• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik ben het niet gewend de touwtjes uit handen te geven, maar ik zou alles doen als het haar maakt lachen. Terwijl ze een beetje voor me uit loopt lijkt er plots iets naast haar te lopen. Het lijkt een grote kat en ik haal haar in om het van dichter te bekijken. Plots zie ik wat het echt is. Een leeuwenwelp, in dezelfde schaduwen als ik eerder vandaag zag.
    "Wow!" ik schrik zo hard dat ik op mijn achterste op de trap beland.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Selena
    Hij stemde gelukkig mee in. Hij bood zijn jas aan en dankbaar nam ik hem aan. Ik pakte zijn hand weer en liep voor hem uit naar het bos. Sommige Faunielen wisten niet eens dat ik on een Ijsbeer veranderde. Ik ging bijna altijd alleen naar het bos, maar gezelschap was ook fijn. Polare kon meer betekenen. Bijvoorbeeld Ijsvos. Ofzoiets. Volgens mij wist Juléan niet eens dat ik in een ijsbeer kon veranderen. Ik deed mijn schoenen uit. Dat is het enige dat stuk kon gaan bij mijn verandering de rest verdween even en kwam terug als ik weer mens werd. Ik liet Juléan los en veranderde in een Ijsbeer. Volgens mij wist Juléan niet eens dat ik in een Ijsbeer kon veranderen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fedea

    Ik grinnikte en stak mijn hand uit.
    "Wat is er nu weer? Een spook gezien?"
    Ik trok hem recht en hing z'n jas deftig. Hij deed echt raar vandaag. Eerst na school, nu dit... Dit was niet zoals ik hem kende..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    omg had nog helemaal niet gezien dat we waren begonnen :O
    Mag ik even een samenvatting?

    Regen schreef:
    omg had nog helemaal niet gezien dat we waren begonnen :O
    Mag ik even een samenvatting?


    Euhm, de Faunielen zitten in hun gebouw, en Camargue heeft door dat er een nieuwe vorstin is, en voor de rest niks, denk ik?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Even keek ik met opgetrokken wenkbrauw naar de plek waar Selena nu nog stond, maar die nu vervangen was door een sneeuwwitte ijsbeer. Dat was een verrassing.
    "Zo, Selena, ik wist niet dat jij een beer was! Ken ik je nou al 5 eeuwen en heb je me dat nooit verteld," lach ik voor ik zelf ook verander in de gestippelde jaguar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben buiten samen met Juléan. Selena word langzaam verliefd op hem. :$. Iedereen maakt een beetje kennis nu ;) je hebt niet superveel gemist ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wel nog even een klein vraagje. Spelen we in de verleden tijd, als in 'Ik lachte' of tegenwoordige tijd 'ik lach'?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Terwijl Fé me rechtop helpt en de plooien uit mijn jas strijkt, vraagt ze of ik een spook gezien heb.
    "Zoiets, denk ik," sta ik stom te grijnzen.
    Ik haal mijn schouders op en schud mijn hoofd even. Ik wandel naast Fedea verder de trap af.
    Wat frisse lucht zou me goed doen.
    De wandeling naar het park verloopt in stilte, aangename stilte. Gewoon naast Fé lopen is al genoeg voor me. Eenmaal in het park aangekomen ga ik op een bankje zitten en begin een beetje te tokkelen.
    "Zing," zeg ik lachend tegen Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Je mag zelf kiezen in welke tijd je schrijft. Het geeft niet dat er in andere tijden geschreven wordt]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Serena
    Ik bloosde even zover dat kon als beer. Ik schaamdeel soms omdat ik een beer was. Een beer was groot en sterk terwijl ik in mijn eigenlichaam klein en zwak was. Ik keek naar Juléan die in een mooie panter veranderde. Ik begon in mijn klauwen iets wat op een sneeuwbal leek te maken en gooide hem, of hoe je het ook noemd, naar Juléan. Ik brulde opgetogen. Ik was misschien bijna 499, maar moest dat betekenen dat ik me als geen kind meer mocht gedragen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:16 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Owkidoki :3]

    Fedea

    Nou, raar hoor. Nu wordt Atreyu de spokenjongen. Ik lachte in mezelf en zweeg voor de rest van de wandeling.
    Toen we aankwamen in het park zette hij zich gewoon ergens neer en moest ik maar beginnen zingen.
    "Hierzo? Maar hier lopen mensen rond..." Ik wees even rond, voor het geval hij alleen nog maar spoken zag, en geen mensen meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik stond uit het raam te kijken, geen wachter, ik had geen wachter.
    Omdat ik prima voor mezelf kon zorgen?
    Nee, vast niet, gewoon omdat er niemand voor me was.
    Ik draaide me om en liep mijn kamer uit.
    Naar beneden naar de gemeenschappelijke ruimtes.

    Jayden

    Ik stond in het portiek naar de achterkant van de beer-gedaante van Serena aan te kijken.
    Stiekem was ik jaloers op Julean.
    Omdat Serena wel aandacht voor hem had, ik zuchtte en keek om me heen.
    Ik kromp een beetje ineen bij een windvlaag, nog steeds wachtend tot Serena besloot om naar binnen te gaan.
    Ik moest haar immers beschermen dus overal bij haar zijn, dacht ik.

    [@Regen: ik heb Glenn overtuigd een wachter te maken voor Rhiannon :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Patronum Ty (K)]