• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    'Death Note is een anime, een Japanse animatie. Het is best mindfucking, daarom vind ik het leuk.' Als Jim nog niet wist wat anime was, had hij pech. Ik kon het niet beter uitleggen.
    'Zullen we een overnachtingsplaats gaan maken of zo?' vroeg hij.
    'Oké. Beter aan de rand van een open plek.' Ik keek rond of die er niet waren.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:38 ]

    Serena Scott

    'Ik snap het. Mag ik trouwens mijn shirt terug, hij zal nu wel niet meer nat zijn,' zei hij en ik knikte. Ik gaf zijn shirt terug en dacht even na. 'Weetje, die jongetje had nooit zijn naam verteld. Daarom noemde ik hem mijn vriendje,' zei ik tegen Mason. 'Omdat hij zijn naam niet wou vertellen, vertelde ik hem de mijne niet. Maar hij noemde mij niet zijn vriendinnetje,' voegde ik er aan toe. Ik dacht wat harder na. 'Ik weet niet meer hoe hij mij noemde'.

    [Het dringt nog steeds niet tot haar door XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ;P

    Mason Jaden Martin
    'Noemde hij jou misschien Moon?' vroeg ik. Blijkbaar geloofde ze nog steeds niet dat ik het was. Er waren vast niet veel meer blonde jongetjes van 12 die alleen op straat woonden.

    Ja, ik heb expres Moon gekozen, maar ik heb er maar geen Kaboor achter gezet x"d

    [Haha XD]

    Serena Scott

    'Noemde hij jou misschien Moon?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Hmmm, kan ik weet niet. Waarom zou iemand mij Moon noemen?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hij vond je misschien bij de maan passen. Dan is ze er, dan is ze weer weg. Net als jij toen.' Ik trok mijn shirt weer aan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:09 ]

    Serena Scott

    'Hij vond je misschien bij de maan passen. Dan is ze er, dan is ze weer weg. Net als jij toen,' zei hij en hij trok zijn shirt aan. 'Ik kon nooit lang blijven,' begon ik. 'Dat wou papa niet. Één of twee uurtjes mocht ik maar,' vertelde ik verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Wat was er met je vader dan?'
    De regen stopte. Nog geen minuut later begon het weer.
    Ik zuchtte. Hoelang ging dat nog duren?

    Serena Scott

    'Wat was er met je vader dan?' vroeg hij. Ik slikte. Ik haalde diep adem. 'Hij eh,' begon ik. Ik had het nog niet gezegd, maar de tranen sprongen al weer in me ogen. 'Hij misbruikte en mishandelde me,' zei ik tegen Mason. 'Daarom wil ik die jongen bedanken,' ging ik verder. 'Die uurtjes die ik bij hem was, was ik niet bij papa'.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [je bent Serena hier (;]

    Mason Jaden Martin
    'Oh. Het spijt me voor je. Maar, ik ben er. Ik weet zeker dat jij en ik het waren.' Ik gaf haar een knuffel. ik weet niet waarom, ik dacht dat ze die nodig had of zo. Ik dacht er ook niet echt bij na. Dat deed ik bij bijna niets.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:20 ]

    Serena Scott

    'Oh. Het spijt me voor je. Maar, ik ben er. Ik weet zeker dat jij en ik het waren,' zei hij en hij af mij een knuffel. Dat laatste hoorde ik nog eens afspelen in me hoofd. Ik keek hem verbaasd aan. 'Denk je dat echt?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Denk je dat echt?' vroeg ze.
    'Ja!' zei ik.

    Moet gaan, vanavond weer, heb adviesgesprekken, hoop op VWO ^^

    Serena Scott

    'Ja!' zei hij. Ik glimlachte en ging tegen hem aanliggen. 'Waarom wou jij nooit jou naam vertellen?' vroeg ik. 'Wist je dat heel veel mensen dachten dat ik jou verzonnen had?'

    [Succes ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Havo/VWO ^^ Ik ga lekker naar het Lorentz Casimir Lyceum lcl :3 ]

    Mason Jaden Martin
    'Nou, ik vond het gewoon niet zo belangrijk. En dat heb ik ook vaak, hoor. Mensen geloofden ook niet dat ik zo'n 8 jaar op straat woonde. Maar dat moeten ze maar zelf weten.' Ik haalde mijn schouders op, waardoor Serena op mijn schoot viel.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:14 ]

    [Haha goedzo ;d]

    'Nou, ik vond het gewoon niet zo belangrijk. En dat heb ik ook vaak, hoor. Mensen geloofden ook niet dat ik zo'n 8 jaar op straat woonde. Maar dat meoten ze maar zelf weten,' zei hij. Hij haalde zijn schouders op, waardoor ik op zijn schoot viel. Ik grinnikte en ging weer overeind zitten. Ik ging weer tegen hem aan liggen. 'Hmmm, toch bedankt dat je er elke dag was,' zei ik en ik keek hem aan. 'Je zei elke dag, morgen ben ik weg morgen ben ik weg. Ik geloofde dat niet. Nou ja ik was wel bang ervoor'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    De regen stopte en ik keek even naar buiten. Ik begon te tellen. Al twee minuten.. zes.. tien.. bij een kwartier stopte ik. De regen is gestopt, eindelijk! De lucht was ook meteen weer blauw en ik hoorde vogels, terwijl het al tegen de avond was.
    'Hey,' begon ik. 'Ik heb best honger eigenlijk. We kunnen niet zo lang op gras overleven. Ik denk dat ik ga vissen of zo. Ik ben echt niet zo'n expert dat ik ben een speer kan jagen op zebra's, maar vissen lukt nog wel.' Ik rook iets zoets. Serena's haar. Het verbaasde me dat, na die dagen van in het gras vallen en rollen, haar haar nog zo rook.