• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik schrok me een hoedje toen de bel ging.
    Ow ja, eten. Dat moest ik ook nog doen.
    Ik grinnikte toen hij me neerzette en aanspoorde niet weg te lopen. Alsof ik zou durven.
    "Je favoriet," zei hij toen hij terugkwam. Ik lachte.
    "Wie? Hetgeen wat in de doos zit? Of wie hem vast heeft?" Ik maakte grijphandjes toen hij naar me toe kwam.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Cockney schreef:
    [Je moet eens Wicked Lovely lezen, ik heb Atreyu en hoe hij zich voelt tov Fedea gebaseerd op Seth. Die kerel is pas écht perfect!]

[I will :3
    Maar eerst Latijn afwerken -.-
    Ik moet nu nog alleen dat kutzelfstandig werk leren, en de inleiding op epiek en Vergilius -.-]

Atreyu

Ik moet lachen om haar antwoord.
    "Beiden, mag ik hopen. Heb je zo'n honger?" plaag ik haar omdat ze ongeduldig haar handen uitsteekt. Ik zet de doos op tafel, doe ze open en haal er een stuk pizza uit. Ik hou het voor Fedea's neus en net wanneer ze er in wil bijten trek ik het weer weg en neem er zelf een grote hap van.
    "Hmmm, echt lekker," mompel met een volle mond.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Hee! Das niet eerlijk!" Ik sprong recht en liep naar tafel om dan maar zelf een stuk te nemen.
    Atreyu niet lief D:
    Ik nam zelf een stuk en stak het in mijn mond.
    "Hmmm, lekker."

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:50 ]

Juléan

Ik zakte onderuit zodra de film begon en gooide af en toe wat popcorn in mijn mond.
    Rechts van me zat Serena en links van me zat één of andere vreemde vent die ik niet kende. Zo te zien was hij met z'n vrouw en ook heel erg blij dat het een horror van geworden.
    Stiekem grinnikte ik daar even om, maar verplaatste mijn aandacht daarna weer naar de film.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Atreyu

Fedea gaat zelf een stuk nemen en komt dan weer naast me zitten terwijl ze er gezellig van peuzelt. Net op dat moment is mijn stuk op en ik duw haar omver en ga bovenop haar zitten. Ik trek zacht haar arm naar me toe en bijt van het stuk dat ze in haar hand heeft.
    "Inderdaad, lekker," zeg ik plagend "Maar ik vraag me af..."
    Zonder mijn zin af te maken buig ik voorover en kus haar opnieuw.
    "Ohja, dat smaakt véél beter," glimlach ik charmant.

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:00 ]

Fedea

Ik kijk fake boos als hij van mijn pizza eet, maar begin al snel te lachen als hij me weer kust.
    Ik kus hem weer.
    "Inderdaad, zoveel beter."
    Ik eet het laatste stukje van mijn pizza op en ga weer op zijn schoot zitten.
    Ik druk een plagerig kusje net onder oor.
    "Hey daar," fluister ik plagerig.

Eleanor

Zodra de film afgelopen was en de lampen weer langzaam aangingen, knipperde ik een paar keer met mijn ogen zodat die weer konden wennen aan het licht. Langzaam stond ik op en rekte me even uit, de film was erg vet maar ik werd altijd zo lui van het zitten in een donkere bioscoop zaal. 'Zo dat was een goeie film,' zeg ik en loop langzaam al vast richting de uitgang.

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:04 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Camargue

Wanneer Eleanor zich uitrekt, schrik ik op uit mijn gedachten. Ik heb de hele film gemist. We staan recht en ik hou Serena even tegen.
    "Bezwaar dat ik Juléan even van je leen?" vraag ik haar terwijl ik haar al achter Eleanor aanduw. Ik vertraag een beetje en kom zo naast Juléan te lopen.
    "Hé," zeg ik glimlachend.

Atreyu

Ze eet nog haar stukje op en komt dan weer op me zitten. Haar lippen plaatsen een vederlicht kusje net onder mijn oor.
    "Hey daar," zegt ze verleidelijk.
    "Hey," zeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel "ben ik nog steeds zo braaf?" vraag ik half lachend, half serieus. Ik laat mijn hand reflexmatig onder haar t-shirt glijden maar wanneer ik het doorheb haal ik het er rustig weer vanonder en leg mijn hand op haar onderrug. Ik zou niks forceren, we zouden alles stapje per stapje doen.

Fedea

Ik grinnik als hij me vraagt of hij nog braaf is.
    "Superbraaf."
    Mijn buik kriebelt als hij onder mijn shirt wrijft en ik ben even verward.
    Ik kuch en sta op. "Wil jij nog een stukje?" vraag ik terwijl ik naar de tafel loop en de doos neem om op de salontafel te zetten.

Atreyu

Ik merk dat ze even niet goed weet wat te doen. Ze staat recht en gaat de pizzadoos halen.
    "Wil jij nog een stukje?" vraagt ze terwijl ze de doos op het salontafel zet.
    "Graag," zeg ik bijna grommend. Ik neem haar hand vast en draai haar naar me toe. Een zacht duwtje tegen haar schouder zorgt er voor dat ze ook op het salontafel komt te zitten. Ik buig me voorover en plaats mijn handen aan haar zij. Ik druk mijn lippen op de hare en bijt zacht in haar onderlip.
    "Braaf past niet echt bij me weet je," zeg ik zo verleidelijk mogelijk "dus hoe kom ik nu van dat imago af?" fluister ik in haar oor.

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:23 ]

Juléan

Zodra de film is afgelopen en we de zaal uitlopen, verschijnt ineens Camargue naast me.
    "Hé," zegt ze met een glimlach om haar mond.
    "Hey, Cam," groet ik lachend terug, maar even niet denkend aan hoe vaak ik dat nog tegen haar kon zeggen.

Camargue

Hij begroet me maar lijkt er met zijn gedachten niet bij. Ik geef hem een klap op zijn arm en glimlach naar hem. Ik wil dat ze blij zijn, allemaal. Ondanks wat er te gebeuren staat.
    "Dus," zeg ik zonder rond de pot te draaien "Serena en jij, hoe zit dat?" vraag ik met een nieuwsgierige blik.

Juléan

Verbaasd trek ik mijn wenkbrauwen op als ze vraagt hoe het zit met Serena en mij.
    "Hoe bedoel je?" vraag ik. Stiekem wist ik wel wat ze bedoelde, maar dachten ze dat echt? Tussen mij en Serena was niet romantisch, we waren gewoon heel close en vaak samen. Maar zoals Camargue het zei, leek het wel alsof ze dacht dat we in het geheim iets hadden of zo. Maar dat was niet zo. We waren alleen vrienden. Gewoon, heel goede vrienden. Toch?

Fedea

Ik grinnikte.
    "Ik heb geen idee." Ik drukte een kus op zijn neus en nam nog een stuk pizza.
    Ik stak het stuk in mijn mond, nam een paar hapjes, en stak daarna de korst in zijn mond, waarna ik er stukjes vanaf begon te bijten.