• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]

Cookies!

Jim Adams

Kreunend opende ik mijn ogen. Het eerste wat ik zag was een blauwe lucht, met hier en daar een klein wit wolkje. Ik probeerde overeind te komen, terwijl ik me vaag herrinerde wat er gebeurd was. Het kwam helemaal terug toen ik mijn hoofd naar links draaide. Daar lag namelijk een stuk van een vliegtuig. Het vliegtuig waar ik in gezeten had. Wat ik me herrinerde was dat ik naar de wc ging, net toen ik eruit kwam begon het vliegtuig te schudden. Voordat het helemaal zwart werd kwam er iets tegen mijn hoofd. Automatisch ging mijn hand naar mijn hoofd. Die was rood van mijn eigen bloed. Het was gelukkig al gestold en stroomde niet meer uit de wond.
    Ik keek om me heen of ik iemand zag, maar er was niemand te zien. Ik was alleen en het was een wonder dat ik het overleefd had. Andere overlevers waren er vast niet. Mijn gedachten gingen gelijk naar Pan. Gelijk begonnen de tranen te stromen. Gelukkig zou ik het ook niet overleven, aangezien ik op het zand lag, aan de ene kant omringd door een donker bos en aan de andere kant door een diepblauwe zee. Dan zou ik eindelijk herenigd zijn met mijn moeder, zusjes en met Pandora.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Mason Jaden Martin
    'Heb jij mijn mama en broertje gezien?' vroeg ze.
    'Ik heb nog helemaal niemand gezien, tot jou. Kom, sta op.' Ik stak mijn hand naar haar uit.

Chiya Amorina Hoshi
    Het was duidelijk, ik was verdwaald. Lekker dan. Ik ging tegen een boom zitten. Ik had al ruim drie uur aan één stuk gelopen. Links bomen. Rechts bomen.
    Ik gaf een gefrustreerde gil en zuchtte. Natuurlijk ging dat niet helpen, maar misschien had iemand me gehoord.

[Ehh ;d ze stond toch al ? XD maar ze loopt nogal vaag omdat ze niet kan lopen xd
    Ik verzin wel wat]

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:56 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Pandora Mitchell

Ik keek het meisje verbijsterd na. Wie gaat er nou weer alleen de jungle in nadat je uit een vliegtuig bent gevallen? Nou ja, misschien had ze er wel alle redenen toe en was ze haar reisgenoten kwijtgeraakt. Weer dacht ik aan Jim. Ik keek nog net naar hem om toen hij bij de wc's vandaan liep toen het gebeurde. De jongen plofte neer in het zand en keek naar de zee. Zijn ogen stonden verdrietig en mijn wangen waren nog nat van de tranen.
    'Gaat het al weer?' vroeg hij en ik knikte. 'Ik ben Dan.'
    'Pandora.' Mompelde ik en we staarden hulpeloos naar de zee, denkend aan onze reisgenoten.

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:14 ]

Cookies!

Serena Scott

Ik zag ze nergens, maar dan ook echt nergens. Ik ging zitten en keek voor me uit. Ik was al half vergeten dat Mason er ook nog was. 'Ik heb nog helemaal niemand gezien, tot jou. Kom, sta op,' zei hij en stak een hand naar me uit. Mijn humeur zakte weer omlaag. Ik pakte zijn hand beet en probeerde omhoog te komen. Ik leunde op de verkeerde voet, waardoor ik met een gil me weer liet vallen. Ik had Mason nog steeds vast. Ik trok hem mee tijdens de val.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mason Jaden Martin
    Ze viel weer en trok me mee. We lagen naast elkaar op onze rug. Ik moest lachen, maar stopte omdat Serena niet lachte. Awkward.
    'Iets met je voet?' vroeg ik. De vraag beantwoordde zichzelf, haar voet was rood en dik.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik liep en liep door. Eindelijk kwam ik bij het strand uit en zag een jongen (Jim). Ik liep naar hem toe. Hij huilde. Ik aarzelde. Zou ik wat zeggen? Ik kon met toch niet zomaar daar laten zitten.
    'Hoi,' zei ik. 'Ik uuh..'

