• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [dat gesprek is echt strijkgaan xD]
    Fedea

    "Ik vind dat hij het gewoon moet zeggen..."
    Ik nam nog wat popcorn.
    Hmmm, met het dekentje, de badjas en Atreyu had ik het lekker warm.
    Ik kroop er nog wat dieper onder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Zodra we bij haar aankomen wijst ze trots naar een affiche. 'Hij is de wachter en hij zoekt een nieuwe leadzanger(es). Raad eens wie auditie gaat doen,' zegt ze glimlachend. Een brede grijns verschijnt op mijn gezicht, even kijk ik vlug naar Juléan en daarna weer terug naar Camargue. 'Ik gok jij,' zeg ik daarna en kijk vervolgens naar de Affiche. De jongen kwam niet bekend voor maar nu ik hem eenmaal gezien had kon ik er niet meer omheen. Hij was de nieuwe wachter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik vind dat hij het gewoon moet zeggen..." mompelt Fedea nog.
    Plots voel ik hoe ze dichter tegen me aan komt gekropen. Ik laat het niet merken, maar mijn avond kan niet mee stuk.
    "Misschien is hij bang dat ze hem een flierefluiter vindt?" stel ik voor.
    Hoe het met Will zit weet ik niet precies, ik doel dan ook meer op mezelf. Ik weet dat ik een reputatie heb en dat weet Fedea ook. Wat ze niet weet is dat ik er de laatste maanden niet erg naar geleefd heb.

    Camargue

    Eleanor kijkt me lachend aan en antwoord
    "Ik gok jij."
    Ik knik tevreden. Ik ben niet arrogant, maar ik weet dat er geen zanger opkan tegen iemand met al meer dan tweeduizend jaar ervaring.
    "Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie geen rol meer spelen. Als je kan, maak contact met hem. Gooi je charmes in de strijd," zeg ik grappend tegen Eleanor terwijl ik een tik op haar kont geef. Nu pas herinner ik me dat hij een meisje bij zich had vanmiddag. Hij zou haar sowieso moeten achterlaten wanneer de nieuwe vorst gekroond werd en hij aantrad als officiële wachter.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lachte.
    "Sinds wanneer kan jij je zo inleven in een rol? Dat is toch totaal je karakter niet?"
    Ik grinnikte. Atreyu deed serieus raar.
    Je zou haast denken dat hij iets verbergt ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    "Zo zo, die auditie ga je met gemak winnen, Cam," lach ik enthousiast. Ik had Camargue niet vaak horen zingen, maar áls ze zong, dan klonk het meer dan prachtig. Maar ja, wat wilde je ook, ze had jaren, nee, eeuwen kunnen oefenen. Geen enkele vrouw maakte kans bij haar in de buurt.
    "Dus het is nogal overbodig om je succes te wensen, neem ik aan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Fé lacht me half uit en snapt niet dat ik het niet over Will heb.
    "Ik ben niet gemaakt van steen," zeg ik gespeeld boos.
    "En misschien heb je wel gelijk over Elisabeth," voeg ik er nog mopperend aan toe.
    Ik til Fedea op en zet haar terug neer op mijn plekje. Ik neem mijn nog volle, maar koude tas thee en zeg dat ik nog wat drinken ga halen. Ik neem haar glas mee en vul het nog eens bij terwijl ik voor mezelf een glas water inschenk.
    Teruggekomen loop ik naar de verwarming en voel aan de kleren van Fé. Ik haal ze van de verwarming en leg ze op Fedea in de zetel.
    "Je kleren zijn droog," zeg ik glimlachend, maar vanbinnen kan ik wel huilen.

    Camargue

    "Je kan nooit teveel geluk hebben," lach ik glimlachend naar Juléan.
    Er valt even een ongemakkelijke stilte omdat iedereen wanhopig probeert dat ene onderwerp te vermijden. We zouden moeten genieten van de tijd die ons nog samen rest, bedenk ik me plots.
    "Hé," stel ik plots voor "iemand zin om naar de bioscoop te gaan?"

