• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke, ik ben echt verslaafd aan dit rpg :3 Ik ben amper 5 minuten wakker en ik wou al checken of er iemand was :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Een hele goede morgen!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Same here, Evelien :')]

    Atreyu

    "Zou je niet naar de dokter gaan?" vraagt Fé me bezorgd terwijl ze me wat steviger vastneemt.
    "Ik ben niet gek," zeg ik rustig behalve op jou dan. "Ik heb de laatste dagen gewoon niet genoeg geslapen."
    Het is niet eens een leugen, ik heb amper geslapen de afgelopen nachten. Tot een gat in de nacht heb ik muziek gespeeld met enkel Fé in gedachten. Nog een paar van die nachten en ze zou haar eigen liedje hebben. Maar toch betwijfel ik dat het slaaptekort de oorzaak is van de schimmen die ik zag.
    Plots krijg ik het moeilijk met het meisje dat omhuld in alleen mijn badjas tegen me aanstaat. Ik duw haar opnieuw haar kleren in handen en zeg zacht
    "Ga jij nu maar je kleren aandoen, dan bestel ik een pizza."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bekeek hem nog heel even en nam dan maar mijn kleren aan.
    "Dank je. En je weet wat ik graag op m'n pizza heb..." voegde ik er lachend aan toe.
    Ik trok me weer terug in de badkamer en steunde op de wastafel.
    Serieus, die jongen deed raar. Zou hij misschien weer verliefd zijn?
    Mnah, dat was niks voor Atreyu.
    Ik zuchte en plensde wat water in mijn gezicht, waarna ik me begon aan te kleden.

    [Ik krijg hier nog iets van die stoeme latijn D:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serena
    Ik liep achter ze aan zonder wat te zeggen. Met pijn in mijn hart. Camargue had me alles geleerd. Echt alles. Hoe ik me moest gedragen in deze jaartal ze had me gered toen ik ontvoerd was door Floraten. Ik wou haar niet missen.. Ik wou niet naar een zwijmelfilm, maar nu opeens werd het een komediefilm. Ik had liever Horror, maar toch. Juléan die zijn handen in zijn zakken had gestoken gaf ik een arm. Ik haakte zonder iets te zeggen mijn arm in de Zijne. Ik mocht Juléan echt. Ik was geen meisje meisje. Ik liet mijn diamanten glimlach zien. 'Komol joh we slaan ons er wel doorheen, lokale had ik lover een horrorfilm gehad.' Fluisterde ik naar hem. Zodat alleen hij het hoorde. Ik wist wel zeker dat ik Juléan het meest mocht in het huis.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Atreyu

    Wanneer Fé eindelijk de badkamer in is wapper ik even met mijn handen om de zenuwen uit mijn lijf te krijgen. Ik neem de telefoon, draai het nummer van de pizzazaak en bestel Fé's favoriet. De man met het Italiaanse accent aan de andere kant van de lijn weet me te vertellen dat het eten binnen twintig minuutjes geleverd wordt.
    Ik wil net van mijn glas water drinken maar ben zo afgeleid door het hele verloop van de dag dat ik mors. Ik doe mijn nat t-shirt uit en wil net in mijn kamer een nieuwe gaan halen wanneer Fé de badkamer weer uitkomt.

    Camargue

    Ik loop een eindje voorop met Rae en Eleanor en kijk even achter me om te zien of Juléan en Serena kunnen volgen. Ik zie de twee ook arm in arm lopen en moet glimlachen. Ze waren altijd al goede vrienden geweest en volgens mij zat er meer in. Ik geef de meiden naast me zo onopvallend mogelijk een elleboog stoot en knik met mijn hoofd naar Juléan en Serena.
    "Misschien toch liever een horrorfilm?" zeg ik luid genoeg zodat ook zij het kunnen horen. Dan had Serena een excuus om dicht bij Juléan te kruipen.
    Ik giechel even en kijk van Eleanor naar Rae en terug. Ik mag dan wel duizenden jaren oud zijn, ik ben nog steeds 16.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnikte toen ik At zag.
    "Kon je je weer niet inhouden?" vroeg ik poeslief.
    Miauwkes, die moest van mij geen t-shirt aandoen, hoor...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Misschien toch liever een horrorfilm?" zei Camargue luid genoeg zodat iedereen, ook Serena en Juléan het kunnen horen.
    Ik lach, gelukkig heeft ze voor de tijd die ze nog heeft een beetje lol.
    Uiteindelijk komen we bij de bioscoop aan.
    'Welke film dan?' vraag ik.

