• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Valt mee,' zei hij. 'Je zult me dankbaar zijn als het water tot de bomen komt,' voegde hij er nog aan toe. 'Dan was ik achter de bomen gekropen,' mompelde ik. Ik moest opeens weer denken aan mama en Jake. Een traan ging over me wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik voelde een traan in mijn nek rollen. Ik reageerde maar niet. Na een tijdje kwamen we bij een veldje. Ik zette Serena op een heuveltje en schopte mijn Nikes uit en ging op mijn rug liggen. 'Vertel op,' zei ik. 'Waarom huilde je?'

    Serena Scott

    De rit was stil. Ik keek ondertussen beetje om me heen en zag bomen en bosjes. Ook zag ik aparte bloemen. Ze waren mooi. Na een tijdje waren we bij een veldje. Mason zette me neer op een heuveltje. Ik keek hem aan en zag dat hij zijn Nikes uittrapte. Waarom? dacht ik bij me eigen. Hij ging op zijn rug liggen. 'Vertel op,' begon hij en ik keek hem weer aan. 'Waarom huilde je?' vroeg hij. Ik keek naar voren. 'Ik kan niet lopen, wat dacht je daarvan?' zei ik half gelogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik kan niet lopen, wat dacht je daarvan?'
    'Ik dacht dat je je familie mist, omdat je ook al vroeg waar ze waren. Ik weet hoe het voelt geen familie te hebben, geloof me.' Ik hoefde niet te huilen. k heb me eroverheen gezet. Ik zou een nieuw leven moeten beginnen in Florida, maar in plaats daarvan zat ik op een onbewoond eiland met een chagrijnige meid. Ik vond het niet erg, en ik vond Serena ook niet erg. Ik had eindelijk van aanspraak, na acht jaar alleen te zijn geweest.

    Serena Scott

    'Ik dacht dat je je familie mist, omdat je ook al vroeg waar ze waren. Ik weet hoe het voelt geen familie te hebben, geloof me,' zei Mason. Ik zuchtte. 'Of je bent het al een tijdje of je zit hier met de wanhoop of ze leven of ze dood zijn is een groot verschil,' zei ik en ik keek hem aan. 'Waarom zat jij in die vliegtuig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze keek me aan. 'Waarom zat jij in dat vliegtuig?'
    'Om een nieuw leven te beginnen,' is het enige wat ik zei. Een onopgemerkte traan liep langs mijn wang. 'Ik heb ruim acht jaar alleen op straat geleefd. Dan leer je wel hoe het is om op straat te leven. Ik zit sinds mijn tiende niet meer op school, en ik zou eindelijk naar een school gaan in Florida. Maar nu dus niet meer.' Ik zuchtte. 'En jij. Waarom zat jij op dat vliegtuig?'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:11 ]

    Serena Scott

    'Om een nieuw leven te beginnen,' zei hij. Ik wou verder vragen maar hij begon al met praten. 'Ik heb ruim acht jaar alleen op straat geleefd. Dan leer je wel hoe het is om op straat te leven. Ik zit sinds mijn tiende niet meer op school, en ik zou eindelijk naar een school gaan in Florida. Maar nu dus niet meer,' zei hij. Ik rekende eventjes. 'Dus je bent nu 18?' vroeg ik aan hem. 'En jij. Waarom zat jij op dat vliegtuig?' vroeg hij gelijk. 'Gedwongen vakantie'.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Gedwongen vakantie,' zei ze.
    'Gedwongen, hoezo?' Ik ging op mijn zij liggen en rolde van de heuvel af. 'Whoa!' riep ik. Nou, lekker serieus moment verpest.

    Ja, dat was perongeluk. (;

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:16 ]

    Serena Scott

    'Gedwongen, hoezo?' vroeg hij. Mason ging op zijn zij liggen, met als gevolg dat hij van het heuveltje af rolde. 'Whoa!' riep hij. Ik schoot in de lach. 'Kom hier mislukte tarzan,' zei ik en wachtte tot hij weer terug was. 'Het was een gedwongen vakantie, omdat ik niet mee wou gaan,' zei ik. 'Zo'n goeie band heb ik niet met mijn moeder en broertje'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Kom hier mislukte Tarzan,' lachte ze.
    Ik bloosde en rende terug de heuvel op. Ze ging verder.
    'Het was een gedwongen vakantie, omdat ik niet mee wilde gaan. Zo'n goede band heb ik niet met mijn moeder en broertje.'
    'En toch mis je ze.' Ik ging, voorzichtig, weer op mijn rug liggen en keek haar aan. 'En trouwens, ja. Ik ben achttien. En jij?'

    Serena Scott

    'En toch mis je ze. En trouwens, ja. Ik ben achttien. En jij?' zei hij. '17 en ja toch mis ik ze. Ze zijn het enige wat ik heb,' begon ik. 'Ok, ik hebt me vader ook nog, maar daar denk ik liever niet aan'.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Moon Kaboor

    'En toch mis je ze. En trouwens, ja. Ik ben achttien. En jij?' zei hij. '17 en ja toch mis ik ze. Ze zijn het enige wat ik heb,' begon ik. 'Ok, ik hebt me vader ook nog, maar daar denk ik liever niet aan'.

    Volgens mij heet je hier Serena. (;

    Mason Jaden Martin
    'Ik ook. Klootzak,' mompelde ik. 'Maar, anders had ik jou niet ontmoet hè?' Ik lachte naar haar. Ik probeerde altijd het positieve van iets in te zien. 'Hey, dat rollen net was eigenlijk best leuk. Dan kan best met je enkel. Hup!' Ik duwde haar van de heuvel af.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:32 ]

    [Eh ja, ik ben nu met 2 tegelijk bezig XD gisteren had ik ook al zo'n fout xd]

    Serena Scott

    'Ik ook. Klootzak,' mompelde hij. Ik keek verbaasd aan. 'Maar, anders had ik jou niet ontmoet hè?' lachte hij. Ik haalde me schouders op. 'Hey, dat rollen net was eigenlijk best leuk. Dan kan best met je enkel. Hup!' zei hij. Voordat ik iets kon zeggen duwde hij mij van die heuvel af. Mijn enkel klapte paar keer tegen de grond. De tranen sprongen in me ogen en ik probeerde te stoppen. Wanneer ik eindelijk gestopt was keek ik hem boos aan. 'Op dit moment weet ik niet eens meer zo zeker of ik het wel zo leuk vind dat ik jou heb ontmoet!' riep ik kwaad. 'Voortaan wat logischer na denken,' zei ik wat rustiger.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Niet denken, maar doen,' zei ik. 'Sorry.' Ik rende de heuvel af. Het werd al een beetje donker en al best koud. Ik had ook maar een shirt met korte mouwen aan.
    'Ik denk dat ik maar probeer een kampvuur te maken,' zei ik, terwijl ik Serena optilde en midden op het veldje neerzette.

    Serena Scott

    'Sorry,' zei hij en rende het heuveltje af. Het begon koud te worden. Ik had alleen maar een shirt aan en een broek. Ik had niet verwacht dat ik zou neerstorten en de nacht moest doormaken op een freaking eiland. 'Ik denk dat ik maar probeer een kampvuur te maken,' zei hij terwijl hij me optilde en boven op het heveltje legde. Ik knikte van dat het goed was en ging even liggen. Ik voelde mijn enkel gewoon kloppen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you