• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO D: Mijn ouders willen dat ik ga slapen D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik vind er wel iets op :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Als ik echt gemeen was, dan zat jij hier in je ondergoed," zeg ik met een schuin lachje. Ik droom even weg en schud dan de gedachten weer uit mijn hoofd.
    "Ho, maar wacht!" zeg ik plots overdreven theatraal "ik heb een oplossing, hallelujah!"
    Ik klem mijn armen om Fedea's middel en trek haar zijlings op mijn schoot. Daarna neem ik de kom popcorn die ik dan weer op haar schoot plaats.
    Ik kijk op om eindelijk naar Pirates te kijken en zie dan dat ik nog niet op play geduwd heb. Terwijl ik voorover buig om de afstandsbediening van het tafeltje te nemen, houd ik Fé stevig vast zodat ze niet uit de zetel dondert.
    Ik duw op het knopje met het driehoekje en de film begint. Snel neem ik nog een deken dat ik rondom Fé wikkel en half over mezelf leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wihii!" Ik klap in mijn handen waardoor de popcorn bijna viel.
    "Weet je, je bent echt een schatje." Ik grinnikte en keek naar de film.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien wist ik deels wat er door hem heen ging. Dit was iets wat nooit gemakkelijker zou worden. Ik schudde het pijnlijke gevoel van me af, ik wilde er nog niet aan denken. We hadden nog een maand tot de nieuwe vorst gekroond zou worden, een maand waarin we Camargue nog in ons midden hadden. Daar hield ik me aan vast, even niet denkende aan wat er daarna zou gebeuren. 'Moet ik helpen met zoeken?' bood hij meteen daarna aan. 'Nou, volgens mij hoorde ik Camargue naar me roepen, nog voordat ik naar jou ging. Misschien dat we maar naar haar opzoek moeten gaan,' antwoorde ik en knikte met mijn hoofd in de richting waaruit ik haar had horen roepen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Ja, dat leek mij ook wel een beter idee. Om te horen wat zij te zeggen had en gewoon... we hadden nog maar beperkte tijd om met Camargue te zijn, dus daar moesten we gebruik van maken. Niet dat we nu elke dag 24/7 aan haar vastgeplakt moesten zitten, maar toch. Er waren ook wel momenten waarop ik haar dagen achtereen niet zag, vanwege school, werk en vrije tijd en zo. Dat moest nu maar even anders. Ik ging haar missen, als ze er straks niet meer was.
    "Laten we inderdaad maar op zoek gaan naar Camargue," stemde ik in en ik keek vragend naar Eleanor. "Kom je ook mee, Selena?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Ik rol even met mijn ogen en kijk samen met haar naar de film. Maar het duurt niet lang voor ik afgeleid ben. Ik zie hoe het licht van de televisie een spelletje speelt met de bruine kleur van haar haren. Ze verbleken en verdonkeren. Ik voel haar ademhaling tegen mijn lichaam. Plots merk ik dat ik al de hele tijd onbewust met mijn vingertoppen over haar rug aan het cirkelen ben en even heb ik de reflex om op te houden maar al snel besluit ik gewoon te doen alsof er niks aan de hand is.
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en kijk verder naar de avonturen van Jack Sparrow. Als ik plots op de klok kijk merk ik dat het al een stuk later is dan ik dacht.
    "Moet je je ouders niet bellen? Zodat ze niet ongerust hoeven te zijn," vraag ik zacht aan Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik zit nu op mijn iphone, dus mijn posts gaan niet massaal lang zijn xd
    + ik ga morgen nooit deftig kunnen studeren, dit is te verslavend :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik nam mijn gsm en stuurde een sms.
    Ik blijf bij At. Xx, Fé
    "Voila, klaar." ik keek verder.
    Toen pas drong het tot me door.
    "Waarom wil je mij in hemelsnaam in mijn ondergoed zien?" vroeg ik lachend.

    [welke PotC film kijken ze? XD]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik knikte ter bevestiging. Wederom was ik weer erg nieuwsgierig naar waarom ze me geroepen had, had ze iets gevonden? Ik beet op mijn lip terwijl Juléan zich naar Selena wende en haar vroeg of ze mee ging. 'We moeten wel opschieten, denk ik..' zei ik snel daarna, iets té ongeduldig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Selena leek te aarzelen, dus ik zei haar dat ik alvast meeging met Eleanor en dat ze ons altijd achterna kon komen als ze dat wilde en dat ik haar sowieso op de hoogte zou houden als ze dat niet wilde.
    Daarna richtte ik me tot Eleanor.
    "Welke kant moeten we op?" Ik had Camargue tenslotte niet horen roepen, dus had er geen idee van waar ze was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Snel stuurt ze een smsje naar haar ouders. Ze zit een tijdje terug naar de film te kijken wanneer ze zich plots lachend omdraait en vraagt.
    "Waarom wil je mij in hemelsnaam in mijn ondergoed zien?"
    Ik beantwoord haar lach en weeg even mijn woorden.
    "Dat is niet wat ik gezegd heb," zeg ik dan plots serieus "maar waarom haal jij het plots boven?" lach ik opnieuw met mijn schuin lachje.
    Wie zou jou niet in ondergoed willen zien, denk ik er nog achter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Deze kant op,' zei ik tegen hem en begon langzaam vooruit te lopen, de kant op waaruit ik Camargue had horen roepen. Ik versnelde mijn pas zodra hij langs me liep en als snel zag ik haar in de verte staan. 'Camargue!' riep ik naar haar, zwaaide met mijn arm terwijl ik riep en liep stevig door, haar richting in samen met Juléan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Daarom. Mag dat soms niet?" Ik keek hem grinnikend aan.
    "En als je het niet zou willen, had je het niet 'voorgesteld'."
    Ik grijnsde en keek weer naar de film.
    Ongeduldig wiebelde ik met mijn voet, wachtend op een antwoord.
    "En daarbij,die Elisabeth is echt dom. Ziet die nu niet dat die Will op haar verliefd is?
    Sommige vrouwen zijn echt dom."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Net wanneer Rae wil vertrekken zie ik Eleanor, Juléan en Selena mijn kant opkomen.
    "Camargue!" roept Eleanor me toe.
    Ik wil naar hen toelopen tot ik besef waarom ik hier sta. Ik kijk nog een keer naar de affiche en wenk hen naar me toe.
    Wanneer ze er zijn wijs ik trots naar de affiche.
    "Hij is de wachter," zeg ik wijzend naar één van de bandleden "en hij zoekt een nieuwe leadzanger(es). Raad eens wie auditie gaat doen." zeg ik glimlachend.

    Atreyu

    "Als ik echt gemeen was, dan had ik je mijn badjas niet gegeven. Meer bedoelde ik er niet mee," sprak ik half de waarheid. Natuurlijk wilde ik haar in haar ondergoed zien, maar dat zou haar keuze zijn en niet omdat ik sneeuw in haar jas gestopt had.
    "En daarbij,die Elisabeth is echt dom. Ziet die nu niet dat die Will op haar verliefd is? Sommige vrouwen zijn echt dom." zegt ze plots, haar ogen op het scherm gericht. Opnieuw barst ik uit in lachen om de ironie van haar uitspraak.
    "Will is anders ook niet erg duidelijk over zijn gevoelens," biedt ik een oplossing "misschien durft hij er niet voor uitkomen."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.