• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ze vleit zich weer tegen me aan en noemt me een brave jongen. Nog voor ik kan antwoorden vraagt ze waar de film eigenlijk over gaat.
    "Even denken, over een dom meisje, een domme jongen en een hoop piraten. Je zou toch echt denken dat ze iets beters kunnen verzinnen, niet?" zeg ik lachend. Ik neem de afstandsbediening en zet de film uit. Ik zap even doorheen de kanalen tot ik bij mtv blijf steken. Ik leg de afstandsbediening terug naast me en steek Fé's haar achter haar oor. Ik breng mijn mond op nog geen centimeter afstand en fluister dan
    "En je moet je definitie van braaf eens grondig nalezen."
    Mijn mond vertrekt weer in het stoute glimlachje dat ik al zo vaak bij meisjes had bovengehaald.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hij begon de film uit te leggen en ik moest grinniken. Toen zette hij hem af, en MTV sprong op. Oeh, leuk liedje.
    "En je moet je definitie van braaf eens grondig nalezen." Ik lachte en keek hem weer aan. Oeh, hij trok dat schattige lachje weer op.
    "Hoe bedoel je?" vroeg ik lachend.
    "What are you gonna do, bad boy?" Ik kroop zo mogelijk nog dichter tegen hem aan.
    Me likes Atreyu :3

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Als we in de zaal zijn laat ik me langs Cam op een stoel zakken. Horror was ook prima, lekker bloederig en zo konden we misschien iemand nog stiekem de stuipen op het lijf jagen. Het was gezellig zo met z'n alle maar ergens voelde het ook vreemd. We hadden nog maar een maand met Cam. Even beet ik op mijn lip, dat die laatste maand dan maar zo langzaam mogelijk voorbij ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    In één vlotte beweging grijp ik haar polsen vast en draai mijn lichaam schuin zodat Fedea met een plofje in de zetel valt. Haar polsen duw ik naast haar hoofd tegen de zetel. Gevaarlijk dicht ga ik boven haar hangen.
    "De vraag is, wat ga jíj doen?" zeg ik terwijl ik een gemene snoet trek.
    Zelfs als zou ze tegenspartelen, ze kon onmogelijk loskomen.
    Ik breng mijn hoofd naar haar hals en druk heel voorzichtig mijn lippen erop.
    "Piraten zijn niet braaf," fluister ik dan in haar oor "arrr," voeg ik er nog aan toe.

    Camargue
    Voor we gaan zitten bedankt Serena me een geeft me een knipoog.
    Ik lach haar toe en schud met mijn hoofd "geen moeite," fluister ik bijna onverstaanbaar.
    Ik plof neer in een stoeltje en naast me doet Eleanor hetzelfde. Ik zie aan haar gezicht dat ze het ook moeilijk kreeg en leg mijn hand op haar arm.
    We waren vrienden geweest vanaf de dag dat ze gekroond werd. Ik doe één van mijn ringen uit en geef hem aan haar.
    "Een herinnering voor als ik er niet meer ben," zeg ik met een krop in mijn keel "maar onthoud wel dat ik je nog een maand kan irritern," voeg ik er glimlachend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechelde.
    "Dat kietelt." Ik spartelde een beetje, totdat hij een kus in mijn hals drukte.
    Oh mijn god, ik werd niet goed. Ik keek hem liefdevol aan, trok mijn hand los en liet mijn hand door zijn haren gaan.
    "En sinds wanneer ben jij een piraat?" vroeg ik zachtjes, terwijl ik mijn ogen in de zijne boorde.

    [Omgosh, ik moet weer gaan leren -.- Ik zal leren als een sneltrein, en af en toe op mijn iPhone glippen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Brb kerstboom versieren ;)]
    Serena
    Rustig liep ik achter Cam aan. Ik plofte naast haar neer met Juléan naast me. Naast hem zat een andere man toe al popcorn had ingeslagen. Ik keek even naar Cam die Elenore aan het troosten was en een ring gaf. Ik gaf ook even triest vooruit. Ik zou haar echt zo erg missen. Ik keen naar Rae. Die dan naar Elenore moest gaan zitten hopelijk vond ze het niet erg.

