• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tot morgen Rose! Slaap lekker <3 <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Oh, het was echt zijn stem. Het mooiste geluid van de wereld, uitgesproken door de mooiste persoon van de wereld.
    Ik kroop verder naar richting de tralies en toen stokte mijn adem in mijn keel, sloeg mijn hart driehonderd keer over en steeg mijn temperatuur, terwijl mijn maag salto's maakte en ik neerzakte op de vloer.
    Ik staarde recht in Saph's blauwe ogen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slaap lekker, Rose <3


    -

    Lucas
    Ik zit in de heok van een cel. Ze zullen ons doodmartelen. Ik wil niet dat het leven zo eindigt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    het moment dat hij in mijn zichtsveld verschijnt lijkt mijn hart te stoppen. Een pluk van zijn nog altijd roze haar, en die prachtige ogen... Fayan. Levend en gezond, zover ik kan zien.
    'Fayan,' fluister ik nogmaals, in shock. Hij leeft. hij is eht echt. ik meot moeite doen om niet als een klein kind te gaan janken. hij is eht echt. Het is alsof ik weer helemaal opnieuw voor hem val. alsof het gat in mijn borstkas word opgevuld, en ik weer helemaal compleet ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sueno schreef:
    (...)
    Dat kan.
    Maar Daiyh heeft niet echt zoiets van "Omaigod, misschien is Chiara hier", dus ik heb een beetje het idee dat ie haar is vergeten en het hem nogal weinig doet als ze er is.. D:

    En dus dan heb ik weinig te doen, aangezien Amycus ook best een loner is :'3


    Well, Daiyh's a jackass :'D en pissed off omdat iedereen babbeld. *shall make a daiyh post*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gosh, wat gaat dit snel :'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 22:58 ]


    -

    Daiyh Briiori
    zuchtend sta ik op, en leun ik tegen de tralies aan.
    'ze gaan je neit doodmartelen,' zeg ik geïrriteerd, iets dat ik opving in de stroom van woorden. 'Ze hebben jullie hier gewoon opgesloten omdat je een gevaar vond. Kunnen jullie nu allemaal je bek houden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Well, Daiyh's a jackass :'D en pissed off omdat iedereen babbeld. *shall make a daiyh post*

    Okee. (cat)


    -

    Maysilee schreef:
    James
    Aithne, Saverio en Jill zouden ze nog leven of allang vermoord zjn.
    Een gedaanten zit in de hoek van de cel onzeker kijk ik in zijn richting.
    "Hallo" zeg ik en bijt op mijn lip.

    [Als er een meeting komt nog wel dit jaar, volgend jaar verhuis ik naar Engeland]



    Lucas
    'James?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Okay en deze keer moeten we echt contact houden]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Verdomme, waren zaten die tralies hier? Ik wilde naar hem toe, mezelf in zijn armen storten en er nooit, nóóit meer vandaan komen.
    Ik had hem zo gemist, ik wist niet eens dat ik iemand zo kon missen, zo veel van iemand had kunnen houden, maar dat eerste was niet meer van toepassing.
    Hij was hier, hij leefde en ik leefde. We hoorden nog altijd bij elkaar. Ik zag in mijn ogen dat er nooit een ander was geweest en god wat hield ik van hem.
    Maar het leek me niet voldoende om te zeggen. 'Ik hou van je', dat leek ineens te weinig betekenis te hebben. Hij betekende zoveel voor me, dat ik het niet kon uitdrukken in woorden, in gebaren. Ik kon het alleen voelen in mijn hart, die niet meer gebroken leek, ik kon het merken aan de manier waarop de dikke deken van depressie die om me leeg afgeslagen leek te zijn waardoor ik me ineens bijzonder licht voelde.
    Saph was mijn leven, mijn hart, mijn zuurstof, mijn geluk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een rilling ging door haar heen. Alle logica sprak dit tegen, maar ze hoorde hem wel degelijk. Toch leek ze niet in staat om op te staan. Haar lichaam was versteend.
    'Daiyh,' mompelde ze zacht.
    Zahira had haar gehoord, en keek twijfelend om. Haar donkergroene ogen glommen. 'Daiyh,' herhaalde ze zachtjes, en greep de tralie's vast. Daarna zei ze de naam nogmaals, maar deze keer veel harder.


    -

    Damn..I love you all, guys <3


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Ik kon er niets aan doen, een brede glimlach vormde zich op mijn lippen. Het voelde vreemd, ik had in geen jaren gelachen. Opgesloten in het winnaarshuid, alleen. Ik at nauwelijks, alleen wanneer ik werd gedwongen. Want het enige wat ik wilde was Fayan.
    'Je leeft nog,' weet ik uit te brengen. Mijn stem klinkt dik en verstikt van de emotie.

    Daiyh Briiori
    Natuurlijk hield niemand zijn kop dicht. holy fuck, waaro-
    'Daiyh,' horde ik een stem zeggen. Oh, geweldig ik was herke-

    Het leek even of iedereen echt stil was gevallen. Die stem. Natuurlijk. als alle verzetsmensen hier waren... Waarom had ik het me niet eerder gerealiseerd?
    chiara was hier ook.
    'Chiara, ben jij dat?'' vroeg ik na een korte stilte. mijn stem klonkt kalm maar hard. Geen emoties.



    I love you guys too. (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.