• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Een nieuwe wachter..' mompel ik zacht. We wisten allemaal wat dat betekende, een nieuwe wachter betekende ook een nieuwe vorst. Ik liet me op een van de eetstoelen zakken en weer naar Camargue. Maar een nieuwe vorst betekende ook dat onze oudste zou sterven. 'Wat moeten we nu doen? Moeten we de wachter waarschuwen of opzoek gaan naar de nieuwe?' vroeg ik haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [voor mij wel ^^. Ik zet even nummertjes bij de namen, 1= de oudste, 8= de jongste]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Selena leunde tegen me aan en ontspannen leunde ik met mijn hoofd tegen de stam, liet de laatste zonnestralen me beschijnen. Het was een prachtig gezicht, de zon die zo door de besneeuwde takken scheen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rhiannon
    'Wat moeten we nu doen? Moeten we de wachter waarschuwen of opzoek gaan naar de nieuwe?' vroeg Eleanor.
    'Ik denk dat we opzoek moeten gaan naar de nieuwe vorst, ze moet zo snel mogelijk bescherming hebben,' antwoord ik.
    Terwijl ik ook aan de tafel ga zitten.

    [Als het mag is Eleanor dan een van de jongste?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Oh my gosh!" Ik sprong gillend recht en greep naar mijn kont.
    Zo snel ik kon, raapte ik op mijn beurt wat sneeuw op en gooide die naar hem. Damn, gemist! Ik stampvoette en begon te rennen, hopend dat hij me niet weer ging raken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ook Eleanor zakt op een stoel. Het is altijd moeilijk afscheid te nemen van iemand die je al meer dan duizend jaar kent.
    "Ik stel voor dat we doen wat we altijd doen," zeg ik vastberaden "we wachten tot we weten wie de vorst is en houden de wachter in het oog. Niemand spreekt hem aan over wat er gaande is, verder mag je op gelijk welke manier contact zoeken."

    Atreyu

    Tevergeefs probeert ze me op haar beurt te raken met het koude goedje. Wanneer ze merkt dat ze me gemist heeft zet ze het op een rennen. Zo snel als ik kan spring ik recht en hang mijn gitaar terug op mijn rug. Al lopend graai ik nog wat sneeuw van de grond en snel genoeg heb ik Fedea ingehaald. Met één arm om haar middel grijp ik haar vast en stop wat van het witte spul in haar jas.
    "Ik vroeg om te zingen, niet om te dansen," plaag ik haar als ze de sneeuw er probeert uit te schudden.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben de jongste (Voor de kroning) dan Julean en dan weet ik niet.]
    Serena
    Juléan ontspande zich. Ik voelde de warmte van hem en de zo op me. Je zag dat de zon bijna onder ging. Het sneeuw glinsterde door de sneeuw Ik zuchte even omdat het zo mooi was. Ik nestelde me dichter tegen Juléan. Hij voelde zo lekker aan bij me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fedea

    Eens ik de sneeuw uit mijn jas had gekregen gaf ik hem een mep.
    "Je weet dat ik sneeuw haat, kloot!" riep ik plagend. Ik stampte in de sneeuw, en maakte zijn broek helemaal nat. Ik lachte en liep een beetje verder. Het zou er belachelijk uitgezien hebben, volgens mij. 2 tieners die een beetje belachelijk met sneeuw speelden. Enoooorm volwassen en al.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik krijg een klap, word verweten en vervolgens zet ze het weer op een lopen.
    "Hoe noemde je mij?" roep ik haar lachend achterna "Loop maar wat sneller, Ambessa, ik krijg je wel!"
    Zonder al te veel moeite heb ik haar terug bijgebeend en ik haal haar onderuit. Toch zorg ik ervoor dat ik niet op haar terechtkom maar omgekeerd.
    Ik neem haar stevig vast en zeg fluisterend
    "ik heb je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    "Maandag maar weer spijbelen?" lachte ik, met gesloten ogen. De momentjes van zon waren deze winter zeldzaam, dus ik pakte elk moment aan. Ik kon niet wachten tot het weer lente werd, maar zo lang duurde dat ook niet meer.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 20:54 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    'Oke,' reageerde ik kort. Ergens was ik helemaal opgewonden van het feit dat er een nieuwe vorst aan kwam maar aan de andere kant voelde ik me ineens leeg. Camargue was de oudste, zij was degene die ons alle wijze lessen had geleerd en kwam er een moment waarop we afscheid moesten gaan nemen. Ik schudde mijn hoofd en keek weer op. 'Ik hem vanuit de lucht wel in de gaten houden, inzoverre het niet opvalt.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Jup, je hebt me," zeg ik poeslief. Ik kijk hem lief aan,
    maar grabbel dan met mijn hand in de sneeuw en duw die in zijn gezicht.
    "Ik hoop voor jou dat dat witte sneeuw was," grinnik ik.
    Ik grijp naar mijn buik die pijn doet van het lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fayan schreef:
    Juléan

    "Morgen maar weer spijbelen?" lachte ik, met gesloten ogen. De momentjes van zon waren deze winter zeldzaam, dus ik pakte elk moment aan. Ik kon niet wachten tot het weer lente werd, maar zo lang duurde dat ook niet meer.


    [Ik had al besloten dat de volgende dag een zaterdag was :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, grapje *even aanpassen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen