• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serena
    Ik grinnikte dat hij dat nog vroeg.
    'Ja natuurlijk... Ik ga echt niet meer naar school.' Mompelde ik. Ik hield van de zon. Het was schaars deze winter. Over een maandje zou eindelijk de lente beginnen. Ik zuchte.

    ( ik ga naar een verjaardag bidden dat ik daar op internet mag..)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Atreyu

    Plots krijg ik een dikke laag sneeuw in mijn gezicht gesmeerd en wanneer ik alles uit mijn ogen gekregen heb, zie ik Fé bijna huilen van het lachen. Ik zie ook dat ze kletsnat is door de sneeuw en zelf zou ik ook wel weer een droge broek aan willen.
    "Kom op," zeg ik terwijl ik haar recht trek "laten we die natte kleren gaan uit doen."
    Terug in de loft stop ik Fé mijn badjas in handen en laat haar zich omkleden in de badkamer. Zelf loop ik mijn kamer in en haal een andere broek uit de kleerkast. Wanneer ik omgekleed ben, loop ik terug naar de living en leg de natte kleren op de chauffage. Geduldig wacht ik tot Fedea terugkomt.

    Camargue

    Eleanor stelt voor om de jongen als adelaar in het oog te houden.
    "Probeer te zorgen dat hij je niet te vaak opmerkt," geef ik haar nog als raad. Ik zou zelf ook een manier moeten vinden om met hem in contact te komen en zo de nieuwe vorst te vinden. Maar hoe, dat is altijd al het lastige deel geweest.
    Ik zucht luid en laat mijn verdriet over het naderende afscheid over me heen komen. Tranen stromen langs mijn wangen.
    "Jullie zullen het geweldig doen," spreek ik Rae en Eleanor snikkend toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wilde helemaal nog niet terug D:
    Maar ja :')
    Ik bekeek mezelf even in de spiegel, en nam Atreyu's borstel.
    Mihihi, nu ging die lekker volhangen met lange haren van mij >;D
    Ik maakte mijn haren los, deed het rekje om mijn pols en borstelde vlug mijn haren. Ik kleedde me uit, behalve mijn ondergoed en t-shirt, vouwde de rest netjes op, en deed de badjas bij aan. Oeh, dit was lekker warm. Ik liep naar de woonkamer en legde mijn natte kleren bij de zijne, op de verwarming.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik sla mijn armen om de huilende Camargue heen.
    'Het komt wel goed, uit eindelijk, misschien is het deze keer anders? Misschien blijft de oudste deze keer wel leven?' ik probeerde hoopvol te klinken, en ik keek naar Eleanor je zou bijna denken dat ze me geloofde.
    'Maar nu is onze eerste prioriteit de nieuwe vorst beschermen,' zei ik.
    'Camargue, je moet sterk zijn, voor ons,' zei ik.
    'Ik ga in het bos kijken of ik als wolf de wachter kan vinden,' zei ik.

    Juléan

    Ik wist niet hoe lang we hier nog konden blijven, want zodra de zon écht helemaal onder was, zou het met rap tempo afkoelen. 's Nachts vroor het meestal, dus dan was het niet zo'n pretje, hier hoog in de boom, zonder verdere beschutting.
    "Misschien moeten we zo ook maar eens terug," zeg ik dus maar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    De tranen die bij Camargue over haar gezicht stromen zorgen voor een diepe brok in mijn keel en net als Rhiannon leg ik mijn arm om haar heen. In tegenstelling tot Rhiannon kan ik geen woord uit brengen, haar woorden komen geloofwaardig over maar we weten allemaal dat dat zo niet zal gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Wanneer Camargue terug komt met mijn badjas, heeft ze haar haren los. Even moet ik slikken maar al snel weet ik het te verbergen.
    Ik heb net een aantal DVD's op het salontafel gelegd en terwijl Fedea zich in de zetel vleit, ga ik drinken halen.
    "Kies maar een film," zeg ik terwijl ik naar de keuken loop. Voor mezelf zet ik een pot thee op en wachtend tot het water kookt verberg ik mijn hoofd in mijn handen. Dat meisje weet niet wat ze met me doet.
    "Cola & popcorn?" roep ik haar vanuit de keuken toe.

    Camargue

    Na me een knuffel gegeven te hebben spoort Rae me aan om sterk te blijven. Ze heeft gelijk. We moeten zorgen dat de nieuwe vorst het veilig tot de kroning haalt.
    "Ik ga in het bos kijken of ik als wolf de wachter kan vinden," zegt Rae.
    "Ik ga mee," zeg ik snel "ik kan wel wat frisse lucht gebruiken. En dan denken ze misschien dat je mijn hond bent, niet slecht bedoeld."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik lach.
    'Ik speel graag de hond van de oudste vorstin,' zeg ik.
    'Kom dan gaan we,' zeg ik.
    Camargue pakt haar jas en met z'n tweeën lopen we naar buiten toe.
    En ik verander in een sneeuw witte wolf, het gevoel is heerlijk.
    Ik spurt een stukje vooruit en kom dan weer naast Camargue lopen, en ik snuffel zo veel mogelijk, opzoek naar de nieuwe wachter.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:24 ]

    Fedea

    "Cola is goed!" roep ik terug. Ik kijk eens tussen de dvd's. Pfoeh, ik kan echt niet kiezen.
    Ik wacht geduldig tot hij terug is, en merk dan pas op dat mijn badjas een stukje open is. Snel doe ik hem weer toe en bloos een beetje. Blijkbaar had hij het ook gemerkt. Ik grinnik even.
    "Kies jij maar, ik kan niet kiezen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Eenmaal buiten snuif ik de koude lucht op, mijn jas had ik binnen laten liggen want zodra ik verandert was had ik geen last meer van de kou. Ik zwaaide naar Camargue en Rhiannon en rende vervolgens zo snel als ik kon richting de bomen, daar waar het niet zou opvallen als een meisje zou veranderen in een Arend. Terwijl de lucht langs me heen gleed voelde ik mijn lichaam veranderen, mijn voeten raakten de grond niet meer en waren verandert in twee stevige, gespierde klauwen. Langs me klapte twee grootte donkerbruine vleugels steeds sneller op en neer naarmate ik hoogte begon te maken en mijn zicht was een stuk scherper geworden. Hier genoot ik van, dit was mijn moment. Zodra ik boven de bomen uitkwam maakte ik een schel en krassend geluid, lucht gleed langs mijn vleugels terwijl mijn blik over de grond onder me heen vloog. Opzoek naar de nieuwe wachter en hopelijk met diens vorst.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Terwijl de popcorn aan het opwarmen is, schenk ik een gas cola uit. In een tas doe ik thee voor mezelf.
    Ondertussen roept Fé dat ik een film moet kiezen. Ik denk even na en hoor plots de microgolfoven aangeven dat de popcorn klaar is. Terwijl ik het eten in een kom doe roep ik naar Fedea dat ze alvast Pirates of the Carribean in de DVDspeler mag steken.
    Met mijn handen vol kom ik de keuken uitgewandeld en wanneer ik alles op tafel gezet heb, ga ik in de zetel zitten, wachten tot Fedea klaar is.

    Camargue

    Ik voel de winterwind mijn haren strelen en voor het eerst sinds lange tijd kan de kou me niet deren. Om me heen loopt Rae in wolfvorm te snuffelen, op zoek naar een spoor van de wachter.
    Mijn aandacht wordt getrokken door een affichebord. Ik wandel ernaar toe en spring bijna een gat in de lucht van blijdschap. Op een bepaalde affiche staat een foto van de jongen en nog wat andere kerels die samen een bandje vormen. Ze zijn op zoek naar een nieuwe leadzanger en houden komende maandag audities.
    "Rae!" roep ik uitgelaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Het talenkiesmenu sprong net op toen hij ging zitten en ik gaf de afstandsbediening aan hem.
    "Je weet dat dat ding me haat."
    Ik keek hem met een engelengezichtje aan en ging aan de andere kant van de zetel zitten.
    Muhahahaha, ik was evil 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    "Rae!" roept Camargue.
    Ik kom aangerend.
    Ze staat te kijken naar een affiche en ik snap de uitdrukking op haar gezicht niet.
    'Waarom ben je zo blijf?' vraag ik.
    En ik bekijk het affiche nog een keer, nu extra goed.

    Atreyu

    Fedea geeft me de afstandsbediening en gaat met een lachje helemaal aan de andere kant van de zetel zitten. Ik reageer er niet op en stel de settings in. Wanneer de film begint, rek ik me languit en kijk even naar de kom popcorn op mijn schoot en dan naar Fé.
    "Goh," zeg ik puffend "dan moet ik deze maar helemaal alleen opeten."
    Ik voeg het woord bij de daad en prop een vuist vol popcorn in mijn mond waarna ik er smakelijk op begin te kauwen.
    Fé was goed in spelletjes spelen, maar ik was beter.

    Camargue

    Ik ben zo over mijn toeren dat ik als een gek op de affiche sta te tikken. Ik denk aan Eleanor en kijkt naar boven. In de verte zie ik een arend cirkelen en zonder te geven om het aantal mensen dat om me heen loopt roep ik zo luid als ik kan
    "Eleanor!"

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.