• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Kom maar op mijn rug,' zei hij en ik klom weer op zijn rug. 'Je bent gek dat je dit doet,' zei ik. 'Ik bedoel, je hebt net een smakker gemaakt en je loopt met mij op je rug'. Onderweg verloor ik me slipper. 'Kut,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Bij de hut rende ik terug naar de slipper, en liep terug met de slipper. Ik deed hem bij Serena aan.
    'Assepoester?' grapte ik.

    (;

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:48 ]

    Serena Scott

    Bij de hut aangekomen legde hij mij weer neer en rende terug voor mijn slipper. 'Assepoester?' grapte hij. Ik keek hem met een glimlach aan. 'Die hoort bij de voet met de dikke enkel,' zei ik. 'Je mag wel assepoester spelen als mijn enkel weer normaal is,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Je mag wel Assepoester spelen als mijn enkel weer normaal is,' zei Luna Serena. Ik zag mezelf al helemaal in zo'n blauwe jurk lopen. Not dus.
    Ik ging met Serena in de hut zitten. Ik zuchtte. 'Ik heb geen zin om nog meer overlevenden te zoeken. Te veel gedoe. Ik vind het wel best zo.'

    Het is leuk om een in het POV van een jongen te doen ^^

    Serena Scott

    Samen gingen we in de hut zitten. 'Ik heb geen zin om nog meer overlevenden te zoeken. Te veel gedoe. Ik vind het wel best zo,' zei hij. Ik keek omlaag. Ik zou eigenlijk mijn moeder en broertje willen vinden, maar dat zei ik maar niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik dacht er ineens aan dat Serena waarschijnlijk haar familie wel wilde zien. Ik keek haar aan en zag dat ze omlaag keek.
    'Oh, sorry,' zei ik.

    Serena Scott

    'Oh, sorry,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het geeft niet,' antwoordde ik kort af. Ik keek naar buiten naar de regen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik verveelde me eigenlijk, de rest van de dag. Het regende en regende, en als het even stopte ging ik uit de hut. Maar dan begon het nog geen tien minuten later weer.
    Ik viel steeds in slaap en werd even later weer wakker. Dat was het, ik kon nauwelijks meer recht staan. Ik ging die hut afmaken, regen of geen regen. Ik pakte de (natte) takken en begon te bouwen. Serena keek me verbaasd aan. Binnen 10 seconden was ik doorweekt, maar dat maakte me niet uit.

    Jim Adams
    'Ja, blijkbaar wel. Ik ben Chiya.' Ze keek me glimlachend aan.
    'Ik ben Jim. Weet jij of er nog andere overlevende zijn?' Ik keek weer rond, maar nog steeds zag ik niemand anders dan het meisje naast me.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik weet eventjes niet wat ik nu kan neer zetten ;d inspiratieloosheid]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, ja Midna, ik ook niet. Ik ga dan gewoon verder bij Lyle House. x'd]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Weet jij of er nog overlevenden zijn?' vroeg de jongen die blijkbaar Jim heette.
    'Ja, ergens op het eiland zijn nog twee mensen. Maar ik weet niet waar. Je zult het nu met mij moeten doen,' zei ik. Ik lachte. Dan klonk best pedo-achtig, nu ik het zelf hoorde. Wat moest hij wel niet van me denken.

    Oke, ik probeer wel wat met Mason.

    Mason Jaden Martin
    Toen ik de hut klaar had, was het stuk gras waar het gat boven zat wel nat, maar het was in de hut droog. Kletsnat liep ik de hut weer in.
    'Ik hoef in ieder geval niet meer te douchen,' lachte ik. Toen merkte ik pas dat ik een shirt aanhad wat doorscheen. Gênant, ook al ben ik een jongen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]

    Jim Adams
    'Ja, ergens op het eiland zijn nog twee mensen. Maar ik weet niet waar. Je zult het nu met mij moeten doen,' antwoordde ze. Ik was te moe en verdrietig om daar op te reageren. Ik keek omhoog toen er een druppel op mijn huid viel. De blauwe lucht was helemaal donker geworden en er viel steeds meer regen. Snel sprong ik op en trok Chiya mee.
    'Kom richting het bos, het gaat regenen!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Chiya Amorina Hoshi
    Jim merkte dat het begon te regenen.
    'Kom richting het bos, het gaat regenen!' Hij pakte me bij mijn hand en trok me mee.
    'Is dat zo erg dan?' vroeg ik verbaasd.

    Mah, niet zo'n zin in dat Jim & Chiya bij Mason & Serena terecht komen, ik heb ook geen zin in dat gedoe, i agree with Mason. Andere mensen vind ik wel oké, ik heb gewoon geen zin om steeds op mezelf te reageren als Chiya en Mason bij elkaar zitten. (;
    Anyway.
    Lol, i started a rain-chain. :"D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:44 ]

    Serena Scott

    Er gebeurde van alles. Het regende en was droog. Zo ging dat heel de tijd door. Mason was zo gek om de gat te maken in het hut. Binnen paar seconde was hij kledder nat. Nadat hij klaar was kwam hij zeik nat binnen en zijn shirt scheen door. Op één of ander manier moest ik blozen. Ik hoef in ieder geval niet meer te douchen,' lachte hij. Ik lachte met hem mee. Zelfs al was hij nat was hij mooi.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena moest blozen. Ik lette er niet echt op. Ik had het koud, en ik kon niet zomaar een handdoek pakken om me af te drogen. Ik ging bij Serena zitten.
    'Nou, gewoon zo laten drogen dan maar,' zuchtte ik. Ik kneep het water uit mijn haar en shirt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:48 ]