• Flemish -> Ergela

    Ik heb de mijne net veranderd... Maar ik vind het van mijneigen nogal dom hoe ik mijn usernames zoek.
    Gewoon, een random woord in google vertaler...

    Hoe zoeken jullie je nieuwe username?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Schrijven -> google translate -> Escritura

    so.. Same


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meestal kom ik ze in een boek tegen of terwijl ik iets opzoek over een onderwerp dat me interesseert.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nostalgie ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ehh, vaak hebben ze te maken met dingen die ik leuk vind.
    Cogsworth is Klokslag van Beauty and the Beast/Belle en het Beest.
    En Lloyd is van Andrew Lloyd Webber, hij schreef een aantal opera's waaronder The Phantom of the Opera. Bond is een strijkkwartet die ik erg leuk vind. Sapientia en Sabiduria zijn Latijns en Spaans voor wijsheid. Mijn naam is Sofie, afgeleid van Sofia, wat in het Grieks wijsheid betekent.
    Dus...

    Voor de volgende heb ik ook al een goeie, en die is HG-related... ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Roane schreef:
    Meestal kom ik ze in een boek tegen of terwijl ik iets opzoek over een onderwerp dat me interesseert.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb mijnes uit m'n Latijn woordenlijst gehaald, dus no worries, mijn manier is even worse lolol


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eh, meestal iets wat me interesseert/iets wat ik leuk vind. Ik switch bijv. vaak tussen Duitse en Russische usernames, omdat ik die twee landen in voornamelijk twintigste eeuwse geschiedenis en in oorlog met elkaar interessant vind. En Aurelia was gewoon een username waar ik min of meer gehecht aan ben geraakt, vier jaar terug ofzo via google/wiki op gekomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb deze uit een film gehaald, dus daar kijk ik meestal naar.


    Take risks and conquer your fears.

    Liedjes en dingen waarvan ik hou.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    liedje


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Het zit in de kleinste hoekjes..
    Grapje.
    Ik -ehm- geen idee eigenlijk. Mijn usernames en hun verhaal:
    Dramoine: Ik zag het op YT en ik vond het mooi klinken en ik had totaal niet door eerst dat het een kruising was tussen Draco en Hermoine. ^^
    PrincesSnape: *kijkt weg* Dat was een weddenschap met mijn vriendin. :'D
    MissSharp: Mijn personage heet zo in mijn verhaal.
    Biologist: Ik wilde net zoals Histoire iets met mijn "vakgebied" en Biologist was het mooist. (bloos)

    Maar ik moet zeggen dat ik best wel kieskeurig ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van boeken/films/liedjes/series/steden. lol van alles dus :')


    As travars

    Lux schreef:
    Ik heb mijnes uit m'n Latijn woordenlijst gehaald, dus no worries, mijn manier is even worse lolol

    Ik wilde dat ook doen.
    Mijn probleem: ik doe geen Latijn.
    Ik wilde het aan everx vragen, maar tegen die haar lijst heeft gevonden...
    En aan iemand anders die Latijn doet... is het een beetje raar. "Hé, ken jij mooie latijnse woorden met een goede betekenis"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aurelia schreef:
    Eh, meestal iets wat me interesseert/iets wat ik leuk vind. Ik switch bijv. vaak tussen Duitse en Russische usernames, omdat ik die twee landen in voornamelijk twintigste eeuwse geschiedenis en in oorlog met elkaar interessant vind. En Aurelia was gewoon een username waar ik min of meer gehecht aan ben geraakt, vier jaar terug ofzo via google/wiki op gekomen.

    I knew it! (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"