• Ik zat even in mijn geheugen te graven en mijn grappigste date ooit wat met mijn vriend. Het was ook onze eersts date, maar we faalden allebei zwaar. We gingen naar de film avatar (met die blauwe mannetjes) en het was heel gezellig. Alleen we donderden bijna van de scooter, want het was glad. Ik struikelde van de trap. Hij sloeg me tegen mijn hoofd. En mijn broer kwam mijn kamer binnen lopen toen we aan het zoenen waren. Schaam.
    Wat was jouw grappigste date? : ')

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 16:43 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Haha, geniaal. Mijn eerste en dus grappigste date moet overigens nog komen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    helaas heb ik die nog niet gehad. still single

    Ik ben eigenlijk nog nooit op een echte date geweest :W Ik spreek meestal gewoon bij mensen thuis af enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb eigenlijk niet echt grappige dates gehad :'D.
    Maar al bij al kunnen jullie er nu vast goed mee lachen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Genius!(':
    Mijn grappigste date was toen ik ging schaatsen. Hij en ik konden er allebei niets van. :'D


    everything, in time

    Mijn eerste en grappigste date moeten nog komen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    Mijn eerste en grappigste date moeten nog komen. :Y)


    26 - 02 - '16

    Niet echt gehad ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen dates gehad xd. Het ging in 1 keer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wandering schreef:
    Haha, geniaal. Mijn eerste en dus grappigste date moet overigens nog komen(:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Het was niet echt een date maar we zaten aan de vijver bij mij thuis en mijn schoen viel uit, hij raapte hem op en gooide hem in het water. Ik ging dan helemaal voorover leunen om mijn schoen te nemen, duwde hij mij erin en sleurde ik hem mee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bojangles schreef:
    Mijn eerste en grappigste date moeten nog komen. :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wandering schreef:
    Haha, geniaal. Mijn eerste en dus grappigste date moet overigens nog komen(:


    Let it come and let it be

    Bojangles schreef:
    Mijn eerste en grappigste date moeten nog komen. :Y)


    There's power in the words you whisper.

    Clubbed schreef:
    (...)


    I think the f*ck I give, went that way. ->