• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Godsamme, wat een verschrikkelijke klootzak.


    We can't spend our lives waiting to live.

    niet te geloven, zeg!
    die L is echt een ontzettende ***.
    doe niets, je staat hier volledig boven in mijn opzicht


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt nogal alsof je hem gestalkt hebt met dingen die ij niet wilde weten?
    Butyeah, niemand kan hier iets mee.


    Your make-up is terrible

    Squidward schreef:
    Godsamme, wat een verschrikkelijke klootzak.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik weet niet precies wat hier allemaal is gebeurd, maar ik denk dat er waarschijnlijk iets is geweest waardoor hij de aandacht van jou teveel vond, maar dat hoort hij dan gewoon te kunnen zeggen en niet op zo'n manier, want zo'n mailtje vind ik gewoon echt niet kunnen.
    In elk geval zou ik als ik jou was proberen er boven te staan, mail niet terug, laat het gaan en ga zonder die loser verder, want je wordt er niet gelukkiger van om ermee te blijven zitten. Ga gewoon door met het dagelijkse leven en zoek wat leuke activiteiten om je aandacht af te leiden en misschien vrienden te ontmoeten, uiteindelijk zul je er wel overheen komen, sterkte <3


    “Love is a contradiction.”

    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ...

    Squidward schreef:
    Godsamme, wat een verschrikkelijke klootzak.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Assassin schreef:
    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt nogal alsof je hem gestalkt hebt met dingen die ij niet wilde weten?
    Butyeah, niemand kan hier iets mee.


    Ik heb hem één mailtje gestuurd. Just one :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik heb hem één mailtje gestuurd. Just one :W


    Ik ga niet oordelen erover, maar als het echt waar is, is overdrijven echt een vak. :'D


    Your make-up is terrible

    Ohmy, als je hem echt maar 1 mailtje heb gestuurd is het een ontiechelijke overdrijver!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik heb hem één mailtje gestuurd. Just one :W


    Waarom zegt hij dan 'ik heb wat van je mails herlezen' ?
    Maar het is echt niet normaal dat hij zo harteloos reageert. Vergeet die kerel, hij is je vertrouwen niet waard.


    i put the fun in funeral

    Gaat dat over die vriend van je? Die van 20?

    Maar goed, is het je vriend of niet: Die jongen is een klootzak.

    Assassin schreef:
    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt nogal alsof je hem gestalkt hebt met dingen die ij niet wilde weten?
    Butyeah, niemand kan hier iets mee.


    Let it come and let it be

    Aight. Listen up and listen carefully.

    Toen ik circa even oud was als jij kwam ik zulke personen vaak genoeg tegen op het internet als ik iets deed waarvan ik dacht dat het 't goede was. Mensen met fancy words die er genoegen in hebben hun schijnbare intelligentie te gebruiken om anderen naar beneden te halen. De 'I'm 20, you're 16, that makes me automatically better' mentaliteit. En dat lukte. Ik kon dagen, soms weken 's nachts zitten praktiseren over één ding wat iemand zei.
    But you know what? I grew over that. En dat is wat ik jou ook adviseer. Sta boven zo'n fuckface. Jij hoeft je niet te bewijzen aan mensen met een kortzichtige visie. Hell, zo'n narrowminded fuck als hij verdient geen seconde meer van jouw inspanningen. Als jij in de ogen van die L een 'wanhopige veertienjarige' bent, let him think so, shrug your shoulders and move on with your head held high. Jij weet wie je bent en wat je wil bereiken.

    There are 7 billion people on this world. Don't waste your time on what one of them thinks about you ^^.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Waarom zegt hij dan 'ik heb wat van je mails herlezen' ?
    Maar het is echt niet normaal dat hij zo harteloos reageert. Vergeet die kerel, hij is je vertrouwen niet waard.


    Nah, ik ken hem via school. We hebben zo'n instant messenger van school en daar kun je dus ook met elkaar chatten etc. ws bedoelt hij dat.

    @ C18:

    thank you. Really.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    BleuEyesGirl schreef:
    niet te geloven, zeg!
    die L is echt een ontzettende ***.
    doe niets, je staat hier volledig boven in mijn opzicht


    Believe in yourself, change the world.