• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Ik schudde de koude sneeuw van mijn snuit en nam toen een aanloop. Vlak voor Selena remde ik af, duwde mijn voorpoten in de sneeuw waardoor dat allemaal over de ijsbeer heen vloog. Ze zat ónder de sneeuw.
    Ik wierp nog één blik op Selena voor ik in een boom klauterde. Vanaf daar was ik wel veilig, ijsberen konden niet klimmen.
    Selena en ik deden altijd lekker kinderachtig met elkaar, gewoon uitrazen en vrolijk doen. Geweldig was dat. Even niet verantwoordelijk of 'normaal' zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yw ;D je mag me Evelien/Eef noemen, de meesten doen dat :')]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik wil ook een wachter D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eeeehm :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Daarnet was je zo verlegen niet," zeg ik grijnzend "zing. Voor mij?" ik trek hetzelfde lieve snoetje dat zij daarnet boven haalde toen ze me naar buiten wilde krijgen. Ze staat een beetje hulpeloos te kijken en ik zet Iris van Goo Goo Dolls in. Om haar aan te sporen, begin ik zelf te zingen.

    And I'd give up forever to touch you
    'Cause I know that you feel me somehow
    You're the closest to heaven that I'll ever be
    And I don't want to go home right now


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fyi, ookal is de rol van je wachter niet ingevuld, je hebt er zogezegd wel een :3]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ hier ook nog geen wachter (; ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Serena
    Ik schudde de sneeuw van mijn vacht. Ik was gemaakt voor dit landschap. Voor de sneeuw. Hij sprong in de boom dekend dat ik niet kon klimmen. Ik was geweldig kon klimmen. Ik was niet een ijsbeer zoals gewoonlijk. Ik was half mens. Ik kon goed klimmen. Ik rendecsierlijk naar de boom toe schudde even n klom er toen in een noodvaard in. Al snel was op op zijn hoogte. Rustig ging ik naast hem zitten. Rustig veranderde ik tug terwijl ik zijn vacht aaide.
    'Mooi uitzicht vind je niet?' Zei ik terwijl ik naar de ondergaande zon keek en de sterren die langzaamerhand opkwamen. Ik begon over zijn hoofd te aaien. Hij was lekker zacht..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fedea

    Ik zuchte lachend.
    "Allez dan..." Ik sloot mijn ogen even en haalde diep adem.
    Uiteindelijk begon ik mee te zingen.

    And all I can taste is this moment
    And all I can breathe is your life
    And sooner or later it's over
    I just don't wanna miss you tonight

    And I don't want the world to see me
    'Cause I don't think that they'd understand
    When everything's meant to be broken
    I just want you to know who I am


    Etc :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Selena veranderde terug in haar mensenvorm en aaide over mijn kop.
    "Mooi uitzicht, vind je niet?" vroeg ze. Recht voor ons was de ondergaande zon en vanaf de tak in deze hoge boom hadden we daar een perfect zicht op.
    Ikzelf veranderde ook terug naar mens, liet mijn benen over de tak heenhangen en leunde met mijn rug tegen de stam.
    "Zeker. Prachtige plek dit."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Mijn ongeduldigheid had het toppunt bereikt. 'Ik denk niet dat ze thuis zijn Camargue,' zei ik tegen haar en deed vervolgens een stap opzij. 'Kom anders even binnen, we kunnen de andere later wel op de hoogte brengen,' vervolgde ik en draaide me om, om naar binnen te lopen. Eenmaal daar wende ik me weer tot haar en keek haar weer vol nieuwsgierigheid aan. 'Nou vertel, wat ben je te weten gekomen?'

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rhiannon
    Ik hoorde Eleanor en Camargue verderop in het gebouw en besloot naar ze toe te gaan.
    Ze stonden in de deur opening van Eleanor' haar appartement.
    'Wat is er aan de hand?' vroeg ik.
    Aangezien ze er nogal, nou ja Camargue zag eruit alsof er iets heel belangrijks ging gebeuren.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:28 ]

    Serena
    Ik voelde me vertrouwd vooral toen Juléan ook veranderde. Ik zag hij hij tegen de stam aan leunde en ik besloot tegen hem aan te leunen. Ik liet zijn handen om mijn middel slaan zodat zijn warmte mij omringde. Hij voelde zo vertrouwd. Zo lief zo vriendelijk. Ik nestelde bij hem in terwijl ik met hem naarde onderstaande zon keek.
    'Ja het is prachtig..' fluisterde ik. Het was een beetje een late reactie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Camargue

    Terwijl Eleanor me binnen vraagt, hoor ik de stem van Rhiannon die ook wil weten wat er aan de hand is.
    Ik ga aan Eleanor's tafel zitten en leg mijn handen gevouwen voor me uit.
    "Ik- ik heb de nieuwe wachter gezien. Ik liep per ongeluk tegen hem aan. Hij zag mijn schim," zeg ik terwijl ik naar het paard in rookvorm naast me kijk.
    "Ik was compleet vergeten dat het alweer zover was," voeg ik er nog stilletjes aan toe en laat bedrukt mijn hoofd hangen.

    Atreyu

    Eindelijk begint ze mee te zingen. Ik mag haar toch best een beetje straffen? Het zal haar leren haar willetje door te drijven.
    "Nog steeds zo blij dat je buiten bent, prinses?" spreek ik haar lachend toe. Wanneer ze terug wegkijkt, leg ik mijn gitaar aan de kant en graai een hoopje sneeuw van de grond. Ik maak er een bolletje van en gooi het recht naar Fé. Wanneer ik haar kont raak, wipt ze even van het schrikken en barst in lachen uit.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:38 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [is het goed als Rhiannon na Camargue de oudste is?]