• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Ik vind het niet erg, hoor. Ik verveel me alleen,' zei hij. Hij ging in een kleermakerszit zitten en deelde kaarten uit. Ik had dit nog nooit een leuk spel gevonden. Maar ja, we konden nu niet veel doen. Af en toe betrapte ik me eigen erop dat ik naar Mason keek. In die jaren was hij veel veranderd. In de goeie manier. Vroeger vond ik hem al geweldig, waarom zou ik hem anders mijn vriendje hebben genoemd? Ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Loeff? Lol, waar komt dat ineens vandaan? x"d

    Mason Jaden Martin
    Ik zag Serena af en toe naar me kijken - of gluren, ik weet niet waar het op leek - en glimlachen.
    'Wat is er zo grappig?' vroeg ik. 'Kom op, ik wil ook lachen.'

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:14 ]

    [Van een andere rpg.. zelfde naam andere achternaam xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena Scott

    'Wat is er zo grappig?' vroeg hij. ik schudde me heftig me hoofd. Werd ik nou weer rood? 'Kom op, ik wil ook lachen,' zei hij weer. Ik schudde weer me hoofd en keek naar me kaarten. Ik zag er toevallig een joker in me hand liggen. Goeie dekmantel Sereen. Ik legde de joker neer en keek Mason aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze schudde heftig haar hoofd weer en liep een beetje rood aan. Dan niet.
    Ze legde een joker neer.
    'Dûh, heb ik weer altijd.' Ik pakte vijf kaarten. Serena was nog steeds rood. 'Was het zo erg dan?' vroeg ik.

    Serena Scott

    'Dûh, heb ik weer altijd,' zei hij en pakte 5 kaarten. Ik lachte even, maar merkte dat mijn wangen nog steeds rood waren. 'Was het zo erg dan?' vroeg hij. Ik schudde me hoofd. 'Eh nee. Heb het gewoon warm,' loog ik. Ik begon het juist stervens koud te krijgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Eh nee. Heb het gewoon warm,' zei ze.
    'Goed dan.' Ik legde een zeven neer.

    Na een tijdje had ik wel genoeg van dit spel. Ik zuchtte. Ik was moe. Volgens mijn horloge was het kwart voor twaalf, maar wie zei dat die tijd klopte?

    Serena Scott

    'Goed dan,' zei hij en legde een zeven neer. Zo gingen we een tijdje door totdat we er geen van beide meer zin in hadden. Ik had eigenlijk vanaf het begin niet zo veel zin gehad, maar oké. Ik begon te gapen. Misschien dat ik vandaag wel wat beter kon slapen. Ik strekte met moeite mijn benen uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik ging op mijn rug liggen. Ik legde mijn handen achter mijn hoofd en keek naar het plafond. Ik zag nog een gaatje.
    Ja dag, dacht ik, die ga ik dus echt niet meer maken.

    Sorry als ik wat laat reageer. Ik ben Death Note opnieuw aan het kijken en ik moet en zal L deze avond nog zien. Episode 6 it is. Nu bij 4, en ik bij mijn Death Note hoort mijn Cup a soup, dus die ga ik nu ook even maken. (;

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 19:37 ]

    Serena Scott

    Ik zat nog recht op en zag dat Mason was gaan liggen. Ik zag hem een beetje geërgerd naar het plafond kijken. Ik volgde zijn blik en zag een gaatje. Ik grinnikte eventjes. Ik begon weer aan mama en Jake te denken en een lichte paniek aanval kwam te voorschijn. Ik probeerde het te verbergen, hooguit zag je het aan me gezicht en door mijn ademhaling. Die wat was versneld. Ik ging naast hem liggen en gebruikte de borst van Mason als hoofdkussen. Ik legde mijn hand op zijn buik en mijn hoofd zo beetje op zijn hart. Zo kon ik zijn hartslag en ademhaling voelen. Ik concentreerde me daarop.

    [Is goed ;P doe het maar lekker rustig aan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verkade Nizza koekjes + Cup A Soup kippensoep = Mmm <3

    Mason Jaden Martin
    Serena zei niks, en ik ook niet. We waren waarschijnlijk allebei moe. Ik deed even mijn ogen dicht, maar ik deed ze die avond ook niet meer open.


    Ja, het stukje faalt, i know. Sorry. ;P

    Serena Scott

    We zeiden niks. Ik vond dat wel oké. Zonder er echt bij na te denken legde ik mijn hand onder zijn shirt en ging ik met mijn nagels over zijn buik heen. Zijn ademhaling geen steeds trager en zwaarder. Ik glimlachte toen ik door kreeg dat hij in slaap viel. Ik keek hem eventjes aan en gaf hem een welterusten kus op zijn wang en ging weer liggen. Mijn hand liet ik onder zijn shirt liggen. Zijn buik straalde wat warmte af die op één of ander manier wat meer vertrouwde opwekte. Ik sloot mijn ogen en wist 100% zeker dat ik gerust kon slapen. Zeker nu ik wist met wie ik ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik sliep maar half. Ik voelde iets warms op mijn wang. Ik dacht er verder niet bij na. Niet dat ik scherp kon denken als ik maar half wakker was.

    De volgende ochtend werd ik als eerste wakker. Serena lag vredig te slapen met haar hand op mijn buik. Zachtjes legde ik haar neer en ging even naar buiten. De lucht was blauw, waarschijnlijk ging het niet regenen.

    [Met welke dag zijn we bezig? de helft is nog maar bij dag 1 geloof ik en wij bij 2 of 3 ? ;P]

    Serena Scott

    Ik was al snel vertrokken, dat wist ik wel. Ergens vond ik dat nog wel een wonder, ook al wist ik dat het zou gebeuren.
    Ergens ver weg merkte ik dat ik werd verplaatst. Ik kreunde zachtjes en draaide me om. Ik wou nog eventjes verder slapen. Heel lang heb ik toen niet geslapen, want ik begon het koud te krijgen nadat ik was verplaatst. Ik deed mijn ogen een beetje open en merkte dat Mason niet meer naast me lag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, lekker dan x"d Nouja care, wij zijn verder in de tijd ;P]

    Mason Jaden Martin
    Ik ging op de plek van het kampvuur zitten. Serena wilde duidelijk helpen, dus ik wachtte wel op haar.

    Sorry dat ik zo laat reageerde, ik was een stuk Fact Or Faked aan het kijken op Syfy ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:52 ]