• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ocharme, nu moet jij je opofferen voor mij?" Ik legde mijn hand op mijn borstkas en keek hem lief aan. Ik kroop naar hem toe, nam de kom af, en kroop terug naar mijn hoekje.
    "Nu niet meer." Ik grinnikte en at van de popcorn.
    "Hmmm, njammie.." Lachend stak ik mijn tong uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik gebruik echt alle tijden door elkaar :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik wil verder met Juléan, maar het is zo gemeen om ineens weg te lopen ._.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Mijn vleugels maakte lange en diepe slagen terwijl terug richting de huizen vloog. Mijn ogen speurde de straten nog steeds af, opzoek naar tekenen van de nieuwe wachter. De zon begon langzaam onder te gaan en de temperatuur zakte ook langzamer. Met een lichte snelheid vloog ik verder door en cirkelde hier en daar kleine rondjes boven de huizen. Een enkeling keek misschien nieuwsgierig naar boven maar verloor al snel intresse bij het zien van een Arend. Voor hun was ik uiteindelijk gewoon een vogel die waarschijnlijk opzoek was naar wat voedsel maar andere zouden me herkennen en die wisten wel wie ik was. Ik kraste weer een keer schel terwijl ik boven een huis cirkelde en vervolgens weer langzaam verder vloog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [@Fayan, Of je ziet mij vliegen, seint naar me en ik kom naar jou toe?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [o.o Goed idee! *gaat meteen typen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Juléan

    Nadat de laatste zonnestralen ook verdwenen waren, opende ik mijn ogen weer en keek automatisch omhoog.
    In een flits zag ik iets voorbij vliegen en volgde het geïnteresseerd, moest even een paar keer goed kijken of ik het wel goed zag, maar toen wist ik het zeker. Boven de huizen vloog een grote arend en dat kon maar één iemand zijn: Eleanor.
    Ik ging overeind zitten en blies hard op mijn vingers om zo haar aandacht te trekken. Het leek alsof ze ergens naar op zoek was en dat maakte me nieuwsgierig. Had ik iets gemist? Was er iets gebeurd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Ik blijf naar de prachtige vogel staren en met mijn hand zoek ik Rae.
    "Help roepen," zeg ik terwijl ik nog steeds Eleanor in het oog hou "op 3. 1,2,3. Eleanor!" roepen we nu in koor. Ik hoop dat ze ons hoort.
    Het blijkt tevergeefs, ze vliegt de andere richting uit.
    "Rae, wil je haar volgen?" vraag ik aan de wolf naast me.

    Atreyu
    Ik schuif naar Fé toe en leg mijn hand op de kom.
    "Dat," zeg ik terwijl ik het ding terug naar me toetrek "is mijn popcorn."
    Ik ga opnieuw zitten waar ik zat en kijk Fedea uitdagend aan.
    "Maar ik wil best met je delen."
    Ik neem een stukje popcorn en gooi het naar haar toe.
    "Als je meer wilt, zul je toch echt wat dichter moeten komen." knipoog ik.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Okay. You asked for it."
    Ik kroop naar hem toe, legde mijn hoofd op zijn schoot nadat ik de kom had vastgepakt.
    "Nu moet je me voederen."
    Ik keek lief naar boven en opende mijn mond.
    "Alsjeblieft?" Ik grinnikte en opende mijn mond weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Terwijl ik ver achter me iemand mijn naam hoorde roepen, hoorde ik vlak voor me iemand hard fluiten. Mijn ogen schoten richting het geluid en al snel zag ik van wie hij afkomstig was, Juléan. Rae was bij Camargue, als ze me nodig zouden hebben wist ze me zo te vinden dus ik vloog richting Julean.
    Met een snelle vaart vloog ik zijn kant op en vlak boven hem bleef ik even cirkelen waarna ik me langzaam naar beneden liet zakken. Zodra ik de grond raakte waren het mijn voeten die de grond raakte, en een laatste zucht van mijn vleugels verdween. Met een brede grijns keek ik naar Juléan. 'Hay!,' zei ik tegen hem en als snel vervloog de vrolijkheid, hij wist nog niks van de nieuwe wachter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Ik zwaaide naar beneden, maar mijn blik veranderde meteen zodra ik zag hoe serieus ze eigenlijk keek. Er moest wel iets gebeurd zijn. Ik wierp vragende blik op Selena, maar zij leek het ook niet te snappen en liet mezelf daarna uit de boom zakken, tot ik met een plof naast Eleanor op de grond was.
    "Hé," groette ik haar terug, maar gooide direct de vraag eruit die gesteld moest worden in deze sfeer. "Wat is er gebeurd?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Wanneer Fedea haar hoofd op mijn schoot legt zit ik even lam. Zodra ze haar mond opendoet moet ik echter lachen. Ik heb nog geen zin om toe te geven, ik heb haar nog niet waar ik haar hebben wil, hoewel dit een aangenaam alternatief zou kunnen zijn.
    Ik besluit om nog even verder te spelen en houd een stukje popcorn ter hoogte van mijn gezicht.
    "Hmm, mijn arm wil niet meewerken," plaag ik " misschien moet je je hoofd wat hoger houden?"
    Ik laat de popcorn een beetje zakje en net wanneer Fé ernaar wil happen, trek ik het terug omhoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Camargue heeft een nieuwe wachter gezien,' zei ik tegen hem, wierp een kort knikje naar Selena als begroeting en wende me daarna weer tot Juléan. Ik hoefde hem niet uit te leggen wat het dubbele was aan de komst van een nieuwe vorst, de blijdschap van een nieuwe maar het verdriet door het verliezen van de oudste. 'Camargue is op de grond gaan zoeken met Rae terwijl ik van boven af ben gaan zoeken. We moeten de wachter vinden en hem in de gaten houden tot er bekend is wie de nieuwe vorst is tot die tijd mogen we hem niks zeggen en alleen oppervlakkig contact maken,' vervolgde ik en wreef zachtjes in mijn handen, nu die langzaam koud werden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Verdomme jij!" Ik krabbelde lachend weer recht en nam nog wat popcorn.
    "Je bent echt gemeen." Ik trok een pruillip op.
    Het menudeuntje van PotC speelde voor de 100ste keer op de achtergrond. Wanneer drukte hij eindelijk op play? Ik grinnikte.
    "Je bent gemeeheeen," herhaalde ik zeurig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Ik staarde Eleanor aan, liet de woorden tot me doordringen.
    Er kwam dus zeer binnenkort een nieuwe. Dat betekende dat Camargue ons binnenkort zou verlaten en dat deed me pijn. Ze was de oudste, had ons alles geleerd over het leven en we allemaal een goede met haar. Iedereen wist wel dat zij op een dag er niet meer zou zijn, maar dat leek altijd zo ver weg.
    En nu het zo dichtbij was, zou ik willen dat er een manier was om het tegen te houden.
    Ik had nog maar één keer eerder de dood van een oudste meegemaakt en daarvoor in de plaats kwam Selena.
    Maar Camargue kende ik natuurlijk langer, want die was er toen ook al. Ik besefte dat het steeds moeilijk zou worden, omdat ik met iedereen een steeds betere band op bouwde. Maar de dood van de anderen was nog véél verder weg.
    "Moet ik helpen met zoeken?" bood ik meteen aan na een diepe zucht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen