• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ze port in mijn buik en ik neem haar hand vast, mijn vingers verstrengeld in de hare.
    "Die scene," zeg ik nu veel rustiger dan daarnet "ik wil niet dat je er ideeën door krijgt. Ik weet dat ik bekend sta om dat soort scenes maar dat wil ik niet met jou." Foute formulering, ik schud mijn hoofd en probeer opnieuw.
    "Wat zeg ik, ik wil het wel met jou, maar voor mij draait het niet enkel daarom. Jij bent anders," fluister ik nu "met jou wil ik alles."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik om zijn stunteligheid.
    "Het is oke, ik begrijp wat je bedoelt, en dat is zo lief..." Ik geef hem een kus.
    "En daarbij, ik ben 15, jij 18, dat is een beetje... je weet wel."
    Ik glimlach een beetje ongemakkelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Goed, dat is goed," mompel ik zachtjes. Ik denk na over haar woorden en trek haar dicht tegen me aan. Voorzichtig geef ik haar een kus op haar hoofd.
    "Je krijgt alle tijd die je nodig hebt, Fé, dat beloof ik je," zeg ik gemeend.
    Ik ben er aan de ene kant zelf ook blij om, het zou geen goed idee zijn om meteen ons hele ziel erin te smijten.
    "Maar nu je het zegt," begin ik opnieuw met een stout lachje "waar heb jij in godsnaam zo leren kussen?" ik por in haar zij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, oefenen baart kunst. Jij hebt je dan misschien wel 5 maanden stil gehouden, ik niet..."
    Ik grinnikte toen ik zijn gezichtsuitdrukking zag.
    "He, jij weet net zo goed als ik dat ik een forever aloner was geweest als ik jou nu niet had-"
    Okey, ik heb net luidop geconcludeerd dat we een koppel waren.
    En dit was waarom ik nooit uitging met jongens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    De lucht gleed langs mijn lijf heel en mijn vleugels klapte op en neer om snelheid te maken. Onder me hield ik de jaguar nauwlettend in de gaten en bij het zien van zijn toenemende snelheid maakte ik snellere slagen. Ik moest de obstakels om me heen ook goed in de gaten houden, een ontmoeting met een boom zou niet al te plezierig zijn. Mijn blik gleed weer even terug over de grond op zoek naar Juléan en al snel kreeg ik door dat hij langzaam terein aan het winnen was. Nog een klein stukje en dan waren we thuis, ik duwde mezelf hoger de lucht in en maakte lange en diepere slagen om sneller vooruit te komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Je bent slecht, Fé." zeg ik al lachend en bij haar volgende zin proest ik het uit.
    "Forever alone? Fé je bent blind, je ziet niet hoe jongens je nastaren. Je zag niet hoe ik naar je kijk."
    Ze wil haar mond open doen om te antwoorden maar ik ben haar te snel af en druk mijn lippen voor de zoveelste keer vandaag op die van haar. Ik denk terug aan wat ze zei en begin opnieuw te lachen terwijl ik haar nog aan het kussen ben. Ik laat me nog een keer achterover vallen en lig te schudden van het lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Uitlacher!" Ik mep hem nog een aantal keer en por hem tot mijn vinger er pijn van doet.
    "Je bent echt gemeen."
    Ik trok een pruillipje op.
    Ah, wat hou ik van die gezichtsuitdrukking


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Tranen stromen over mijn wangen wanneer Fé een pruillipje trekt. Met moeite raak ik aan adem en plots dringt het tot me door wat ze net zei. Ik neem mijn glas water en giet het over haar truitje uit.
    "En dit keer, juffrouw Ambessa, krijg je mijn badjas niet," zeg ik terwijl ik het lachen bijna volledig succesvol onderdruk.
    Ongeacht dat ze helemaal nat is trek ik haar volledig tegen me aan en kus haar pruilmond weg.
    "Je hebt gelijk, ik kan gemeen zijn," fluister ik voor ik haar tedere kusjes in haar hals geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik duwde hem zachtjes weg, stond recht en stak mijn tong uit.
    "Je hebt erom gevraagd..."
    Ik liep naar de verwarming en trok mijn shirt uit.
    Grinnikend ging ik weer naast hem zitten.
    Ha, zijn kop was goud waard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots trekt ze haar t-shirt uit en legt het op de verwarming. Ik voel hoe mijn ogen zich opensperren en mijn keel wordt plots droog.
    Grijnzend komt ze terug naast me zitten. Ze speelt weer spelletjes.
    "Je broek is ook nat," fluister ik in haar oor.
    Nu is het haar beurt om te schrikken. Opnieuw barst ik in lachen uit en speels trek ik haar tegen me aan. Een rilling loopt langs mijn rug wanneer mijn vingers haar warme huid raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik mep hem nog eens, deze keer tegen zijn buik.
    Ach, wat voor nut heeft het. Die kerel is zo gespierd als wat.
    Ik zucht. "Ik geef me over."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik geef me over," zegt ze plots en ik kan mijn ogen niet van haar afhouden.
    De scene van daarnet flitst door mijn hoofd en snel doe ik mijn t-shirt uit om het vervolgens over Fé's hoofd te trekken. We zitten nog steeds op de grond en met mijn ene hand zoek ik naar het deken in de zetel. Wanneer ik het gevonden heb, duw ik Fedea heel secuur achterover en leg het deken over haar. Dan ga ik naast haar liggen en zeg met een glimlach.
    "Volgens mij lukt het ons nooit een film marathon te houden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Plots begint hij me weer aan te kleden en ik kijk hem droog aan.
    "Nee, ik denk het ook niet. En waarom moet jij me steeds aankleden?"
    Ik kijk hem grijnzend met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    Ben ik echt zo lelijk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Juléan

    Het huis was niet ver weg meer en Eleanor vloog omhoog om meer snelheid te maken, maar daar was ik mee in het voordeel aangezien zij zometeen een duik zou moeten maken en ik niet.
    Ik groef mijn nagels dieper in de grond, lag bijna plat op mijn buik terwijl ik harder en harder rende. Mijn energie was bijna op, maar ik hoefde echt nog maar een paar kleine metertjes.
    En uiteindelijk schoot ik door de voordeur heen en kwam ik slippend tot stilstand in de hal, waar ik terug veranderde in een mens en hijgend tegen de muur zakte, maar met een brede grijns.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik moet gaan eten :3 tot straks <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.