    [Sorry ik weet die namen niet ut me hoofd :$]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:37 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eleanor

    'Daar hou ik je aan,' zeg ik tegen haar, neem de ring van haar aan en schuif hem om mijn vinger. Die bleef daar de rest van mijn leven zitten. Ik zou haar wijze lessen ook nooit vergeten, sterker nog ik zou ze doorgeven aan de aankomende vorsten en vorstinnen tot aan mijn laatste dag. Met een glimlach draai ik me terug naar het scherm. Al snel word het donker in de zaal en begint de film.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Een zucht ontsnapt er uit mijn mond en geïrriteerd pluk ik een aantal grassprietjes uit de aarde. Hier en daar is er het geluid van vogels te horen die ontwaken, ergens verder op hoor ik het geritsel van een konijn, maar mijn hoofd was heel ergens anders bij. Ik was moe, afgepeigerd en had trek in een vol bepakte lunch, maar in tegenstelling tot dat moest ik hier blijven, wachten tot de zon onderging.

    [Goed, ik weet niet of dit helemaal geweldig is, vooral omdat ik het floraat zijnde niet volledig snap, maar ik doe mijn best, hihi. Zijn er al floraten bijgekomen, anders voel ik me wel heel eenzaam, jaj. Iemand die ook even een samenvatting kan geven wat er tot nu toe gebeurd is?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rhiannon
    Ik plofte naast Eleanor neer, ik voelde me een beetje, nee een beetje heel erg opgelaten toen Camrgue Eleanor haar ring gaf, tja over 476 jaar zou ik toch ook dood gaan, Eleanor had er meer aan toch?
    Ik schudde mijn hoofd en keek met een strak gezicht naar de film, met mijn enorme beker popcorn. En ik werd overspoeld door eenzaamheid.

    [De Faunielen hebben ontdekt wie de nieuwe wachter is en zijn dus op zoek gegaan naar hem om te weten te komen wie dan de nieuwe vorst is. Camargue zag een poster dat het bandje van Atreyu (de wachter) audities houdt voor een nieuwe leadzanger(es) en gaat er aan mee doen. Nu zijn ze met z'n allen naar de bioscoop om nog wat tijd te kunnen doorbrengen met Camargue die de oudste koningin is en dus zal sterven wanneer de nieuwe vorst gekroond wordt.
    Atreyu en Fedea zijn al de hele tijd een beetje aan het klooien.
    Er is één floraat bijgekomen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Waar hebben jullie Juléan gelaten? *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Julean zit ook in de bios, het is een horror film geworden. The others ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Ik merk dat het best wat betekent voor Eleanor en voel me opgelucht. Tot ik Rae naast haar zie zitten met een bedrukt gezicht. Ik moet iets verzinnen om aan hen allen een stukje van mezelf te kunnen geven.
    Ik kijk niet naar de film en zit de hele tijd te denken wat ik voor hen zou kunnen doen. Ik besluit aan ieder een brief te schrijven en iets klein te kopen voor hen. Wat, daar had ik nog geen flauw benul van.

    Atreyu

    Zodra ze mijn lippen in haar hals voelt verslapt ze helemaal en ook ik los mijn greep een beetje. Hiervan maakt ze gebruik om haar ene hand los te krijgen die ze nu door mijn haar laat gaan terwijl ze me in de ogen staart.
    "Sinds wanneer ben jij een piraat?" vraagt ze zachtjes terwijl ze m'n blik vasthoudt.
    "Sinds vijf maanden geleden, toen ik voor het laatst een ander meisje kuste en besloot op jou te wachten." antwoord ik doodserieus. Er valt een stilte die ik besluit niet te breken. De bal ligt nu in haar handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Phahaha, klooien :') ja, zo kan je het noemen :')
    en omgosh, Atreyu is echt lieeeeef :3333]

    Fedea

    Ik slikte even en liet zijn woorden tot me doordringen.
    "M-meen je dat?"
    Ik beet op mijn lip en nam zijn gezicht in me op.
    Hij was zo lief en schattig. Was het daarom dat hij al die moeite voor me deed?
    Was hij verliefd op mij?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "M-meen je dat?" brengt ze verbaasd uit en bijt even op haar lip. God wat is ze schattig als ze dat doet.
    Even denk ik erover een grapje te maken dat ze toch al zou moeten weten hoe mijn gevoel voor humor in elkaar zit, maar het zou een domper op de situatie zijn. Ik ga recht zitten en laat mijn hoofd op mijn handen steunen.
    "Je weet toch dat jij het enige meisje bent dat ooit al een voet in mijn loft gezet heeft?" vraag ik, hopend dat ze op z'n minst dat doorhad.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.