• Ik mag van mijn ouders dus absoluut geen facebook hebben.
    Ok, ik weet dat ze mij willen beschermen, maar ik voel mij zo een buitenbeentje in de klas, bijna iedereen heeft facebook!!
    En dan als ik weer over begin te zagen, zeggen ze steeds: "Wij vertrouwen jou, maar de anderen niet." Dat is echt pure onzin!!
    Ik ben dertien en best verantwoordelijk, zoiets als skype zou dan wel mogen, wat is het verschil!?

    Maar hebben jullie dan facebook?
    En zo ja, van welke leeftijd??
    En wat vind je er slecht en goed aan??

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 13:18 ]


    Why so serious? :]

    Het is niet zo leuk dat je je een buitenbeentje voelt, maar een facebook-profiel hebben voegt ook nou niet bepaald iets toe aan je leven.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    Het is niet zo leuk dat je je een buitenbeentje voelt, maar een facebook-profiel hebben voegt ook nou niet bepaald iets toe aan je leven.


    Daarnaast kan er geen inbreuk op jouw privacy gedaan worden.
    +FB is ondertussen voor de oudere.
    +FB sucks op een aantal gebieden.
    +Q is cooler.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Facebook ain't that special. En als je bang bent dat ze je ermee gaan pesten zeg dan gewoon dat je het doet uit principe; hebben ze wel respect voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zo geweldig is fb niet hoor


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    Zo geweldig is fb niet hoor


    I know, het is juist zo een statement..


    Why so serious? :]

    Zeer apart van je ouders om zoiets te verbieden, dat is erg moeilijk te voorkomen in deze tijd.


    Life is hard and then we die

    Facebook voegt niets toe aan je leven en erbij horen is echt niet het belangrijkste. Dat lijkt misschien wel zo, maar dat is het niet hoor. ;) Zet je daar overheen. Facebook is alleen iets om populair mee te doen in mijn ogen en ik heb het ook niet hoor, dus je bent echt niet de enige. Daarbij, je hebt toch nog zat andere social media waarmee je met klasgenoten kunt communiceren?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het, maar ik gebruik het niet tot bijna niet.
    Ik zit meer op Twitter en op Quizlet.
    :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ''Ik ben dertien en best verantwoordelijk''
    Stop.

    Je bent pas 13 en fb is niet zo belangrijk. Zeker niet op die leeftijd -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Facebook is voor kneusjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    o, en zeg anders dat je profiel afgeschermd kan worden. Dan kunnen alleen je de mensen die je toegevoegd hebt als vriend, je profiel zien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    PUKKELxDING schreef:
    Zeer apart van je ouders om zoiets te verbieden, dat is erg moeilijk te voorkomen in deze tijd.


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Zeer apart van je ouders om zoiets te verbieden, dat is erg moeilijk te voorkomen in deze tijd.


    Plus dat het waarschijnlijk zo zal zijn dat het een mensenrecht wordt/is om toegang tot internet te hebben. In zoverre dat je het iemand niet zomaar mag ontnemen.

    Als ik jou was zou ik met je ouders eens kijken naar de mogelijkheden die er zijn om facebook veilig te gebruiken, want die zijn er echt wel. Als ze het zomaar verbieden, betekent het dat ze er zelf ook niet genoeg vanaf weten. Zo heb je als minderjarige veel meer privacy op facebook dan wanneer je eenmaal achttien wordt. (Ik weet nog dat ik daar een melding van kreeg vlak voor mijn verjaardag). Als ze samen met jou het profiel aanmaken en aanklikken welke dingen anderen wel en niet mogen zien, dan zou er in feite geen probleem moeten zijn als ze jou vertrouwen en er van uit gaan dat jij anderen niets doorgeeft of rare pagina's bekijkt. Als een gek iemand jou een vriendschapsverzoek stuurt, kan je dat met je ouders overleggen en bepalen of je die persoon toevoegt of niet.

    Natuurlijk is facebook niet je-van-het, hoewel ik het zelf wel heb. Maar het kan ook heel leuk zijn, zeker als je vrienden en familie hebt die je niet vaak kunt bezoeken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zeg al een jaar lang niks meer over mijn accounts op het internet tegen mijn ouders. Ze weten dat ik Facebook, Twitter en "die ene verhalensite" (Quizlet) heb, meer niet. Ze weten dat ik te vertrouwen ben en niets te verbergen heb. Althans, mijn moeder, mijn vader zie ik alleen maar in het weekend.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 21:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facebook is officieel pas vanaf zestien jaar, dus alles wat er onder zit qua leeftijd heeft er eigenlijk al niets te zoeken.


    •