• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    [Haha Mason negeert gewoon het bedankte van Serena XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Haha Mason negeert gewoon het bedankte van Serena XD]

    Oeps. x"d Ik zag de klacht doorgeven. Ik wilde gewoon niet te lang op een onderwerp blijven hangen, sorry. (;

    Dan Blake

    Ik zag een groepje mensen lopen en liep voorzichtig op ze af. Aan hun kleren te zien waren ze ook vanuit het vliegtuig.

    Aria Blake

    Langzaam liep ik verder het eiland op. Ik merkte dat er een groepje mensen stond en liep langzaam op ze af.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Haha ok ;P dan weet ik dat even in het vervolg als Mason iets negeert XD]

    Serena Scott

    De regen stopte en ik bleef kijken. Minuten gingen voorbij, maar de regen bleef weg. Ik hoorde vogeltjes fluiten en ik deed eventjes me ogen dicht. Een rustgevende geur van Mason kwam er in me neus. Geluk bij een ongeluk noemden ze zoiets toch? 'Hey,' hoorde ik opeens. Ik deed mijn ogen open en keek Mason aan. 'Ik heb best honger eigenlijk. We kunnen niet zo lang op gras overleven. Ik denk dat ik ga vissen of zo. Ik ben echt niet zo'n expert dat ik ben een speer kan jagen op zebra's, maar vissen lukt nog wel,' zei hij. Ik knikte. 'Je hebt gelijk. Moet ik ergens mee helpen?' vroeg ik. Ik kon dan wel niet veel doen met me enkel, maar ik werd het een beetje zat dat Mason alles deed en ik niks.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik zou niet weten waarmee. Ik heb alleen..' Ik graaide in mijn broekzak. 'Een stoffen draadje. Als ik dat aan een tak maak heb ik alleen iets haak-achtigs nodig en aas. Wormen, of zo. Durf jij wormen de zoeken?' vroeg ik met een grijns.

    Serena Scott

    'Ik zou niet weten waarmee. Ik heb alleen..' zei hij en hij graaide in zijn broekzak. Wat gaat hij doen? 'Een stoffen draadje. Als ik dat aan een tak maak heb ik alleen iets haak-achtigs nodig en aas. Wormen, of zo. Durf jij wormen de zoeken?' vroeg hij met een grijns. Ik staarde er eventjes na en schudde daarna me hoofd. 'Huh wat? Wormen, eh denk het wel,' zei ik snel. Ik probeerde omhoog te komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena kwam omhoog.
    'Oké. Doen we morgen, het is nu zo goed als donker.' Ik keek naar buiten. Een heldere nacht met duizenden sterren aan de hemel. Ik zag er een vallen.'
    'Zag je dat?' vroeg ik aan Serena. 'Een vallende ster. Doe maar een wens.'

    Serena Scott

    'Oké. Doen we morgen, het is nu zo goed als donker,' zei hij. Ik liet me weer omlaag zakken. Ik keek naar buiten en zag net een vallende ster. 'Zag je dat?' vroeg hij aan mij en ik knikte. 'Een vallende ster. Doe maar een wens,' zei ik en ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb geen wensen meer,' zei ik en ik kroop tegen hem aan. Het begon koud te worden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik heb geen wensen meer,' zei Serena.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wel. Ik wens dat je enkel snel beter is. Misschien mag je jou wens tegoed houden?'

    Serena Scott

    'Ik wel. Ik wens dat je enkel snel beter is. Misschien mag je jou wens tegoed houden?' zei hij. Ik glimlachte naar hem. 'Lieve wens en ik hoef geen wens tegoed,' zei ik. 'De belangrijkste zijn in vervulling gegaan. Meer hoef ik niet,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Wat zijn de belangrijkste wensen dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik keek haar aan. Ze had best mooie ogen. Oh god, ik werd toch niet verliefd op Serena?
    Ik zuchtte. Ik snap mezelf nooit. Had ik eindelijk iemand gevonden, moest ik er zo nodig verliefd op worden.


    Lol.

    Serena Scott

    'Wat zijn de belangrijkste wensen dan?' vroeg hij. Ik keek hem aan en hij mij. Ik zag dat hij nieuwsgierig keek, waardoor ik moest glimlachen. 'Ben van mijn pa af, die wens is vijf jaar geleden in vervulling gegaan,' zei ik en keek eventjes naar voren. 'En ik heb de geheimzinnige mijn vriendje kunnen bedanken,' zei ik en ik betrapte me eigen erop dat ik een beetje bloosde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze bloosde een beetje. Ze zou toch ook niet..? Nee, natuurlijk niet. Dat is gewoon wat ik wil, maar waarschijnlijk toch nooit zal gebeuren.
    Ik lachte. Ik voelde in mijn andere broekzak.
    'Aha! Daar was 'm pakte kaarten. Potje pesten?' vroeg ik terwijl ik het pakje uit mijn zak haalde.

    Serena Scott

    Ik hoorde hem lachen. Waarom lachte hij? Hij graaide in zijn andere broekzak. 'Aha! Daar was 'm pakte kaarten. Potje pesten?' vroeg hij. Met tegenzin ging ik weer rechtop zitten. 'Als je wilt dat ik niet meer tegen je aanlig mag je het ook gewoon zeggen,' zei ik met een glimlach. Met wat pijnlijke moeite ging ik in een kleermakerszit zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik vind het niet erg, hoor. Ik verveel me alleen.' Ik ging ook in kleermakerszit zitten en deelde de kaarten. Ik was vreselijk in dit spel, maar dat maakte me niet uit.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:07 ]