• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Als ik braaf was dan zou ik zo stoppen, prinses," zeg ik lachend terwijl ik haar blijf kietelen. Ik doe het nu nog wat lichter dan daarnet. Ze blijft me lief aankijken maar deze keer geef ik ook niet toe.
    "Kom op dan, vechten piraatje," spoor ik haar aan.

    Camargue

    "Hé, je hebt nog een eeuwigheid om eruit te komen. Je hoeft je niet te haasten. Juléan moet er ook nog over denken," zeg ik troostend.
    "En ik wil jou niet kwijt," zegt ze huilend.
    Ik neem haar stevig vast en vind het zo schattig dat ik er een beetje om moet lachen.
    "Hé liefje," zeg ik terwijl ik haar aankijk. "Ik ben hier nog een maand, we zorgen voor genoeg herinneringen voor nog duizend jaar," stel ik haar glimlachend gerust.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als een lief snoetje niet helpt, en een kus geven ga ik gewoon niet doen, das te gemakkelijk, komt er niets beters in me op dan hem gewoon op de grond te duwen.
    "Nah. Ik win." Ik keek hem triomfantelijk aan vanop de zetel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Eleanor gaat alvast vooruit en Serena rent het bos in. Even later wenkt Camargue haar en staan ze samen te praten. Serena moet huilen en als ik me niet vergis hoorde ik sowieso één keer mijn naam vallen, dus ik besloot dat het tijd was om weg te gaan, want ik wist niet zeker of ik dit wel wilde horen.
    "Eh, Cam? Serena? Ik ga vast vooruit," zeg ik en ik steek mijn hand op bij wijze van een groet.
    Daarna verander ik in de snelle jaguar en ren soepel van ze vandaan. In jaguar vorm was alles makkelijker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Met een plof kom ik op de grond terecht. Fedea's gezicht kijkt me lachend over de rand van de zetel aan.
    "Ik win," zegt ze.
    Voor ze zich kan terugtrekken grijp ik haar arm en trek haar ook uit de zetel. Het doet even pijn als ze met een smak op mij terechtkomt, maar dat is snel vergeten.
    "Ik had een uur geleden al gewonnen," zeg ik lief. Mijn handen glijden over haar rug terwijl mijn lippen de hare strelen.
    Even later duw ik haar echt en ga zelf ook rechtstaan. Wanneer ik door het raam kijk zie ik dat het al donker is.
    "Blijf je slapen of wandel ik je naar huis?" vraag ik aan Fedea. Ze was al eerder blijven slapen, dus het betekende niet zoveel.
    "Ik slaap op de bank, jij mag mijn bed. Net als anders. Dit," zeg ik terwijl ik mijn vinger tussen ons lichamen laat gaan "verandert daar niets aan." zeg ik geruststellend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnikte en volgde zijn blik.
    "Oeeh, het is al donker. Atreyu moet dodo doen?"
    Ik lachte en nam zijn hand. "We gaan nu toch nog niet slapen?"
    Ik beet op mijn lip, sloeg mijn armen om zijn hals en drukte een kus op zijn lippen.
    En over die regeltjes van wie waar slaapt was ook het laatste nog niet gezegd >;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Het gesprek gaat een richting uit die ik nu nog niet met Fé wil bewandelen.
    Na een kus waarvan je zou gaan duizelen antwoord ik op haar vraag.
    "Juist," zeg ik "we hielden een film marathon."
    Ik trek haar zo dicht mogelijk naast me in de zetel en sla een arm om haar heen. Ik neem opnieuw de afstandsbediening en kijk of er films zijn. Op vitaya spelen ze The Notebook en snel zap ik naar die post. De film is al een eindje bezig maar dat deert niet. Ik leg mijn hoofd schuin tegen dat van Fedea en laat mijn vingers over haar arm glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Awh, je weet hoe graag ik die film kijk..."
    Ik drukte een kus op zijn wang en nestelde me lekker tegen hem aan.
    Moest school nu ook nog eens voor een eeuwigheid wegvallen,
    dan was mijn hele leven perfect. Ik had de allerliefste jongen hier bij mij,
    meer moest dat toch niet zijn?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Eigenlijk zijn dit soort films helemaal mijn genre niet, maar ik weet dat Fé er graag naar kijkt. Een beetje afwezig zit ik met de overgebleven popcorn te spelen tot er plots een scene op het scherm verschijnt die mijn hart bijna uit mijn borstkas doet springen. Allie en Noah zijn in de regen beland en zijn nat tot op het vel. Er volgt een gepassioneerde kus en de rest hoef ik niet uit te leggen. Ik stop met over Fé's arm te wrijven en verstijf helemaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik als ik At's gezichtsuitdrukking zie.
    "Wat krijg jij nou ineens?"
    Ik wuifde even voor zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Terwijl ik richting huis vloog zag ik plots een gevlekte jaguar onder me vandaan schieten. Dat kon maar een iemand zijn, Juléan. Tijd voor een kleine plagerijtje, onderweg naar huis moest dat kunnen. Zo snel als ik kon dook ik naar beneden, ging vlak boven hem vliegen en klapte een keer hard met mijn vleugels. Als er op mijn gezicht nu een ondeugende grijns kon staan dan stond die er zeker en een schel geluid van plezier verliet mijn keel. Daarna schoot ik voor hem uit, eens kijken wie er dit keer sneller thuis was. Hij of ik?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:04 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Fedea vindt het blijkbaar best grappig maar zo snel als ik kan zoek ik naar de afstandsbediening. Ik vind het ding niet meteen en spring recht.
    "Mierda, maldito, mierda!" roep ik terwijl mijn Spaans temperament naar boven komt. Na meer dan de helft van de kussens uit de zetel gegooid te hebben heb ik eindelijk de afstandsbediening te pakken en snel spoel ik de stomende scene door. Gelukkig bestaat er zoiets als digitale televisie.
    Ik draai me om en zie Fé met opgetrokken wenkbrauwen naar me kijken. Ik glimlach verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Nadat hij me had weggeduwd om de afstandsbediening te zoeken krabbel ik weer recht.
    "He, wat is er?" Ik kijkk hem bezorgd aan.
    En dan dacht ik daarstraks dat hij raar deed.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik blijf Fedea aankijken en zeg
    "Ik vond het geen goed idee om naar die scene te kijken," zeg ik zacht.
    Ik zak op de kussens die ik uit de zetel gegooid heb en laat me achterover vallen. Ik leg mijn handen tegen mijn slapen en fluister nog een keer
    "Mierda."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bleef hem aankijken en sloeg mijn arm om zijn schouders.
    "Vertel me gewoon wat er is."
    Ik porde hem zachtjes in zijn buik.
    "Alsjeblieft?"
    Zo lief mogelijk keek ik hem weer aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    In een flits vloog de arend Eleanor over me heen en aan de manier waarop ze daarna steeds sneller en sneller vloog, wist ik dat ze een wedstrijdje wilde doen.
    Heel mooi, als ze dat wilde, dan zou ik die zeker aannemen. Ik bleef zo laag mogelijk bij de grond, duwde mijn poten in de aarde en schoot vooruit, sprong over obstakels en racete zo snel ik kon terug naar huis, terwijl ik de arend boven me nauwlettend in de gaten hield en mezelf tot het uiterste dreef.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen