• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ohw, dus we wonen niet samen in één appartement?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Terwijl ik nog steeds wanhopig naar adem snak, staat Eleanor plots voor me en vraagt wat er is. Ik besluit nog even op de anderen te wachten, praten lukt nu toch nog niet. Om sneller te bekomen, ga ik op de grond in kleermakerszit zitten. Ik ben te enthousiast om te wachten en al hakkelend en half buiten adem zeg ik tegen Eleanor
    "Wa-wa-wachter! Nieuwe. wachter. gezien!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Samen in een gebouw, maar in dat appartementsgebouw heeft iedereen zijn eigen appartementje. Eh, snappie?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke, ik snap em (; ]

    Eleanor

    Een nieuwe wachter! Dat betekende..Dat betekende dat er een nieuwe vorst aankwam! Nieuwsgierig wacht ik af en licht ongeduldig keek ik de gang in. Dat de andere maar snel naar buiten kwamen, ik brandde van nieuwsgierigheid!

    [sorry, kort stukje. Moet ff inkomen. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oké, wat kan mijn personage doen nu? Aangezien ik de enige floraat ben?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Goeie vraag. Ik moet wachten tot mijn tegenspeelster terug is voor ik verder kan. :/]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Eens bekomen van het rennen, kom ik tot de conclusie wat dit echt inhoudt. Binnenkort zal ik sterven. Ik word overspoeld door melancholie. Ik heb de val van Troje meegemaakt, de geboorte en dood van Christus, de kruistochten en de modernisering. De jaren zijn zo voorbij gevlogen dat 467 geleden de geboorte van de nieuwe vorst me volledig is ontgaan. Nu, bijna 16 jaar later staat mijn dood voor de deur en mijn hele wezen is in tweestrijd. Eindelijk rust en toch wil ik nog niet gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Cinna, je kan Fedea en Atreyu al in de gaten houden, want uiteindelijk wordt Fedea ontvoerd door de Floraten. Spioneren, zeg maar]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ben terug :D dus Julean is de vorst voor mij oke xD] ga na deze post typen voor mijn rol :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat is Juléan? o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [hurtedheart, hoezo is hij jouw vorst? Jij bent zelf een vorstin?]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:12 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Fedea is de nieuwe vorstin eh :')]

    Fedea:
    "Het is koud, en dan? Daar ga je heus niet dood van..." Ik liep lachend verder,
    tot Atreyu raar begon te doen.
    "Wat krijg jij nu ineens?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fayan zei op 10 dec 2011 - 18:21:

    Juléan

    "Nu voel ik me wel heel bejaard," lachte ik. Zó oud was ik ook weer niet, maar een jaar of drie ouder dan Selena of zo. Dat viel wel mee, toch? Volgens mij was ik bijna de oudste in het huis, maar niet helemaal. Want anders zou de nieuwe vorst binnenkort mijn plaats innemen, maar het was mijn tijd nog niet. Gelukkig nog niet. Want ondanks dat school letterlijk mijn neus uit kwam, was ik nog lang niet klaar met leven. En van het jaguar zijn. Daar kon ik ook nooit genoeg van krijgen.
    "Misschien moeten we eens van school afgaan en op zoek gaan naar wérk," zei ik met een vies gezicht.


    Selena Polare
    'Ben je ook.' Grijnsde ik.
    'Je bent 499 jaar ouder als mij.' Zei ik met een grote grijns. Ik werd langzaam vermoeid door het stilzitten en geding tegen Juléan aanzitten. Mijn hoofd hing tegen zijn schouder. Ik had de beleid gerend in mijn ijsbeer vorm. Ik vond het fijn in mijnheren vorm. Daar was ik een stuk sterker dan in mijn mensen vorm. Rustig keek ik naar voren. Ik werd bijna 499 over bijna een maand. Dan zal de nieuwe Fauriel komen. Ik zou dan niet de jongste meer zijn. Zelfs een van mijn kameraden zou dood gaan. Weg gaan. Ik slaakte een zucht terwijl ik nogsteeds tegen Juléan aanzat. Hopend dat hij met een idee kwam om iets te doen.

    [Het moest maand zijn inplaats van dagen. XD ik ben nu nog de nieuwste vorst :P]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:17 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Volgens mij bedoelt ze, de op haar na laatste vorst :p. De nieuwe vorst is pas over een maand jarig.]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 19:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik kan niet meer volgen, maar ja :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.