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:23 ]

Serena Scott

We lagen naast elkaar op de grond op onze rug. Ik hoorde Mason naast me lachen, maar stopte al gauw toen hij merkte dat ik niet mee lachte. 'Iets met je voet?' vroeg hij. Ik ging zitten en keek hem aan. 'Nee joh. Hoe kom je erbij?' zei ik sarcastisch. Ik zuchtte eventjes. Straks jaagde ik hem nog weg. 'Ja, ik weet niet. Rood en dik. Dat is het enige wat ik weet. Ik doe geen dokters opleiding,' zei ik dan maar.

Ziggo Johnson

Ondertussen was ik de heuvel af en kwam ik nu uit bij een grasvlakte met gras dat tot je middel kwam. Geen spoor van leven. Nu waren er twee mogelijkheden:
    1. Iedereen was zo goed als dood.
    2. Ik was van de mensen afgelopen.
    Zuchtend liet ik mezelf op de grond zakken. Ik veegde met mijn handen over mijn gezicht en ik merkte dat mijn maag zich erg leeg voelde. In het vliegtuig had ik net een zak pinda's willen verschansen toen we begonnen te neerstorten. Damn, had ik die pinda's maar!

Cookies!

Mason Jaden Martin
    Ik weet er ook niet veel van,' zei ik, 'maar volgens mij is hij verstuikt.' Ik stond op en klopt het zand uit mijn haar. 'Kun je staan?'

Serena Scott

'Ik weet er ook niet veel van, maar volgens mij is hij verstuikt,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij het zand uit zijn haar klopte. 'Kun je staan?' vroeg hij. Ik keek hem raar aan. 'Je zag hoe het net afliep toen ik wou staan,' zei ik tegen hem.

Mason Jaden Martin
    'Hup, gewoon nog een keer proberen.' Ik lachte naar haar. Ik stak mijn hand opnieuw uit. 'Wil je hier anders eeuwig blijven liggen? Ik kom er wel bij zitten, hoor.'

Serena Scott

'Hup, gewoon nog een keer proberen,' lachte hij naar mij. Hij stak weer een hand naar me uit. 'Wil je hier anders eeuwig blijven liggen? Ik kom er wel bij zitten, hoor,' zei hij. Ik gromde wat en pakte zijn hand. Het omhoog komen wou weer niet, waardoor ik weer viel en Mason meetrok. 'Mijn kont vind het niet zo fijn die val partijen en ik ook niet,' zei ik tegen hem.

Mason Jaden Martin
    Ze gromde wat en probeerde het nog eens. Ze trok me alweer mee.
    'Mijn kont vind het niet zo fijn, al die valpartijen, en ik ook niet,' zei ze.
    Ik zuchtte. 'Goed. Op mijn rug dan maar. Ik wil hier niet zijn als het vloed word en ik denk dat dat niet lang meer duurt.' Ik keek naar de zee. Ik hurkte voor haar neer met mijn rug naar Serena. Ik kon haar hopelijk naar een open veldje ergens dragen.

Serena Scott

Mason zuchtte. 'Goed. Op mijn rug dan maar. Ik wil hier niet zijn als het vloed word en ik denk dat dat niet lang meer duurt,' zei hij en keek naar de zee. Hij hurkte voor mij neer met de rug naar me toe. Met tegenzin klom ik op zijn rug. 'Ik ben gek dat ik dit doe,' mompelde ik.

Mason Jaden Martin
    'Ik ben gek dat ik dit doe,' mompelde ze.
    'Valt mee,' zei ik. 'Je zult me dankbaar zijn als het water tot de bomen komt.' Serena was een taaie, maar ze was ergens wel aardig.