• Zayn Malik uit district 12 wordt getrokken als tribuut voor de grote, 75e Hongerspelen. De angst barst uit in district 12 doordat hij voor de meeste gezinnen het grootste aantal voedsel bezorgde door in zijn eigen tijd te jagen. Hij moet en zal de spelen gaan winnen. Hij bedenkt een bepaalde tactiek die tot een bepaald moment aan toe perfect werkt, maar wat als dat in een keer verstoord wordt?


    Now I need roles. (:

    # Meisjestributen van district 1 t/m 10.
    # Jongenstributen van district 1 t/m 11.
    # Stylisten van Zayn.
    # Mentor van Zayn.


    Invullen:

    Voornaam: Een beetje een aparte naam.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en de 18. Dus niet allemaal zestien of zeventien please!
    Districtnummer:
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Naya Rivera en Ariana Grande zijn bezet. Geen 1D-boys gebruiken als uiterlijk voor de jongenstributen.
    Familie: Leg duidelijk uit wat de familie voor hem/haar betekent.
    Sterkste punt in de arena: Bijv. boogschieten, speerwerpen etc.
    Extra: Alles wat nog van toepassing is.
    Titel?:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Tiffany
    Achternaam: Maxwell
    Volledige naam: Tiffany Christina Maxwell
    Leeftijd en geboortedatum: 17 Jaar. 20 -01-'95
    Districtnummer: 12
    Karakter: Ze is erg op zichzelf gericht en zal ook niet snel vrienden worden met iemand. Alleen als die gene heel aardig is. Daar bij kan ze zich heel kwaad maken als iets verkeerd gaat of als iets niet wil lukken.
    Als ze iemand aardig vind , zal ze zelf ook heel aardig zijn voor die gene.
    Uiterlijk: Naya Rivera en Ariana Grande zijn bezet. Geen 1D-boys gebruiken als uiterlijk voor de jongenstributen.
    Familie: Ze is erg gehecht aan haar familie en als ze gekozen wordt vind ze het lastig om die tijd zonder hun te zijn. Ze mist vooral haar kleine neefje van drie , waarmee ze altijd veel plezier heeft. (ook al is hij 3)
    Daarbij heeft ze ook een goede band met haar moeder.
    Sterkste punt in de arena: Boogschieten is zeker een van haar sterke punten , maar op alles is ze eigenlijk wel goed getraind
    Extra: Ze draagt een armbandje , waarvan ze denkt dat het haar geluk brengt.
    Titel?:
    Waarschuwen?: Ja , doe maar voor de zekerheid

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:24 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik ga invullen (:


    Yay, thanks! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Omg, Zayn en de Hongerspelen? Lol. Meld je het even als ie online staat?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Omg, Zayn en de Hongerspelen? Lol. Meld je het even als ie online staat?


    Haha, sure! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil wel een rol voor je invullen, maar ik snap niks van de hongerspelen. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik wil wel een rol voor je invullen, maar ik snap niks van de hongerspelen. Sorry.


    Aaaah, ik wilde zo graag dat jij een rolletje invulde. ): Ik kan je wel een pb sturen met het 'gedoe' van de Hongerspelen? En anders kan je het aan Amy vragen, want aan haar vorige naam te zien kent ze het ook, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Aaaah, ik wilde zo graag dat jij een rolletje invulde. ): Ik kan je wel een pb sturen met het 'gedoe' van de Hongerspelen? En anders kan je het aan Amy vragen, want aan haar vorige naam te zien kent ze het ook, haha.


    Haha je mag wel iets sturen, ga nu even douchen en vul dan wat in. Verander maar iets als het niet goed is. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha je mag wel iets sturen, ga nu even douchen en vul dan wat in. Verander maar iets als het niet goed is. :Y)


    Okay. (: Ik ben zo wel weg, maar ik ben wel vroeg weer thuis morgenmiddag. Dus als je iets niet snapt zie ik het wel!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Ashlynne
    Achternaam: Swarek.
    Volledige naam: Ashlynne Roque Swarek.
    Leeftijd en geboortedatum: 16. || Geboren op 29 september 1995.
    Districtnummer: 10.
    Karakter: Ashlynne komt vaak bot, koud en ongeïnteresseerd over. Het lijkt alsof niks en niemand haar iets kan maken, alsof alles haar koud laat maar dit is niet waar. Van binnen gaat ze kapot aan angst, pijn en eenzaamheid, maar ze zal dit nooit laten merken.
    Uiterlijk:


    Mary-Kate Olsen.
    Familie: Ashlynne heeft amper nog familie over, enkel haar oudere broer Gabriël. Vroeger waren de twee erg close, maar sinds hun ouders omkwamen zijn ze uit elkaar gegroeit. Gabriël probeert zijn zusje te beschermen, maar weet niet goed hoe, en duwt zijn zusje zo juist verder van zich af. Ze heeft altijd gedacht dat ze best zonder hem zou kunnen, maar eenmaal tijdens de spelen begint ze pas door te krijgen hoe erg ze gesteld is op Gabriël.
    Sterkste punt in de arena: Snelheid.
    Extra: /
    Waarschuwen?: Oki (:

    Ik snap de hongerspelen niet, dus als er iets niet klopt of zo aan mijn personage verander je het maar. Hopelijk heb je er wat aan , haha (:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:20 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Voornaam: Jolene.
    Achternaam: Pearce.
    Volledige naam: Jolene Annie Pearce.
    Leeftijd en geboortedatum: Jolene is achtien jaar oud en geboren op 4 September 1993.
    Districtnummer: Eh 9 ofzo?
    Karakter: Jolene is een meisje dat je mag of niet mag, zo simpel is het bij haar. Het is namelijk volledig een kwestie van smaak en zeker omdat Jolene er nogal rare trekjes op over houdt. Jolene is bijvoorbeeld een zeer intelligent meisje dat altijd laat weten dat ze aanwezig is. Het is nooit een schreeuw om aandacht, maar eerder een schreeuw om begrip. Ze merkt namelijk dat niet veel mensen haar goed begrijpen en ze dus veel vooroordelen over zich heen krijgt. Zo zien mensen dus dat ze een aandachtstrekkertje is, terwijl dat wel mee valt. Jolene is totaal niet verlegen en heeft niks tegen aandacht, maar vindt het wel moeilijk om iets interessants te vertellen als ze dan eindelijk oor heeft van anderen. Jolene is een heel ambitieus meisje met dromen voor in de toekomst. Ze leeft echt naar die dromen en wil ze kosten wat kost ze waar maken. Dus meestal als je een gesprek voert met haar, zal het gaan over de toekomst of bepaalde doelen in het leven. Je kan goed aan Jolene merken dat ze erg goed algemeen ontwikkeld is en een enorme taalschat bevat, dat is vooral te horen als ze praat. Ze praat veel met moeilijke woorden en doet dit niet om indruk te maken, maar doet dit automatisch. Het is best logisch dat ze weleens irritant genoemd wordt, want ze wil altijd gelijk hebben en is zo eigenwijs als de pest. Daarnaast heeft ze ook nog een erg uitgesproken mening en doet het haar niet erg veel als ze iemand heeft beledigd. Mensen zeggen vaak dat Jolene harteloos is, dan lacht ze en zegt ze dat dat zo is. Ze kickt niet op schattige puppy's, pruillipjes en hartjes.
    Uiterlijk:


    Lea Michele.
    Familie: Jolene is een meisje dat een hele goede relatie met haar vader heeft. Deze man begrijpt haar door en door, en ze praten vaak over echt serieuze dingen. Jolene's moeder is wat minder sympathiek tegenover Jolene en de twee hebben eigenlijk helemaal niet zoveel met elkaar gemeen. Daarnaast heeft Jolene nog een oudere broer, een echt moederskindje en ook met hem heeft ze niets zo heel veel.
    Sterkste punt in de arena: Eeeeeh ik weet niks haha.
    Waarschuwen?: Graag. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit is even voor mezelf :Y)

    Voornaam: Moose, eigenlijk is dit een bijnaam maar dit vind ze wel best zo. Ze is niet eens zo blij met haar voornaam.
    Achternaam: Northcoast.
    Volledige naam: Moseia Blue Northcoast.
    Leeftijd en geboortedatum: Moose is zestien jaar oud. Ze is in het midden van het jaar jarig, namelijk 7 april. Ze is geboren in 1995.
    Districtnummer: 11.
    Karakter: Moose is een doorzetter. Ze is een meisje dat stevig in haar schoenen staat en beledigd krijg je haar ook niet snel. Je kan haar best een bikkel noemen. Ze lijkt geen gevoelens te tonen en is zo hard als steen. Ze geeft niks over andersmans gevoelens, alleen over die het kleine breekbare gevoel van haar kleine zusje. Moose is ook heel agressief, maar dat laat ze niet zo merken. Je moet haar wel echt boos hebben wil ze beginnen. Moose is vrij sterk, maar de moet het hebben van dat ze zo sluw en slim is, want er zijn anderen in de arena die grote bedreigingen voor haar vormen. Het harde district 11 is als een hel voor haar, maar ze weet hoe ze moet overleven en dat zal haar sterkste punt zijn in de arena. Moose zondert zich vaak ook af van de anderen wat haar weinig vrienden oplevert. Ze heeft het gevoel alsof er niemand bij haar is en alsof niemand haar ooit zou kunnen begrijpen. Haar ouders geven haar ook weinig aandacht waardoor ze meestal alleen is. Ze weet niet zo goed wat ze met haar leven aanmoet en maakt haar dagen gewoon maar een beetje vol met het een en ander lezen, het nieuws bijhouden en haar buren bezoeken. Ze is het liefst alleen, omdat ze wéét dat ze het alleen kan, zonder gezeur aan haar hoofd van anderen hoe ze het wel zou moeten doen. Moose haar gedachten gaan dan als kortsluiting door haar hersenen lopen en normaal nadenken kan ze dan niet. Ze zal de Hongerspelen in haar eentje moeten winnen, hoewel ze gebruik kan maken van de goedgelovigheid van de anderen. Als je Moose eindelijk helemaal kent, eigenlijk als ze eenmaal uit haar schulp is gekomen, krijg je in een spoedvaart van alles over haar te weten. Hoe ze eigenlijk werkelijk is. Ze wordt vaak van buiten als een charmant meisje gezien, maar als je haar innerlijk kent wordt dat weggedreven en zal je haar omschrijven als dapper en stoer, niet zoals elk ander meisje. Ze geeft niks om haar uiterlijk en heeft een hele rare vorm van humor. Een glimlach van haar is schaars en je zal er echt om moeten vragen, hoewel je dan nog een waterig glimlachje naar je toe wordt gesmeten.
    Uiterlijk:


    Moose is van uiterlijk een heel charmant meisje dat je aandacht trekt. Ze is niet knap, ze is niet lelijk, maar ze heeft een soort gloed over haar heen waardoor ze speciaal wordt. Haar uiterlijk is juist totaal verschillend met haar innerlijk, maar als je haar eenmaal kent past het op de een of andere manier bij haar. De stoere laarzen die ze aan kan hebben, samen met haar zwarte haren die krullend over haar schouders heenvallen. Ze zitten meestal rommelig en los, maar soms doet ze het ook in een losse staart. Moose heeft donkerbruine ogen met kleine, niet zichtbare groene stippeltjes erin. Je ziet ze alleen maar als je op 2 centimeter afstand in haar ogen staart, hoewel je dat niet zo gauw bij Moose zou doen als je geen klappen wil. Moose's lichaam kan je haast perfect noemen. Ze is geen modemeisje, maar dun kan je haar noemen. Ze is daar blij mee, want ze heeft een grote verslaving voor shorts in de zomer. Gewoon, lekker met een oversized T-shirt. Moose heeft vrij lange benen en is rond de 1,72M lang.
    Familie: Moose woont in district 11 en heeft dus veel te missen. Als ze in district 12 zou wonen zou ze illegaal jagen, maar de bewakers zijn haar te slim af. Ze redden het toch wel een beetje in dit kleine landbouwdistrict. Vooral doordat haar vader Conrad een klein bedrijfje voor zichzelf heeft en daardoor heeft hij veel connecties, hoewel er grote kans is dat ze verraden worden. Conrad is getrouwd met de prachtige Hedwig. Het enige zusje dat Moose heeft is de kleine Cania. Hoewel Moose meestal de baas in huis speelt, is Mitzi haar alles. Ze kan niet zonder haar kleine zusje. Mede doordat ze de meeste zorg van Cania. over haar heen krijgt geschoven.
    Sterkste punt in de arena: Moose is vooral een meisje dat van dichtbij het beste is in de arena. Gewoon, face to face met een mes in haar hand. Ze is slim en weet op welk moment ze aan moet vallen. Als dat moment daarentegen niet komt is ze ook nog wel vrij handig met een speer, maar dan moet ze zich goed concentreren.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 14:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Alle rollen die tot nu toe zijn ingevuld worden gebruikt+ degene die Coast me heeft gestuurd via PB. Alle rollen zijn nog welkom, anders verzin ik random mensen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Thankyouuu <3
    & Ik kan anders nog wel iets invullen?
    ik vind rollen invullen leuk ;x haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Thankyouuu <3
    & Ik kan anders nog wel iets invullen?
    ik vind rollen invullen leuk ;x haha.


    Sure! Je mag zoveel invullen als wil. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.