    Eleanor

    Mijn blik volgt onopvallend die van Cam nadat ze ons zachtjes aanstoot. 'Misschien toch liever een horrorfilm?' Zegt ze luid genoeg. Grinnikend kijk ik nog een keer achterom, het was duidelijk dat Serena gek was op Julean. Ik was dan stiekem ook wel benieuwd of het andersom ook zo was, hij leek me namelijk een type die niet snel verliefd werd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ze laat haar ogen over mijn borstkas glijden en staat er bij te lachen.
    "Kon je je weer niet inhouden?" vraagt ze plagend.
    "Ach weet je, ik dacht nu is het mijn beurt om halfnaakt rond te lopen," zeg ik lachend. Ik zet het op een spurtje naar mijn kamer en kom er terug uit terwijl ik het t-shirt half over mijn hoofd heb. Heel langzaam trek ik het volledig naar beneden. Laat Fé het ook maar even warm krijgen.
    Nonchalant ga ik terug in de zetel zitten en sla met mijn ene hand op mijn schoot terwijl ik mijn andere naar Fedea uitsteek.
    "Ik heb je plekje warm gehouden," zeg ik met blinkende oogjes.

    Camargue

    Rae en Eleanor snappen meteen wat ik bedoel. Bij de bioscoop aangekomen kijken we welke films er vandaag spelen en nog voor Serena of Juléan iets kunnen zeggen bestel ik vijf kaartjes voor The Others.
    We gaan wat te drinken en eten halen en kuieren dan op ons gemakje naar de zaal. Eens daar aangekomen probeer ik ervoor te zorgen dat Juléan zeker naast Serena komt te zitten.
    Ik weet niet of hij zo snel verliefd zal worden, maar het is het proberen waard.

    [btw, ligt het aan mij of is "At" een typische naam voor een dronken Hollander? :') No offence to de Nederlanders ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Haha, zo klinkt 't wel een beetje ;p ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Serena
    Yes we gingen naar een horrorfilm. Lekker veel bloed. Ik wist wat Camargue dacht. Die dacht liefde, maar volgens mij was dat niet zo. We waren gewoon goede vrienden toch? Nou de helft schreeuwde nee in mijn lichaam de helft schreeuwde dat ik van hem hield. Dat hij de ware was. Maar de andere helft schreeuwde dat ik gewoon vrienden met hem was. Argh wat was mijn liefde moeilijk. Was het wel liefde? Ik had niet door dat we bij de bioscoop aankwam ik keek naar de films (Ik doe even een film die allang uit de Bios is.) Ik keek langs de lijst.
    'Saw VI lijkt me leuk, maar die is alleen bloederig en niet eng. Piranha daarin tegen. Is vrij eng en bloederig. Volgens mij is dat meer onverwacht. Ik stem voor Piranha.' Zei ik grijnzend. Ik hield van Horror. Ik was er een expert in. Ik was ook niet snel bang. Ik was geen meisje dat bang werd voor een film. Ik grijnsde naar de rest. 'Wat willen jullie voor film?' Vroeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Phahahaha :') Ik vind Atreyu echt een schatje :3 I'd jump on him anytime 8D]

    Fedea

    Hij ging zitten en klopte op zijn schoot. Wat een schatje was het toch.
    Ik grinnikte en kroop weer tegen hem aan.
    "Brave jongen..." Eigenlijk had ik de film niet echt gevolgd. Oepsie?
    Ik keek hem aan.
    "Weet jij eigenlijk nog waarover de film gaat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oh oops, ik had al The Others uitgekozen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Serena
    Ik keek naar Camargue die al weggerend was voor kaartjes. Ach ja THE otters had ik nog niet gezien. Ik lie vooraan met Juléan achter me aan en daarna de rest. Naast mij liep Camergue ik gaf haar een knipoog. 'Thanx Cam.' Fluisterde ik zodat alleen Camergue het zou horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break