• Gisteren had ik een leerlingenavond van mijn zangles, waar ik met mijn moeder 'Pokerface' opgevoerd heb. Ik vond het persoonlijk best goed gaan. Maar nu was ik even benieuwd, wat vinden jullie ervan? (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:17 ]


    JDN.

    Wooooow, je kan vet mooi zingen!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Qua zang zal ik je niet beoordelen (: geluid is kapot- stemmen vervormd-, maar ik denk wel dat het mooi is.
    Wel tof dat je zo met je moeder doet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het echt heel erg goed, :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik vind je stem niet bij het nummer passen.. Je hebt een vrij harde stem en je had beter een ander nummer kunnen kiezen. Het is niet vals of wat dan ook, gewoon verkeerde nummer keuze ^^ Voor de rest heb je wel een mooie stem.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:23 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het echt goed! Je stem komt soms naar miijn smaak niet helemaal mooi uit, maar dan heb je die uithalen er tussen zitten en daar heb je me wel echt mee. Even een voorbeeldje van waar ik je stem niet ontzettend mooi vind; 0:52, bij de zin. 'Show him what I've got.'

    Maar voor de rest echt heel goed.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 14:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik vind het echt goed! Je stem komt soms naar miijn smaak niet helemaal mooi uit, maar dan heb je die uithalen er tussen zitten en didaar heb je me wel echt mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yoda schreef:
    Ik vind je stem niet bij het nummer passen.. Je hebt een vrij harde stem en je had beter een ander nummer kunnen kiezen. Het is niet vals of wat dan ook, gewoon verkeerde nummer keuze ^^ Voor de rest heb je wel een mooie stem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yoda schreef:
    Ik vind je stem niet bij het nummer passen.. Je hebt een vrij harde stem en je had beter een ander nummer kunnen kiezen. Het is niet vals of wat dan ook, gewoon verkeerde nummer keuze ^^ Voor de rest heb je wel een mooie stem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yoda schreef:
    Ik vind je stem niet bij het nummer passen.. Je hebt een vrij harde stem en je had beter een ander nummer kunnen kiezen. Het is niet vals of wat dan ook, gewoon verkeerde nummer keuze ^^ Voor de rest heb je wel een mooie stem.


    26 - 02 - '16

    Ik vind je woorden nogal plat klinken,
    maar ik vind je stem wel mooi (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ze zingt heel mooi hoor! ^^; Ook leuk dat je moeder meedoet! ^-^

    Je stem past helemaal niet bij het liedje ;x

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 15:17 ]


    comfort in c h a o s

    Je stem past helemaal niet bij dat liedje en zo vind ik het ook niet klinken, sorry.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het echt heel mooi, hoewel een heftiger liedje mooier bij je stem zou passen (: Ik doe het je in ieder geval niet na :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zing zelf ook... Ik vond het echt niet goed klinken, sorry..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain