• Muh, ik heb al een half uur een bloedneus en ik ben het zat, dus ik heb en tampon in mijn neus gedaan haha. Voelt niet erg plezierig moe ik eerlijk zeggen, maar goed. Alles beter dan uren met een propje of zakdoek onder je neus rondhuppelen.
    Wat doen jullie als jullie een bloedneus hebben?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 16:15 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb amper een bloedneus. En als ik er een heb, is het niet voor lang. Dustja. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dit gaat vast overdreven klinken, but it's the truth: soms als ik een bloedneus heb, moet ik werkelijk handdoeken pakken omdat het papier er anders veel te snel doorheen gaat. (':
    Ik prop inderdaad ook wel eens papiertjes in mijn neus, maar dan gewoon keukenrol, geen tampons.
    :W


    everything, in time

    Ik had er gisteren een en na een paar minuten heb ik er gewoon een papieren zakdoekje in gedraaid. (nerd)

    Haha.. Ik weet precies hoe het is om twee tampons in je neus te hebben (afgelopen maandag voor neus-ok geweest)..
    Wat ik doe als ik een bloedneus heb.. Het standaard ritueel: hoe te handelen bij een bloedneus (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Persoonlijk vind ik het heel normaal een tampon in mn neus te douwen zou ik een bloedneus hebben.

    Anyway ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren wat ik deed toen ik een bloedneus had, want dat is al zo lang geleden. xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    HAHA!
    Awesome idea (krul)


    Owl you need is love.

    Ik heb volgensmij nog nooit een bloedneus gehad 8) Ja, mss wel, maar dan kan ik het me iig niet meer herinneren..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb er nog maar 2 gehad in mijn hele leven. En dat heb ik gewoon met een doekje laten stoppen. Maar komt dat 'tampon in mijn neus stoppen' niet van de film She is the man? (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Progeny schreef:
    Dit gaat vast overdreven klinken, but it's the truth: soms als ik een bloedneus heb, moet ik werkelijk handdoeken pakken omdat het papier er anders veel te snel doorheen gaat. (':
    Ik prop inderdaad ook wel eens papiertjes in mijn neus, maar dan gewoon keukenrol, geen tampons.
    :W

    Muh, mijn vriend was laatst ook super erg. Hij snoot zijn neus en toen had hij een paar minuten de ergste bloedneus die ik ooit had gezien. 't Kwam zelfs uit zijn mond gelopen, echt heel eng. De hele vloer en gang en badkamer lag onder met bloed, heel ranzig.


    Ik ben gemeen xoxo

    xD Doet me echt denken aan die ene film, dat het meisje twee tampons in haar neus duwt om te laten zien waarvoor ze die nodig heeft (ze doet zich voor als jongen)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 16:19 ]


    Physics is awesome

    Deze titel deed me gelijk denken aan She's The Man (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Nog nooit een bloedneus gehad. C:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Shinon schreef:
    Ik heb er nog maar 2 gehad in mijn hele leven. En dat heb ik gewoon met een doekje laten stoppen. Maar komt dat 'tampon in mijn neus stoppen' niet van de film She is the man? (:

    Die film heb ik nog nooit gezien.. Is ie leuk?


    Ik ben gemeen xoxo

    De laatste keer dat ik een bloedneus had, was toen ik acht was en mijn zusje me op mijn neus had geslagen met een hockeystick. Daar kan ik me verder niet veel meer van herinneren :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Die film heb ik nog nooit gezien.. Is ie leuk?

    Ja opzich wel, het gaat over een meisje die in haar broer's plaats naar school moet. Ze moet zich voor doen als een jongen. Die vrienden van haar broer vinden dus een keer tampons in haar tas en vragen zich af waarom, en dat doet ze dat in haar neus, voor een bloedneus :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"