• If you love two people at the same time, choose the second one,
          because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second.
          - Johnny Depp.

    Ik ga dit verhaal eerst afwerken enzo, maar heb dus wel rollen nodig, aangezien ik daar echt níet goed in ben. Oh, en One Direction is hier NIET beroemd.

    Rollen:
    • Vriendinnetje van Harry.
    • Vriendinnetjes other boys, ik kies ze niet allemaal.
    • Random personen.

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk, bekend persoon:
    Extra, zoals familie en hobby's enzo:
    Titel?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:43 ]

    Ik ga even douchen en vul dan vriendinnetje Niall in. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga even douchen en vul dan vriendinnetje Niall in. (:

    Thanks ;D!

    Rol: Vriendinnetje Louis anders random persoon
    Volledige naam: Emily Hailey Millington
    Leeftijd en geboortedatum: 19, haar verjaardag is 8 juli
    Uiterlijk, bekend persoon:

    Ashley Greene
    Emily heeft lang lichtbruin waar ze erg trots op is. Ze verzorgt het dan ook heel goed. Van nature zit er een lichte slag in, maar soms stijlt of krult ze het ook. Emily is 1,72 lang en slank gebouwd. Het liefst draagt Emily adidas vesten, ze heeft er dan ook 6 in allemaal verschillende kleuren. Ze combineerd het dan met een jeans en haar favoriete schoenen: Vans. Haar make-up houd ze meestal heel licht, meestal alleen mascara en lipgloss.
    Extra, zoals familie en hobby's enzo: Emily is erg sportief en doet aan voetbal en atletiek. Haar moeder is de 50 jaar oude Sarah en haar vader de 54 jaar oude Paul. Ze heeft ook nog een jongere zus van 16 Amber. Emily is gek op dieren en studeert daarom ook voor dierenarts. Zelf heeft ze twee honden Milly en Sally.
    Titel? iets meer info daarvoor graag (:


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Vriendin Niall. (:
    Volledige naam: Frankie Prim Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Frankie is achtien jaar oud en is geboren op 4 September 1993.
    Uiterlijk:


    Frankie is een meisje met een zeer zachtaardig en fragiel uiterlijk. Dat komt waarschijnlijk door een gewicht van slechts 55 Kilo. Ze is heel erg onzeker over haar lichaam en zou liever wat meer wegen, maar hoeveel ze ook eet, het komt er niet bij. Langs het gezicht van Frankie vallen lichtblonde haren vaak stijl. Ze zijn ook stijl en heel soms zet ze de krultang erin, maar dat is meestal voor speciale gelegenheden. Haar ogen zijn helder blauw van kleur en omringd door lange, blonde wimpers. Ze verlengt ze meestal met een likje mascara en soms ook oogpotlood. Haar kledingstijl is te beschrijven als lief en dat komt vooral door de lichte, meisjesachtige kleuren. Ze draagt vaak jurkjes.
          Dakota Fanning
    Extra: Frankie heeft eigenlijk maar één hobby en dat is ook iets wat ze vaak doet, namelijk kunstschaatsen. Ze werd als klein meisje het ijs opgeschoven en dit doet ze na 11 jaar nog. Ze schaatst nu vaak wedstrijden en vindt het ook echt leuk om te doen. Ze moet er wel veel voor over hebben, ze moet een goede conditie hebben en mag bepaalde dingen niet eten.
    enzo:
    Titel? If you love two? SLECHT. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin Zayn.
    Volledige naam: Ashlynne Rose Swarek.
    Leeftijd 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Pixie Lott.
    Ashlynne heeft slagende blonde haren, en grote bruine ogen die vaak omlijnt zijn met eyeliner. Ze heeft volle lippen, en een egale huid.
    Ashlynne valt graag op, en kan s'ochtends wel uren voor de spiegel staan.
    Extra: Ze heeft een oudere broer (Gabriël) van 21 en een halfzusje (Beth van 4. Haar moeder is overleden kort na de geboorte van Beth. Daarom woont Ashlynne nu bij Gabriël, die al 3 jaar op zichzelf woont. Beth woont bij haar vader, en ziet haar oudere broer en zus eigenlijk alleen maar op feestdagen. De vader van Ashlynne en Gabriël is er van door gegaan, toen Ashlynne 2 jaar oud was.
    Ze heeft de naam van haar moeder (Scarlett) op de binnenkant van haar rechterpols getatoeëerd.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:44 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Verder niemand meer? :c

