• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    God Midna, moet ik dat nu allemaal verzinnen? x'd

    Mason Jaden Martin
    'Uhm.. ik weet het niet meer precies.. Ze zei dat ze de dag erna weer zou komen, en ze kwam toen ook. We praatten een hele tijd en toen zei ze dat ze over drie dagen weer zou komen omdat ze een weekend weg ging. Maar ze kwam niet.' Ik keek omlaag. 'Ik kon die drie dagen nergens anders aan denken dan dat ik haar ontmoet had, maar ik heb haar nooit meer gezien.'

    [Juap dat moet je ;d ik wist toen nog niks]

    Serena Scott

    'Uhm.. ik weet het niet meer precies.. Ze zei dat ze de dag erna weer zou komen, en ze kwam toen ook. We praatten een hele tijd en toen zei ze dat ze over drie dagen weer zou komen omdat ze een weekend weg ging. Maar ze kwam niet,' zei hij. Hij keek omlaag. 'Ik kon die drie dagen nergens anders aan denken dan dat ik haar ontmoet had, maar ik heb haar nooit meer gezien,' ging hij verder. Ik keek hem aan. 'Zo iets heb ik ook meegemaakt,' zei ik. 'Ik ging toen een ijsje halen en ik zag een jongetje. Hij keek verdrietig,' begon ik. 'Hij was aardig en ik noemde hem mijn vriendje,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik keek haar aan. 'Hey, had jij altijd al zulk rood haar?' Het kon toch niet dat.. dat dat Serena was?

    Serena Scott

    'Hey, had jij altijd al zulk rood haar?' vroeg hij aan mij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb mijn haar pas laten verder toen,' zei ik en ik slikte even. 'Toen mijn pa is betrapt en we zijn verhuisd,' zei ik. 'En dat was toen ik twaalf was'. Ik stopte even. 'Weet je? Ik zou die jongen graag nog willen bedanken,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Het meisje noemde mij ook haar vriendje. Had jij vroeger toevallig bruin haar?'

    Jim Adams
    'Nee,' zei ze. 'Het bos is oké, hoor. Alleen, volgens mij is het niet slim om bij een boom te staan als het bliksemt.' Slim meisje. 'Nee, das inderdaad niet handig.' Ik liep achter haar aan de donkere jungle in. 'Zo en wat doen we nu?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Serena Scott

    'Het meisje noemde mij ook haar vriendje. Had jij vroeger toevallig bruin haar?' vroeg hij aan mij. Ik knikte en keek beetje afwezig naar buiten. 'Ik had bruin haar en meestal had ik vlechtjes in. Ik vond dat mooi. Heel vaak zagen ze er rommelig uit omdat mama geen tijd meer had en ik ze dus zelf moest maken,' zei ik en ik zuchtte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik.. ik heb geen idee. Meer mensen zoeken, of een kamp maken?' Ik dacht alleen aan Death Note en Clannad en Angel Beats! en hoe ik dat nooit meer zou kunnen kijken. En zonder mijn muziek.. Anime en muziek, zo kan ik toch niet goed leven?
    Ik begon de opening van Death Note te neuriën.

    Mason Jaden Martin
    'Nee, dat kan niet. Jij was het!' zei ik blij. Het was inmiddels al duidelijk, maar toch. 'Maar waarom kwam je toen niet?'

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:22 ]

    Pandora Mitchell
    Dan, Rachel en ik liepen al een poos over het strand.
    'Hoe gaan we trouwens aan eten komen?' Vroeg Dan ineens. Ik wist het niet.
    'Misschien moeten we ons daar inderdaad eerst wat meer zorgen om maken dan de anderen.' Zei Rachel. Ik boog mijn hoofd. Ze hadden gelijk. 'Iemand een plan om aan eten te komen?' Vroeg Rachel.


    Cookies!

    Serena Scott

    'Nee, dat kan niet. Jij was het!' zei hij blij. Ik keek hem aan. Het drong nog niet helemaal tot me door. 'Maar waarom kwam je toen niet?' vroeg hij. Ik dacht even na. 'Was dat toen een jaar verder?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jim Adams
    'Ik.. ik heb geen idee. Meer mensen zoeken, of een kamp maken?' Eerlijk gezegd wist ik het ook niet. Ik had nog steeds niet heel veel levenslust, maar toch had ik geen zin om mezelf hier zomaar dood te laten gaan. Ik wilde net antwoord geven, toen het me opviel dat ze wat neuriede. Stilletjes bleef ik luisteren tot ze gestopt was. 'Welk nummer is dat?' vroeg ik geïntresseerd.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mason Jaden Martin
    'Kan wel. Weet ik niet. Maar dat kan toch geen toeval zijn?' Ik ging rechtop zitten. Ik lachte. Ik weet niet waarom ik er zo blij om was, ik was het gewoon.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Welk nummer is dat?' vroeg Jim.
    'Wat?' Ik werd een soort van wakker. 'Oh, dat. Gewoon, The World van Nightmare, en de opening van Death Note.' Waarschijnlijk kende hij geen van beide, maar ik vond het leuk eens iets te zeggen wat zelfs een volwassene niet begreep.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:29 ]

    Serena Scott

    'Kan wel. Weet ik niet. Maar dat kan toch geen toeval zijn?' zei hij. Hij ging recht op zitten en lachte. 'Hmm, ik lag net lekker,' zei ik. 'Maar, als het een jaar verder was. Dan kan het kloppen,' begon ik. 'We zijn toen verhuisd. Mama zei dat we weggingen en meestal is dat 3 daagjes maar. Maar papa ging niet mee, waar ik heel blij mee was. En na drie dagen gingen we niet terug. Ik wou tegen mama zeggen dat mijn vriendje op me wachtte, maar ik durfde niet. Ik was bang dat we dan weer naar papa gingen en dat wou ik niet,' legde ik uit.

    [ik ben ff douche, binnen half uurtje terug]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik denk dat ik binnen een half uurtje weg moet, maar ik kijk wel]

    Mason Jaden Martin
    'Ik snap het. Mag ik trouwens mijn shirt terug, hij zal nu wel niet meer nat zijn.' Ik had het nu echt koud en kreeg een beetje hoofdpijn.

    Jim Adams
    'Wat?' Ze leek wakker te schrikken van mijn vraag. 'Oh, dat. Gewoon, The World van Nightmare, en de opening van Death Note.' Ik had nog nooit van die 2 dingen gehoord. Ze keek me aan met een grote grijns, waaraan ik kon herkennen dat die 2 dingen haar juist erg blij maakte. Haar plotselinge vrolijkheid werkte aanstekelijk en ik had zin om wat te gaan doen.
    'Zo zullen we een overnachtingssplaats gaan maken ofzo?'

    [Ik ga, hopelijk tot morgen]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa