• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    [Haha xd]

    Serena Scott

    'Laat maar. Ik ga een hut bouwen, voor het geval het gaat regenen. Zo terug,' zei hij en ging het bos in. En toen zat ik hier alleen. Ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik legde de berg takken neer. Ik pakte zes grote en zette die rechtop.
    'Groot genoeg?' vroeg ik. 'Of wilt u uw hotelkamer groter?'

    Ik ben happy, ik zie steeds mijn story voorbijkomen bij "Laatst gelezen" (;

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:39 ]

    Serena Scott

    Na een tijdje was Mason weer terug gekomen met een lading takken. Hij pakte zes grote daarvan en zette die rechtop. 'Groot genoeg?' vroeg hij. 'Of wilt u uw hotelkamer groter?' voegde hij er aan toe. 'Zo goed,' zei ik met een glimlach. 'We moeten niet opvallen. Je weet maar nooit wat hier allemaal is'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Zo goed,' zei Serena. 'We moeten niet opvallen. Je weet nooit wat hier allemaal is.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik hoorde gisteravond hard gegrom, maar ik negeerde het,' zei ik met een brede grijns.

    Serena Scott

    Hij haalde zijn schouders op. 'Ik hoorde gisteravond hard gegrom, maar ik negeerde het,' zei hij met een brede grijns. 'Moet ik dat nu serieus nemen?' vroeg ik. Het duurde een heel de tijd voordat ik in slaap viel en ik had geen gegrom gehoord. Geloof ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik zag dat ze begon te twijfelen aan zichzelf.
    'Grapje,' zei ik vlug. Ik begon aan het dak. Ik stond op mijn tenen, die zes dikke takken waren best hoog.

    [Je moet trouwens ff bij lyle house kijken ;d]

    Serena Scott

    'Grapje,' zei hij vlug. Dan werd ik toch niet gek. Ik keek hem aan en hij begon met het dak. Ik betrapte me eigen erop dat ik hem best wel knap vond. Ik ging weer liggen en deed mijn ogen dicht. Hopen dat hij het niet erg vond als ik nog eventjes ging slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Na twee uur was de hut niet af, er zat nog een enorm gat in het dak. Maar het begon te regenen, dus dat werd gewoon dicht op elkaar zitten. Ik zuchtte. Dat moet ik maken, we hebben serieus geen plek hier.

    Ik zet ze niet voor niets bij elkaar. Muwhaha dat zal Serena leuk vinden. x'd

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:57 ]

    (dubbelpost)

    Moet gaan, tot morgen ^^

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:54 ]

    Jim Adams
    Ik lag al een tijdje met mijn ogen dicht op het zand, terwijl de tranen bleven lopen over mijn wangen. Het enige wat ik hoorde was het rustige kalme zeewater. Tot ik werd gestoord door een zachte stem.
    'Hoi. Ik uuh.' Verbaasd deed ik mijn ogen open. Ik kwam overeind en veegde met mijn handen de tranen van mijn gezicht.
    'Hai,' zei ik treurig. 'Jij hebt het dus ook overleefd?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Serena Scott

    Na een paar uurtjes. Althans, het voelde als paar uurtjes. Had Mason het hut klaar. Er zat alleen nog een gat in het dak. Ik zei er maar niks over. Het was al heel knap dat hij dit in zijn eentje heeft gemaakt. Het begon te regenen en ik strompelde naar binnen. We zaten nu heel dicht op elkaar. Het had wel iets. 'Knus hea?' grapte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Laura
    Ik werd wakker door een kloppende pijn in mijn hoofd. Toen ik met mijn hand er aan voelde, zag mijn hand rood van het bloed. Was ik in coma geweest? Ik had vast mijn hoofd gestoten. Het enige wat ik me herinnerde was dat het vliegtuig begon te schokken, en daarna was het een zwart gat. Spetters daalden neer op mijn gezicht. Ik vloekte, nou begon het ook nog te regenen. Voorzichtig probeerde ik overeind te komen, maar mijn hoofd deed vreselijk pijn. De andere passagiers moeten ook ergens zijn.. ik probeerde te roepen om hulp maar het klonk veel te zacht. Ik snikte. Ik was alleen en gewond in de jungle, en niemand zou me komen helpen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ziggo Johnson

    Ik snelde het woud in. Ik was in het grasland in slaap gevallen en de regen had me weer gewekt. Ik rende een paar boomstronken over toen ik gesnik hoorde. Ondanks het lawaai van de heftige regenval was het duidelijk te horen. Ik keek achter een bosje. Er zat een gewond blond meisje. Ik snelde naar haar toe.


    Cookies!

    Laura
    Plotseling hoorde ik iemand naar me toe komen. Toen ik opzij keek zag ik een lange man hierheen rennen. Ik kon mijn ogen niet geloven; iemand had me gehoord!


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ziggo johnson

    Ik rende naar haar toe en ze keek me aan. Er zaten opgedroogde tranen op haar wangen. Ik knielde naast haar en keek haar aan.
    'Ik ben Ziggo.' Zei ik.
    'Laura.' Zei het meisje. Ik lachte van geluk. Ik was niet de enige!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:20 ]


    Cookies!