• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    'Waarom zitten we hier?' roep ik naar het plafond.
    Daar krijgen we geen antwoord op. Ze geven ons niet eens het recht om een mooi leven te hebben.
    'Is dit ons einde?' vraag ik.
    Ik hoor een echo van mijn eigen stem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Anderhalf uur: 11 paginas. We rule.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Anderhalf uur: 11 paginas. We rule.



    We nemen Quizlet gewoon over.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    Een zucht verlaat mijn lippen van alle mensen die er bestaan zit ik met hem opgescheept.
    "Ja" zeg ik als bevestiging, de wil om Lucas een klap te geven is groot op dit moment.
    Ik moet mijn gedachten er bij houden, Aithne moet hier toch ergens zijn?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan
    Ik stak mijn hand uit zover dat ging door de dicht opeen staande tralies. Ik strekte mijn vingers, alsof ik hem zou kunnen aanraken, maar hij zat aan de andere kant van de gang. Zo ver weg.
    Ik zat tegen de muur aan, mijn hoofd leunde tegen de tralies.
    Hier bleef ik zitten, mijn blik strak op Saph. Alle herinneringen van ons kwamen ze terug, maar nu hij bij me was, deden ze geen pijn meer. Mijn liefste, allerliefste Saph.
    En toen zijn lach. Zijn stralende lach die vlinders -nee, vleermuizen- door mijn buik liet stormen. Ik lachte automatisch terug. Geen verwrongen grimas, maar een echte lach die doorging met mijn ogen, die voor het eerst sinds vijf jaar weer oplichtten.
    "Ik heb je zo vreselijk veel gemist, my love."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucas
    'Leeft Prim nog?' vraag ik.
    James en ik mogen elkaar niet. Maar we geven allebei om Prim. Hij als een normale vriend en ik als een vriendje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Hij sprak zoals ze van hem gewend was. Tenminste, in het begin, toen ze elkaar net kenden. En zo vaak mogelijk als hij zijn emotie's binnen had kunnen houden.
    Langzaam ging ze staan, voelde hoe Zahira vragend naar haar opkeek. De herinnering aan Daiyh was te pijnlijk, en daarom wist haar dochter de naam van haar vader ook niet.
    Ze was nog geen halfjaar oud geweest toen hij haar had gezien, die herinnering was vrijwel meteen uit haar hoofd gewist.
    'Daiyh.' Haar stem klonk voorzichtig, behoedzaam. Tenminste, voor de anderen. Hijzelf zou de andere gevoelens er uit kunnen pikken: de hoop, de lichte angst.


    -

    Ik weet naam voor die kleinzoon van Snow!
    Isaac of Nathaniel of Roger


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph amero
    Met betraande ogen keek ik hem aan, een pernamente glimlach op mijn gezicht.
    'ik jou ook,' antwoord ik zachtjes. Zijn stem geeft me gewoon rillingen, het is belachelijk. Ik wil me zo verschikkelijk graag in zijn armen storten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove schreef:
    Ik weet naam voor die kleinzoon van Snow!
    Isaac of Nathaniel of Roger


    Nathaniel!!! :9~


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wacht, ik ga die drie in een poll zetten. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    Nathaniel!!! :9~



    Ik las the Scarlett Letter en de schrijver heet Nathaniel Hawthorne, dus kwam ik daarop.
    Ik hou ook het meest van die naam


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    http://www.quizlet.nl/polls/20221/wat-is-een-leuke-naam-voor-de-kleinzoon-van-presid/

    *dwingt iedereen deze poll in te vullen*

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:19 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Ze was het echt. Chiara. Ik dwong mijn herinneringen aan haar terug. De vrouw die me in een verrader had verranderd. Door haar zat ik hier nu. ik wist neit of ik kwaad of blij moest ijn. Ik had mijn gevoelens grotendeels uitgeband terwijl ik hier zat.
    'zahira?' vroeg ik, toen ik geen idee had wat ik tegen haar kon zeggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik ga hieruit ontsnappen, Saph..." Het voelde geweldig om zijn naam weer uit te kunnen spreken, tegen hem te praten en daadwerkelijk antwoord te krijgen, in plaats van 's avonds mompelen en vervolgend huilend in slaap vallen omdat hij echt weg was.
    "Ik kom naar je toe, ik beloof het."
    Ik lachte en huilde tegelijk, maar het waren geen tranen van verdriet. Ze waren van opluchting, van blijdschap, van geluk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen