• Ik ben nu al twee weken lang misselijk. Helemaal als ik wat eet. Ik ben al naar de huisarts gegaan. Toen moest ik bloed laten prikken alleen ze konden niks vinden in mijn bloed. Nu heb ik wel medicijnen. Een of ander poeder maar ik weet nu al dat dat spul niet werkt aangezien ik dat anderhalf jaar geleden ook heb moeten gebruiken.
    Maar mij lijkt het nu niet echt gezond dat ik twee weken achter elkaar bijna non-stop misselijk ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben ruim een jaar non-stop gehad en leef ook nog steeds, dus zo erg zou het ook niet zijn zolang je maar blijft eten en drinken en niet overgeeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ik ben ruim een jaar non-stop gehad en leef ook nog steeds, dus zo erg zou het ook niet zijn zolang je maar blijft eten en drinken en niet overgeeft.


    Ik zeg ook niet dat ik er dood aan ga. Maar het lijkt me sterk dat het normaal is dat ik zo misselijk ben dat ik niet meer kan sporten en dat lopen soms pijn doet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Internist in een ziekenhuis. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb ik ook gehad, bleek stress te zijn in mijn geval.


    To infinity and beyond •

    Ik heb het wel een aantal keren een week lang gehad. Nooit achtergekomen waarom.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Stress was dat toen, zoals Zaynuari ook schrijft.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    't Kan ook je evenwichtsorgaan zijn. MAAR, ik ben geen dokter, dus :Y) Ik zal me er verder niet over uitspreken. 't Lijkt me wel behoorlijk vervelend..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zaynuary schreef:
    Heb ik ook gehad, bleek stress te zijn in mijn geval.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben geen dokter. Misschien ben je zwanger?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik ben geen dokter. Misschien ben je zwanger?


    Daar moet je wel eerste seks voor hebben gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Daar moet je wel eerste seks voor hebben gehad.


    'T had gekund. Blij dat we dat in ieder geval NIET hoeven te overwegen, Sarita ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb precies hetzelfde! + een naar gevoel in m'n buik! Al 3x bloed laten prikken en nog steeds kunnen ze 'niks' vinden.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Stress?
    Nou, hoe dan ook, beterschap!
    En maar hopen dat ze snel iets zullen vinden (:


    26 - 02 - '16

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    'T had gekund. Blij dat we dat in ieder geval NIET hoeven te overwegen, Sarita ;)


    Haha idd.


    "Ignite, my love. Ignite."