• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Pandora Mitchell

    Het meisje was niet teruggekomen uit de jungle en het meest van de tijd hadden dan en ik naar de zee gestaard. Er heerste een grimmige stemming en het begon vloed te worden. Dan stond op.
    'Misschien moeten we maar eens vuur maken en een slaapplek zoeken.' Zei hij. Ik knikte en stond op. Ik klopte het zand van mijn broek en we liepen naar de rand van de jungle. Bij een groepje palmbomen vonden we een perfecte plek om te slapen. Bij de zee en bij de jungle.


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Serena ging liggen. Binnen een paar minuten had ik het vuur aan. Ik had geen idee in welke tijdzone we waren, maar ik had mijn horloge al aangepast op Florida, en het was daar dus 01:06. Hier misschien ook, aangezien het al donker was. Het was warmer met het vuur, maar niet veel. Ik vroeg me af of Serena al sliep.

    Serena Scott

    Eventjes later hoorde ik het vuur wakkeren. Dat voelde al een stuk warmer. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Na een tijdje deed ik me ogen op en zag dat het donker was. Ik keek naar me voet en zag dat hij blauw en paars was geworden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik zag dat Serena haar ogen open deed en keek naar haar voet, die inmiddels paars en blauw was. Waarschijnlijk merkte ze niet dat ik ook wakker was.
    Je zal maar een meisje met felrood haar op een onbewoond eiland met een verstuikte enkel tegenkomen, dacht ik. Ik had het gevoel dat Serena wist dat ik wakker was en deed vlug mijn ogen dicht.

    Serena Scott

    Ik keek achter me en zag dat Mason lag met zijn ogen dicht. 'Slaap lekker,' zei ik zacht. Ik wist niet of hij wakker was of sliep. Ik ging op me onderarmen leunen en keek naar de sterren. Veel zou ik vandaag waarschijnlijk niet slapen door die pijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Slaap lekker,' zei Serena. Ik hoorde dat ze verschoof.
    'Jij ook,' zei ik terug.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:11 ]

    Serena Scott

    'Jij ook,' zei hij. Hij sliep dus nog niet. 'Dank je,' mompelde ik. Ik keek weer naar de sterren. Zouden mama en Jake ook naar de sterren kijken net als ik? of zouden ze.. Ik snikte zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pandora Mitchell

    Dan was er ondertussen in geslaagd om een kampvuur te maken en ik had van wat palmbladeren dekens gemaakt. Er was ondertussen een tas aangespoeld en we deden ons tegoed aan de tijgernootjes. Na dat geweldige avondmaal besloten ze te gaan slapen.
    'Slaap lekker.' Mompelde Dan.
    'Slaap lekker.' Zei ik terug en het vuur wakkerde.

    Ziggo Johnson

    Nog steeds lag ik in het open veld. Ik kon aan niets anders dan de honger denken en ondertussen was ik op mijn zij aan liggen. Ik staarde naar de sterrenhemel. Aangezien hier geen kunstverlichting was was de hemel ermee bezaaid. Nou Ziggo, dacht ik bij mezelf, je sterft in elk geval met uitzicht. Langzaam vielen mijn ogen dicht.


    Cookies!

    Ik heb net gehuild. Het einde van Angel Beats! is zo zielig, but nothing beats Clannad. (Ik heb dus Angel Beats! gekeken ;P)

    Mason Jaden Martin
    'Dankje,' zei Serena.
    Ik deed mijn ogen dicht, draaide me om in het gras en ik sliep.

    De volgende morgen wilde ik eigenlijk een hut bouwen, voor als het zou gaan regenen. Maar of ik dat alleen redde, was de vraag.
    'Ik denk dat ik iets van takken en zo ga maken. Ik vroeg me af of jij iets kon doen met je enkel?'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:25 ]

    [Hoe moet ik hier nou weer op reageren?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Hoe moet ik hier nou weer op reageren?]

    Ik pas wel even aan.

    Randomness schreef:
    (...)
    Ik pas wel even aan.


    [Ghehe, ik zie nou dat hij best bot over kwam ;$ zo moest hij niet over komen.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Ghehe, ik zie nou dat hij best bot over kwam ;$ zo moest hij niet over komen.]

    Haha, ik dacht dat ook, maar dat ben ik wel gewend van internet, dus dat boeit me niet veel meer. Maar ik heb aangepast.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:29 ]

    Serena Scott

    'Ik denk dat ik iets van takken en zo ga maken. Ik vroeg me af of jij iets kon doen met je enkel? hoorde ik iemand zeggen. Ik wreef in me ogen en keek om me heen. Bomen, bosjes. O ja, ik was hier. Ik ging recht op zitten en keek naar Mason. 'Eh sorry, wat zei je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Sorry, wat zei je?' vroeg Serena.
    Ik wist toch wel dat het niet kon, eigenlijk. 'Laat maar. Ik ga een hut bouwen, voor het geval het gaat regenen. Zo terug.' Ik liep het oerwoud in, maar niet zo diep, dan kon ik de weg terug tenminste nog vinden. Ik brak takken af van bomen en raapte er wat op. Een kwartiertje later kwam ik terug met heel was takken.

    Lol, wij spammen heel het topic vol XD

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:32 ]