• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh Briiori
    'Kunnen jullie nu allemaal jullie bek houden? Jullie hebben je hele leven nog om gezellig bij te praten, jullie zitten hier sowieso vast,' zeg ik geïrriteerd als iedereen doorbabbeld.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Vanonder haar lange wimpers keek ze even naar Saph, wist niet of ze blij of verdrietig moest zijn toen ze de hoop op zijn gezicht zag.
    Zahira worstelde zich los uit haar armen, en ze wist dat het geen nut had om tegen te spreken. Het meisje liep naar de tralie's, ging ervoor zitten en keek met ernstige ogen naar de cel tegenover haar.
    Zwijgend keek ze toe, wierp een achterdochtige blik op de gang.
    Opeens klonk ergens een stem, die heel ver weg leek omdat hij half verloren ging in de andere geluiden. Ze voelde haar lichaam onrustig worden, ging half overeind zitten.
    Dit had ze niet goed gehoord, dat kon niet. Onmogelijk.

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 22:44 ]

-

Escritura schreef:
    (...)

Je woont tussen mij en Laura in! :'D

xD
    Als we nou eens een dag wanneer The Hunger Games in de bios is afspreken op een bepaalde plek.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Ik woon in Noord-Holland. (cat)

-

Clove schreef:
    (...)

xD
    Als we nou eens een dag wanneer The Hunger Games in de bios is afspreken op een bepaalde plek.

I wish, mn ouders zijn niet zo'n fan van meetings.. dus tenzei jullie allemaal naar Terneuzen, Zeeland kunnen komen, gaat eht voor mij neit lukken XD

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Trouwens, staan de cellen in een cirkel? Of vierkant? En wie zitten er dan in de cellen tegenover wie? (cat)

Ik ben nog nooit in Zeeland gweest o.o

Ik ga soms naar Friesland.
    Ik wil jullie echt meeten.

Fayan schreef:
    Trouwens, staan de cellen in een cirkel? Of vierkant? En wie zitten er dan in de cellen tegenover wie? (cat)

Ik zag het voor me als een lange gang? allemaal cellen aan één kant, en cellen aan de andere kant?

En oh, ik ben ervoor dat als de cellen tegenover elkaar staan, dat de cel van Saph en Fayan zo staat dat als ze allebei in het hoekje gaan zitten, ze elkaar net kunnen zien. Om de marteling nog erger te maken *O*

Cassie
    'Nou, aangezien we hier volgens mij zo'n beetje met zijn allen zitten - Saph?' riep ik door de ruimte. 'Als je hier zit, is dit wel zo'n beetje het moment om je mond open te trekken.'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Mijn moeder is ook geen fan van meetings hoor.

"Straks is het zo'n vieze oud vent zoals op dat progamma en dan blabla".

Ze kijkt soms echt teveel van die documantaire's.

-

Saph Amero
    Ik wilde huilen en lachen tegelijk. Ik moest wat zeggem iets zeggen zodat Fayan wist dat ik hier was. in plaats daarvan keek ik naar Ferron, die ook tegen de tralies zat aangeklemd.
    Cassie rep iets, iets met mijn naam. Maar mijn keel voelde opgezwollen aan.

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 22:47 ]

Fayan schreef:
    En oh, ik ben ervoor dat als de cellen tegenover elkaar staan, dat de cel van Saph en Fayan zo staat dat als ze allebei in het hoekje gaan zitten, ze elkaar net kunnen zien. Om de marteling nog erger te maken *O*

yes!!!

Escritura schreef:
    (...)

I wish, mn ouders zijn niet zo'n fan van meetings.. dus tenzei jullie allemaal naar Terneuzen, Zeeland kunnen komen, gaat eht voor mij neit lukken XD

Die van mij ook niet.
    Ik kan Laura wel meeten als ik weer eens naar Friesland ga. Maar als ik naar Friesland ga dan ga ik naar Hereveen