    Lebanese schreef:
    Verder niemand meer? :c


    Ik wil nog wel invullen, maar ik moet nog even Spaans leren. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik wil nog wel invullen, maar ik moet nog even Spaans leren. :Y)

    Yeah, thanks! :Y)

    Ik wil wel vriendinnetje Zaynie doen ?
    Maar ik weet niet of je nog lang wacht, want ben altijd zo tráág in die dingen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Ik wil wel vriendinnetje Zaynie doen ?
    Maar ik weet niet of je nog lang wacht, want ben altijd zo tráág in die dingen.

    Haha, ik kan wel wachten hoor (:

    Ik wil nog vriendin van Liam doen, als je dat goed vind?


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    Ik wil nog vriendin van Liam doen, als je dat goed vind?

    Graaag!

    Rol: Girlfriend, Zayn
    Volledige naam: Emily Jane Rosewood
    Leeftijd en geboortedatum:21-10-1994, 17 jaar
    Uiterlijk, bekend persoon:


    Ariana Grande.
    Emily is een verlegen meisje wanneer het op vreemde mensen aankomt, ze laat je daarom ook niet snel binnen in haar leven. Maar wanneer je binnen die muur komt, zulje merken dat ze helemaal niet zo verlegen is en eigenlijk een bubbly karakter heeft. Ze heeft haar haren rood geverfd, omdat ze haar bruine haren zat was. Ze houdt erg van fashion en wil later ook bij een tijdschrift werken.
    Extra, zoals familie en hobby's enzo: Emily houdt van winkelen, uitgaan en samen zijn met Zayn. Ook houdt ze van piano spelen en heeft ze af en toe een kinderachtige bui. Ze heeft nog een broer, die twee jaar ouder is en een jonger zusje. Ze heeft beiden ouders nog, maar woont op zichzelf.


    To infinity and beyond •

    Rol: Vriendin Liam
    Volledige naam: Jade Michelle Nichols
    Leeftijd en geboortedatum: 18 jaar - Geboren op 20 oktober 1993
    Uiterlijk, bekend persoon:


    Lily Aldridge
    Jade heeft opvallende bruine ogen en donkerblonde haren. Haar haren hebben meestal een slag, maar zijn af en toe ook stijl. Jade ziet er erg vrouwelijk uit, met name door haar vrouwelijke postuur en haar smalle gezichtscounturen. Een opvallend kenmerk is dat ze een klein spleetje heeft tussen haar voortanden.
    Extra, zoals familie en hobby's enzo: Jade komt uit een groot gezin, met 4 kinderen. Ze heeft een oudere broer van 22, een jongere zus van 17 en een jonger broertje van 14. Haar vader werkte als leraar en haar moeder bleef thuis bij de kinderen. Ze hebben dus niet erg veel geld, maar Jade is nooit ontevreden geweest. Ze heeft goede contacten met haar broers en zusje, ze beschermen elkaar. Al van kinds af aan is Jade dol op varen en alles wat daar mee te maken heeft. Ze wonen in een landhuis aan een meer, dus dat deed ze dan ook vaak. Verder zwemt ze ook graag, maar dan niet sportief, maar gewoon voor de lol.
    Titel? Ik ben niet goed in titels, sorry ;$


    Tell me about it, stud.

    Rol: Vriendin Harry/Niall of Random Persoon
    Volledige naam: Samira Rose Valentine
    Leeftijd en geboortedatum: Samira is 17 jaren jong. 15-04-1994.
    Uiterlijk, bekend persoon:

    demi lovato
    Samira heeft bruine haren en heeft een echte zomerhuid waardoor ze snel bruin is. Ze heeft bruine ogen en een aardig gewicht, waar ze keurig op let.
    Samira heeft lange benen en bereikt daardoor een lengte van 1.72. Ze houd ervan om accessoires zoals hoedjes te dragen.
    Extra, zoals familie en hobby's enzo: Samira heeft een moeilijke jeugd gehad en woont in een pleeggezin met pleegmoeder en pleegzusje Ria en Beckie, ook heeft ze een pleegvader Arthur.
    Samira houd van paardrijden , omdat ze de lessen saai vind rijd ze soms met een geleend paard in het bos.
    Titel?Love the second


    Firm believer of all that is magic