• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja weet ik ik bedoel hij is de vorst voor mij. Ik bedoel dat hij 499 jaar voor mij geboren was. Ik was voor Fedea de geboren. En hij na mij enzovoort. XD ik bedoel niet dat hij van mij is xD als jullie dat zo opvatte dat was duan iet de bedoeling. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@ HurtedHeart: volgens mij kan dat niet. Want Cockney haar personage is de oudste en die gaat dus binnenkort dood, maar de volgende die dan dood gaat is 499 jaar later. Dus niet binnen een maand, want dan gaan er twee dood.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Nu is het Fedea's beurt om te bekijken alsof ik mijn verstand kwijt ben.
    "Ik dacht dat ik- maar dat kan niet. Laat maar, het was vast de wind," zeg ik, plots niet meer zo overtuigd van mijn geestelijke gezondheid. We komen bij mij thuis aan en na even met de sleutel gesukkeld te hebben wegens mijn koude handen, zijn we eindelijk binnen. Ik trek Fedea mee de trap op en wanneer we in mijn loft zijn, komt een heerlijke warmte ons tegemoet. Ik plof neer in de zetel en trek een deken half over me heen.
    "Zeker dat je niet hier wilt blijven? Filmpje kijken?" stel ik voor terwijl ik uitnodigend op het plaatsje naast me klop en het deken naar Fedea uitsteek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [In elk geval, @Elise: glenn komt er ws bij :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik lachte en zuchtte.
    "Dat kunnen we straks ook nog doen. Besides, het is morgen zaterdag, dus geen school, dus filmmarathon?" Ik keek hem lief aan.
    Ik ging deze conversatie winnen >;D
    Uiteindelijk ging ik naast hem zitten en kroop dicht tegen hem aan.
    "Please?"

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke, ik snap hem, danwel gedeeltelijk maar dat gaat vast wel goedkomen (; ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fayan schreef:
    [@ HurtedHeart: volgens mij kan dat niet. Want Cockney haar personage is de oudste en die gaat dus binnenkort dood, maar de volgende die dan dood gaat is 499 jaar later. Dus niet binnen een maand, want dan gaan er twee dood.]

    [Weet ik. De volgende kroning van een vorstin of vorst is ver een maan. Dat is dat ik 499 wordt. Dat is het moment waarneer Cockney's personage doodgaat en over pas 499 jaar gaat de volgende vorst dood dus niet na een maand. sorry als ik onduidelijk ben :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juléan

    Selena komt tegen me aanzitten, leunt met haar hoofd tegen mijn schouder en automatisch leg ik mijn hoofd tegen het hare.
    Als je al zo lang bij elkaar woont, dan is zoiets vanzelfsprekend. We zijn één grot familie en als man zijnde, voel ik me toch een beetje de beschermer van de dames.
    "Misschien moeten we eens wat nuttigs gaan doen," grijns ik. "Het appartement uit, bijvoorbeeld."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Ze kijkt me liefjes aan en stelt voor morgen een film marathon te doen. Uiteindelijk komt ze toch even dicht bij me gekropen en ik sla een arm om haar, trek haar nog dichter tegen me aan. Ik leg het deken op ons en fluister in haar oor
    "Alleen als je morgen ook zo dicht komt zitten," ik glimlach een beetje stout.
    Ik heb er spijt van dat ze me leren kennen heeft toen meisjes voor mij niet veel meer betekenden dan een nachtje plezier. Bij haar is het anders, bij haar wil ik meer dan dat. Het is al even geleden dat ik met een ander meisje naar huis ben gegaan, ik heb nog geen enkel meisje op mijn loft uitgenodigd. Behalve Fedea. Maar dat vertel ik haar niet, als er iets gebeurt dan is het haar beslissing.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Selena Polare
    Ik knikte en stond om waarna ik zijn hand pakte en hem omhoog trok. Ik trok de deur ook open en de deur om naar buiten te gaan. Een koude wind sloeg ik mijn gezicht en ik deed mijn witte muts op. Daar liep ik in mijn vest zonder jas. 'Zin om naar het bos te gaan?' Fluisterde ik Schor. Ik had er wel zin in. Ik had zin om te rennen. Mijn klauwen in de grond te boren. Ja dat zou fijen zijn. Hoopvol keek ik naar Juléan. Hij was knap dat zeker. Hij was ook aardig. Hij was mijn beste vriend. Al bijna 400 jaar. Hij steunde me toen ik net nieuw was. Ik had zijn plek ingenomen en de rol van de jongste zijn op me genomen. Maar ik it dat de rol van beste vriend zo kon overslaan in iemand van wie ik hield. Daar was ik altijd bang voor. Toen ik 12 was 481 jaar geleden. (ongeveer). Werd ik verliefd op mijn beste vriend. Altijd een slechte eigenschap van mij geweest. Toen hij erachter kwam werd onze vriendschap verbroken. Daar was ik bang voor. Dat ik verliefd zou worden op Juléan.

    [Misschien een leuk ideetje. Juléan en Selena op elkaar verliefd laten worden? leuk tegen de Floraten als de ene ontvoerd wordt omdat ze van elkaar houden enzo :P kwam in me op :P lekker veel drama en romantiek]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fedea

    Ik keek hem even doordringend aan.
    "Morgen pas?" Ik grinnikte, stond recht en boog lichtjes voorover, met mijn handen op zijn knieen steunend.
    "Als we nu eventjes naar buiten gaan, kunnen we straks film beginnen kijken, het hele weekend door als het moet, en dan kruip ik zo dicht tegen je aan als je wilt," fluisterde ik grijnzend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hm, misschien. Juléan leek me niet echt het type dat nou verliefd wordt of zo. Maar, wie weet, wie weet :'D Ik moet nog even kijken wat ik precies met 'm wil doen.]

    Juléan

    "Graag, zelfs," antwoordde ik. Dan kon ik weer in een jaguar veranderen, want het was alweer veel te lang geleden dat ik als katachtige door de bossen was gerend. Een week, om precies te zijn. En voor mij was dat láng.
    Het was buiten behoorlijk koud en ik bood Selena mijn jas aan om haarzelf warm te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [uhm, volgens mij heeft Camargue op de deuren van onze apartementen gebonkt (': ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ze daagt me uit, probeert haar zin te krijgen. Grijnzend zit ze me aan te kijken. Ik kan niet anders dan lachen.
    "Ongelooflijk! Jij bent ongelooflijk," weet je dat?
    Ik sla mijn hand op mijn voorhoofd en schud met mijn hoofd terwijl ik nog steeds zit te lachen.
    Na haar nog even aangekeken te hebben sta ik op en loop naar de kast waar ik een sjaal van mijn moeder uithaal. Ik loop terug naar Fé en doe hem bij haar om.
    "Hup jij, hoe sneller we buiten zijn, hoe sneller we terug zijn."
    In het naar buitengaan grijp ik nog snel mijn gitaar en gooi het ding op m'n rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik klapte even in mijn handen en drukte een kus op zijn wang.
    "Ik weet het. Ik ben ongelooflijk, en jij bent de beste."
    Giechelend deed ik de sjaal een beetje deftig, de helft van de pluche zat in mijn mond, en ik deed mijn jas weer aan. Die jongen was echt zo lief, en manipuleerbaar. That's why I loved him :3
    "Zie dat je je gitaar niet breekt, he makker." Ik grinnikte.

    [Ik suck in lange posts :')]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:49 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.