• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Dan Blake

    Door een oorverdovende klap werd ik ruw wakkerschud uit mijn onderbewustzijn. Verstijfd keek ik rond, en ik merkte dat Aria niet meer naast me zat.. Paniekerig probeerde ik op te staan, wat amper lukte doordat ik bedolven onder het puin lag. Voorzichtig en op mijn hoede probeerde ik stukken weg te halen zodat ik een toegang zou hebben en uit het wrak zou kunnen klauteren.

    Aria Blake

    Een luide klap doet alles schudden. Paniekerig kijk ik naast me, maar als ik eenmaal heb omgedraaid voel ik een stekende pijn in mijn hoofd door de rook. En als ik merk dat Dan niet meer naast me zit slaat de paniek pas echt toe..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ziggo Johnson

    Pijnlijk opende ik mijn ogen. Ik wist nog hoe ik een minuut geleden het vliegtuig ui werd geslingerd doordat het in twee helften was gebroken. Ik moest eruit zijn gevallen, omdat ik het wrak niet kon zien. Ik keek eens goed om me heen. Ik hoorde krekels en apen. Ik zat midden in een jungle! Ik wilde opstaan toen er een pijnscheut door mijn rug trok.

    Pandora Mitchell

    Ik kreunde van de pijn en er rolde een traan over mijn wang. Ik hing over een tak en de grond zag er koud en hard uit. Er sijpelde een straaltje bloed over mijn voorhoofd en machteloos gleed ik langzaam de tak af. Met een pijnlijke smak raakte ik de grond. Ik schreeuwde van de pijn en ging zitten. Ik was het eerst uit het vliegtuig gevallen volgens mij, alles ging zo snel! Ik keek voor me. Het strand! Als ik ook maar twintig meter eerder was gevallen lag ik nu in zee!


    Cookies!

    Dan Blake


    Na een halfuur had ik doorgang vrijgemaakt en viel ik hoestend op het zand. Ik keek om me heen en zag niks meer dan strand en achter me een bos.
    Vlug stond ik op en tuurde om me heen.
    Totdat ik een harde plof hoorde. Er viel een meisje van een tak.
    Of ze levend was wist ik niet, dus rende ik naar haar toe.
    'Gaat het?' vroeg ik.

    Aria Blake

    Ik merkte dat ik ergens in een oerwoud was. Waar was Dan in godsnaam?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Pandora Mitchell

    Ik keek de jongen aan die naar me toe was gerend.
    'Ik, em, ik denk het..' Mompel ik terwijl er weer een pijnscheut door mijn rug ging. Ik kon er niets aan doen, maar ik kromp een beetje ineen.


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik werd wakker. Waar in godsnaam was ik? Dit was geen Curaçao, en ik zat niet eens in een vliegtuig. Ik stond moeizaam op en klopte het zand van mijn kleren en uit mijn haar. Ik keek om me heen en zat links van me een strand en wat mensen, en rechts van me een oerwoud. Ik zag nergens een vliegtuig. Een jongen rende naar een vrouw van ongeveer 25. Ik liep ook naar ze toe.
    'Wat is er gebeurd?' vroeg ik.

    Dan Blake


    Ik merk dat het meisje ineenkrimpt. 'Waar heb je pijn?' vraag ik terwijl ik haar overreind probeer te helpen.
    Ineens komt er nog een meisje naar ons toe. Ik slaak een zucht van verlichting bij de gedachte dat er misschien wel meer overlevenden zijn.
    'Neergestort.. waarom weet ik niet.' Verklaar ik.

    Aria Blake

    Een traan loopt over mijn wang. Het lijkt alsof ik de enige hier ben aangezien er nergens een teken van leven te vinden is.
    'Hallo?' probeer ik voorzichtig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Chiya Amorina Hoshi
    'Neergestort.. waarom weet ik niet,' zei de jongen.
    De vrouw had duidelijk pijn.
    'Kan ik helpen?' vroeg ik bezorgd.

    Mason Jaden Martin
    Ik werd wakker. Ik lag in het gras, tussen bomen. Ik hoofd bonkte en mijn enkel deed ongelooflijke pijn. Ik stond, ongeveer, op en zag verderop een meisje (Aria) liggen. Ik rende, of strompelde, naar haar toe.
    'Hallo?' hoor ik haar hulpeloos roepen.
    'Hoi!' zei ik vrolijk. Ik moest toch wel om mezelf lachen. Zoiets doms doe ik nou altijd.

    Ziggo Johnson

    Nice. Ik zat midden in een onbekend oerwoud, helemaal alleen! Ik keek een paar kanten op en besloot bergaf te gaan. Ik strompelde een steile helling af en een tak sloeg tegen mijn gezicht.

    Pandora Mitchell

    Ik keek naar de mensen om me heen. Ik voelde me leeg en dacht aan Jim. Waar waren we? Met wie was ik hier? Ik werd duizelig en er rolde een traan over mijn wang.
    'Het gaat wel denk ik.' mompel ik. Langzaam lopen we het strand op.


    Cookies!

    Serena Scott

    Geschrokken kwam ik overeind. Ik keek om me heen en besefte dat was ik net droomde geen nachtmerrie was. We waren echt neergestort. Ik keek naar me eigen of ik wat mankeerde. Gescheurde kleren en een paar sneeën. Ik probeerde overeind te komen. Ik stond en een pijnscheut ging er door me voet. Ik keek om me heen, bomen, bosjes. Mama!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, lekker. Mason kan nu al niet verder, aangezien Desire off is. :"]

    [Je kan haar voorbij lopen en tegen iemand anders opstuiten? Wel gemeen maar zo kan je wel verder? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Je kan haar voorbij lopen en tegen iemand anders opstuiten? Wel gemeen maar zo kan je wel verder? XD]

    Mjah, oké. (;

    Mason Jaden Martin
    Ik struikelde over een tak en viel op mijn gezicht. Ik keek op en zag alleen maar bomen om me heen. Huh? Ik begon te lopen en zag een meisje (Serena) Zou ik het nog eens proberen? Ik rende voorzichtig naar haar toe.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Sorry, maar ik meer mensen zoeken,' zei ik. 'Ik ben geen dokter, ik heb hier totaal geen verstand van. Misschien anderen wel.' Ik liep weg.
    Maar ja, waar moest ik heen? Ik ademde diep in en stapte het oerwoud in.

    [Ik kijk ondertussen avatar en ben om half 10 ff douchen]

    Serena Scott

    Ik ging naar een boom toe om tegen aan te leunen. Ik keek naar me voet. Dik en opgezwollen. Heftig keek ik om me heen. 'Mama?! Jake?!' riep ik. Ik hoorde wat bij de bosjes. Ik keek. 'Mama?' zei ik zachtjes. Maar mama kwam niet. Er kwam een jongen. Zat hij niet achter me in de vliegtuig? 'Wie ben jij?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Net Yurippe van Angel Beats! getekend, je moet morgen of zo maar vragen als je 'm wilt zien, ik heb nu geen zin om te scannen.

    Mason Jaden Martin
    'Wie ben jij?' vroeg het meisje.
    'Mason. Hey, zat jij niet voor me in het vliegtuig?'

    Serena Scott

    'Mason. Hey, zat jij niet voor me in het vliegtuig?' zei de jongen. Die blijkbaar wel achter me zat. 'Eh, ja. Zoiets dacht ik ook al,' zei ik en ik keek zoekend om me heen. Ik strompelde met pijn weg. Ik draaide me weer om naar Mason. 'Heb jij mijn mama en broertje gezien?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you