' Ik begon haar plagend een beetje heen en weer te schudden.

    [Ik moet trouwens gaan. Morgen school, next week Cito, -__- Mueh.]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 22:04 ]

    [Wie zegt dat ze gaat doen XD en als deze vol is gewoon wachten tot morgen tot volgende geopend is door de eigenares? (: Lijkt me wel zo netjes]

    Serena Scott

    'Waarvan? Nou, nou?' zei hij en begon me plagend heen en weer te schudden. 'Ik weet niet. Gewoon om alles wat er gebeurd,' begon ik. 'De crash, jou, mama, Jake, Dan, me enkel. Het gebeurd allemaal vlak achter elkaar. Moet het gewoon nog even verwerken denk ik'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte.
    Ik voelde wat regendruppels.
    'Niet weer,' zuchtte ik. Ik gooide Serena haast van me af en hinkte met haar mee naar de open plek.

    Nog 1 post (;

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:43 ]

    [Nou hopen dat de eigenares komt, want ik maak met dit berichtje et topic vol xd]

    Serena Scott

    Ik voelde druppels. 'Niet weer,' zuchtte Mason. Mason gooide me zo wat van zijn schoot. Boos keek hem aan. Ik ging staan en hinkte met hem terug naar de open plek. Daar aan gekomen ging in de hut zitten en keek hem nog steeds boos aan. 'Je hoefde me niet zo wild van je schoot te mieteren. Je kon het ook vragen,' zei ik boos.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you