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Grinnikend kijk ik haar aan, als er iets was dat Camargue goed kon dan was het zingen. Dus die auditie zou ze met gemak halen. Nadat ze me grappend een tik op mijn kont geeft, trek ik een verleidelijk gezicht en gooi mijn lange haren over mijn schouders waarna ik plagend en overdreven met mijn wimpers knipperd. 'Dat moet me lukken,' zeg ik daarna en grinnik wederom zacht. Als ze vraagt of we zin hebben om naar de bioscoop te gaan kijk ik de andere even aan. 'Ik denk het wel, niet?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [stop met mij te pesten! Ik zou haar Atreyu zooo laten bespringen D:]

    Fedea

    "Heey..." ik liep naar hem toe.
    "Wat is er?" Had ik iets verkeerds gezegd ofzo? Ik sloeg mij armen om hem heen.
    "Niet boos zijn..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Ik rol lachend met mijn ogen om Eleanor. Vrouwen toch ook.
    "En ja hoor, ik heb wel zin in een filmpje, waarom ook niet?" antwoord ik. Lekker ontspannen hangen in een comfortabele bioscoopstoel met een goede film op. Nee, daar hoor je mij echt geen nee tegen zeggen, hoor.
    Hoewel... ik ging met de dames heen, dus wie weet werd het zo'n romantisch klef-film. Ik mocht hopen van niet. Dat was weer zo'n nadeel van het zijn van de enige man in huis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    "Wat is er?" vraagt Fé bezorgd "niet boos zijn..." zegt ze terwijl ze haar armen om me heen slaat. Fijn, nu had ik haar overstuur gemaakt. Ik til haar kin op en hou haar gezicht vast. Met mijn duimen wrijf ik over haar wangen.
    "Nooit op jou, prinses," zeg ik lachend maar niet zonder moeite. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en zeg dan
    "geen zorgen om mij." terwijl ik haar volledig tegen me aantrek.
    "Het spookt alleen een beetje in m'n hoofd vandaag," zeg ik terwijl ik terugdenk aan de schimmen die ik vandaag gezien had.

    Camargue
    Eleanor en Juléan stemmen meteen toe. Plots zie Juléan's glimlach verdwijnen en rolt hij met z'n ogen. Ik begrijp precies wat hij bedoelt.
    "Oh, meiden," zeg ik lachend "geen kleffe film, ik heb zin om een keer goed te lachen."
    Wanneer ik uitgesproken ben geef ik Juléan een knipoog en haak mijn armen in die van Eleanor en Rae.
    "Off to the movies," kondig ik aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [dudettes, ik moet afsluiten. Maarrrrr morgen ben ik er weer *hoera*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oki, tot morgen dan und slaap lekker *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Lachend loop ik met Cam aan mijn arm vooruit. Arme Juléan, soms had hij het niet gemakkelijk tussen allemaal vrouwen. We moesten echt wat vaker proberen rekening met hem te houden, even grinnikte ik weer en wierp hem een brede grijns toe. Ohja, we waren soms echt een nest kakelende kippen, al was een beetje rust op zijn tijd ook wel lekker. 'Een komedie gaat het worden dus!' roep ik daarna uit en met z'n alle wandelen we richting de bios.

    [@ Cockney, nighty night, don't let the bedbugs bite!]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:57 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Noooo D: njah, dan ga ik ook afsluiten :3 maar ik ga morgen iets later on komen, want ik moet nog wat Latijn leren -.-]

    Fedea

    "Ben je zeker dat het gaat? En wat die beelden betreft, zou je niet naar de dokter gaan?
    Ik bedoel, misschien ben je ziek..." ik bekeek hem bezorgd.
    Hij deed echt raar vandaag, en ik kon het niet goed plaatsen.
    Wat er ook gaande was, ik wilde hem niet verliezen. Zonder Atreyu kon ik geen minuut overleven.
    Ik hield hem nog steviger vast bij deze gedachten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Oh, lekker, een komedie. Nee, dat was ook niet mijn favoriete soort film, maar goed, altijd beter dan kleffe romantiek. Van die zwijmelfilms waar alle vrouwen ineens spontaan van leken te janken. Doodeng. En dan zat ik daar dus tussen, zeker geen pretje.
    Met mijn handen in mijn zakken gestoken liep ik de groep dames achterna.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen