• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Met een plof kwam Selena naast me op het bed zitten, waardoor ik even opschrok omdat ik zo in gedachten verzonken was.
    "Moet je niet naar school?" vroeg ze grijnzend, waardoor ik in lachen uitbarstte.
    "Je weet hoe erg ik school haat. Na al die jaren is het me echt wel gaan vervelen," lach ik. "En jij? Waarom ben jij aan het spijbelen?" vervolg ik grinnikend met een plagende por.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Selena
    Ik begreep hem zo erg. Ik ook namelijk. Ik verachte school.
    'Ik weet toch alles al na 2 jaar dezelfde leerstof te krijgen.' Zei ik met een onschuldig glimlachje. Ik Keek in zijn ogen voor een klein momentje. Nu ging ik ook rechtop zitten.
    'Ik begrijp je wel. Ik verach school ook. En jij bent nog ouder dus jij hebt nog langer dezelfde lesstof.'Zei ik vegrip vol. Ik porde hem terug. Een mooie glimlach sierde mijn mond

    (Ik ben even eten ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik moet ook gaan omnomnommen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het park? Fé, in dit weer?" Ik kijk haar even aan alsof ze gestoord is, maar ik weet dat ik haar uiteindelijk toch haar zin zal geven dus haal ik mijn schouders op en glimlach.
    "Ok," geef ik gespeeld zuchtend toe " maar je doet nog een sjaal aan. Ik wil geen zeurende ouders op mijn dak omdat jij ziek bent." zeg ik half grappend terwijl ik haar voorzichtig een elleboogstoot geef.
    Net omdat ik naar Fedea aan het kijken ben, zie ik niet dat er iemand in de tegengestelde richting komt en bots er tegenaan.
    "Sorry, ik - wat is?" trek ik mijn ogen wijdopen. Ik ben zo verbaasd dat ik mijn zin niet kan afmaken. Naast het meisje lijkt een schim van een paard te lopen. Ik loop verder en kijk met mijn mond half open achter me.

    Camargue

    Ik ben zo diep in gedachten verzonken dat ik plots tegen iemand oploop. De jongen verontschuldigt zich en kijkt me dan stomverbaasd aan. In het midden van zijn zin haakt hij af.
    Ik kijk hem aan en plots besef ik waarom hij me zo raar bekijkt. Hij ziet mij, alles van mij.
    De jongen is een wachter. En sinds ik hem nog niet eerder gezien heb, betekent dat dat hij de wachter van de nieuwe vorst is. Het zal niet lang meer duren nu.
    Zonder nadenken zet ik het op een lopen naar huis. In het gebouw ren ik de trap op en in het voorbijlopen bons ik op de deuren van de anderen. Aan de laatste deur blijf ik hijgend staan en leun met één hand tegen muur, zoekend naar steun.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Luid gebons doet me opschrikken, ik zet mijn mok op tafel en loop zo snel als ik kan naar de deur om die open te doen. Camargue staat hijgend, met een hand leunend tegen de deur op de gang. Licht geschrokken kijk ik haar aan. 'Alles goed?' vraag ik haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    "Nu voel ik me wel heel bejaard," lachte ik. Zó oud was ik ook weer niet, maar een jaar of drie ouder dan Selena of zo. Dat viel wel mee, toch? Volgens mij was ik bijna de oudste in het huis, maar niet helemaal. Want anders zou de nieuwe vorst binnenkort mijn plaats innemen, maar het was mijn tijd nog niet. Gelukkig nog niet. Want ondanks dat school letterlijk mijn neus uit kwam, was ik nog lang niet klaar met leven. En van het jaguar zijn. Daar kon ik ook nooit genoeg van krijgen.
    "Misschien moeten we eens van school afgaan en op zoek gaan naar wérk," zei ik met een vies gezicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Fayan: huh, wat? 3 jaar ouder? :p
    Juléan werd Fauniel op zijn 16
    Selena werd Fauniel op haar 16
    Eens je Fauniel bent wordt je niet ouder
    = 32 jaar verschil
    Er wordt maar een nieuwe Fauniel geboren om de 467 jaar (+32 = 499)
    Er zit minimum 499 jaar verschil tussen jullie! :p]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja maar niet iedereen is toch op precies dezelfde dag geboren en op precies dezelfde dag 16 geworden? o.o Dan gaan ze allemaal tegelijk dood? In mensenjaren? I DON'T GET IT xd]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ ik volg dat sommetje ook niet helemaal... ?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nee, maar als Fauniel blijf je eeuwig 16 jaar, je wordt niet ouder. En pas na 467 jaar wordt een nieuwe Fauniel geboren die pas gekroond is als hij/zij 16 is.
    16 + 467 + 16 = 499 jaar verschil tussen de Faunielen, ongeacht de geboortedatum.
    Dus als de Fauniel na jou geboren is ben jij eigenlijk al 483 (=16+647), maar je ziet er niet ouder uit dan 16 en hebt ook geen kwaaltjes :p
    En de oudste Fauniel gaat dood als de nieuwste gekroond is, anders niet.]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [OOOOH, zo. I get it! Maar wie is eigenlijk de oudste Faniel die doodgaat?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Camargue, ik dus. Maar ik sterf pas als de nieuwe vorst 16 is.
    oh, btw Camargue heeft op jullie deur geklopt :p]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maar Eleanor heeft alweer op Camargue gereageerd (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik snap hem nu ook (: En ik had al geopend!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja, maar ze heeft op iedereens deur geklopt terwijl ze passeerde. Ze heeft een algemene mededeling :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.