• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    We waren eindelijk in de bioscoopzaal aangekomen en god wat was ik blij dat de dames uiteindelijk toch een horror film kozen en geen kleffe romantiek of saaie komedie. Kijk, nou werd zo'n avondje uit voor mij ook een stuk leuker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    "Mja maar..." Ik wilde bijna zeggen dat dat was omdat het zo rommelig was, maar in tegendeel. Het zag er piekfijn uit, je zou haast niet zeggen dat hier een doodnormale tiener woonde.
    Ik zette me op de grond en ging op mijn knieen voor hem zitten, zodat ik hem recht in de ogen kon kijken.
    "Je weet dat je de belangrijkste persoon in mijn leven bent, At," wist ik uit te brengen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze wil een argument over mijn loft opbrengen tot ze merkt hoe netjes ik eigenlijk ben. Een melancholisch lachje verlaat mijn lippen.
    Plots zit ze onder me en staart me recht in de ogen waarop ze me verzekert dat ik de belangrijkste persoon in haar leven ben.
    "Maar?" vraag ik zuchtend, bang voor het antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar?" vroeg hij zuchtend en ik kon zien dat hij vreesde voor een teleurstellend antwoord.
    Ik weet niet waarom, maar ik kon geen enkel argument geven waarom ik deze jongen niet leuk vond. Om eerlijk te zijn, het spookte de laatste tijd ook vaak in mijn hoofd rond dat ik hem leuker vond dan gewoon, leuk. Ik ging met mijn hand door mijn haar, niet goed wetend wat te zeggen. Misschien moest ik wel iets zeggen, het zweet brak hem net niet uit. De arme jongen.
    "Ik ehm..." Goed bezig, Fé.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Juléan zit ook naast Serena trouwens xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja en naast één of andere onbekende vent met popcorn, las ik? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Plots lijkt ze diep in gedachten verzonken. En een beetje afwezig gaat ze opnieuw met haar hand door mijn haar. Onbewust laat ik mijn hoofd tegen haar hand hangen.
    "Ik ehm..." ze lijkt helemaal niet te weten wat te zeggen.
    "Je hoeft nu niet meteen te beslissen," zeg ik sussend terwijl ik haar nu ook aankijk "maar het is wel jouw beslissing wat er wel of niet gebeurt, Fé. Maar wat je ook beslist, ik zal je nooit maar dan ook nooit laten vallen."
    Dit was zo anders voor me, nog nooit was ik zo serieus geweest bij een meisje. Nog nooit had ik een meisje laten kiezen of denken wat ze écht wilde. Maar bij Fé kan ik niet anders.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fayan schreef:
    [Ja en naast één of andere onbekende vent met popcorn, las ik? (cat)]

    [Ja inderdaad xD. Denk je dat Juléan al verliefd kan worden ofzoxD?]

    Serena
    Ik kwam terug met 2 grote popcorns, een middel Popcorn en 5 grote Slushpuppys. Ik gaf iedereen een slushpuppy en ik verdeelde de popcorn. Ik ging zitten zien zag dat het licht langzaam begon te dimmen. E werd zoals gewoonlijk reclame gemAakt voor de bioscoop en langzamerhand begon de film.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [zo, even mijn laptop terug gestolen van vriendlief. Dat typt een stuk gemakkelijker dan via me bb ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Oke, als die jongen nog iets zei, ging ik huilen.
    Hij was gewoon zo lief. Te lief.
    Ik glimlachte flauwtjes en wreef over zijn hand.
    "Dank je," ik zuchtte even en keek weer in zijn ogen.
    Damn it, that boy got me.
    Wat er precies gebeurde, of ervoor zorgde dat ik het deed, weet ik niet,
    maar voor ik het goed en wel besefte, had ik mijn lippen op de zijne gedrukt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots voel ik haar lippen op de mijne en even lijken mijn hersenen te staken. Na een tweetal seconden kus ik haar terug. Ik buig voorover en til haar op waarna ik haar met haar gezicht naar me toe op mijn schoot zet. Voor de tweede keer vandaag neem ik haar gezicht vast, mijn vingers rusten in haar haar en nek. Ik kijk recht in haar ogen en plaag haar even door veel te kleine kusjes op haar lippen te planten.
    Daarna sluit ik mijn ogen en kus haar zoals ze verdient gekust te worden.
    Ik hoor het geluid van de tv niet meer en zelfs met mijn ogen gesloten is zij het enige dat ik nog zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik bedankte Serena met een glimlach voor de slushpuppy en grabbelde een handje popcorn uit een van de twee bakken. Daarna ga ik onderuit gezakt in de stoel zitten en raak helemaal verdiept in de film.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Omgosh, die jongen is echt zo lief D: Waarom bestaan er in het echt ook niet zo'n kerels -.-]

    Fedea

    Het leek een eeuwigheid te duren eer hij terugkuste, waardoor ik begon te twijfelen of ik wel het goede gedaan had, maar toen hij het eindelijk deed, leek ik wel te zweven. Ik plaatste mijn knieen aan weerszijden van zijn benen en sloeg mijn armen om zijn middel, aangezien ik er niet zo goed blijf mee wist. Ik giechelde toen hij mijn lippen zacht kuste, en die kus die daarna kwam, die was te mooi om waar te zijn. Als ik dat eerder had geweten, dan had ik hem al veel vroeger gekust.
    Toen de kus beeindigt was, legde ik mijn hoofd op zijn borst en luisterde naar zijn hartslag. Het kalmeerde me. Met mijn rechterhand tekende ik cirkeltjes op zijn buik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Na een tijdje laat ze haar hoofd op mijn borstkas rusten terwijl ze haar vingers op mijn buik laat cirkelen.
    "Joho joho a pirates life for me," zing ik zachtjes en moet dan lachen.
    Zachtjes laat ik mijn vingers door haar haren strelen en af en toe speel ik met een lokje. Ik zou een eeuwigheid kunnen blijven zitten tot plots de deurbel gaat. Ik kijk op mijn horloge en vraag me af wie het zou kunnen zijn tot ik besef dat ik pizza besteld had. Ik ga rechtstaan terwijl Fé nog steeds haar benen om heen geklemd heeft. Ik zet haar lachend in de zetel en zeg een beetje overbodig
    "niet weglopen."
    Ik doe de deur open, neem de pizza aan, betaal de man en keer zo snel mogelijk terug naar de living. Mijn maag rammelt maar ik ben te opgewonden om te eten.
    "Je favoriet," kom ik lachende de kamer binnen terwijl ik de doos omhoog houd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Je moet eens Wicked Lovely lezen, ik heb Atreyu en hoe hij zich voelt tov Fedea gebaseerd op Seth. Die kerel is pas écht perfect!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.