• Niet. Mijn moeder had vorige week aangekondigd dat ze een spel ging kopen. Komt ze net mijn kamer in met de vraag: "Heb jij morgen huiswerk dinsdag?"
    Blijkt dat ze morgenavond heel gezellig dat spel met ons wilt spelen. Ik kom er hoe dan ook niet onder uit. -.-

    Meer mensen die ouders hebben die je dwingen om gezellig een spelletje te spelen?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ghehe, ik heb dat altijd met mijn opa en oma. maar van hen accepteer ik het wel(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Watvoor spel dan??

    Kan toch gezellig zijn^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee, meestal moet ik me ouders dwingen om een spelletje te spelen >.<


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nee, daar hebben ze meestal geen tijd voor. Soms gebeurt het wel eens, dat we samen scrabble spelen ofzo (nu ja, m'n vader wilt nooit meedoen dus is het ik tegen m'n mams) en dat is echt heel fijn.
    Komop zeg, wees eens blij dat ze iets met je willen doen en als je je humeur wat oppept kan het echt een leuke avond worden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn vader en mijn zus haten spelletjes. Ik vind het soms leuk. Dus heeft mijn moeder erbij neer gelegd dat we geen spelletjes spelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben het meestal die het moet vragen. Maar ik vind het dan ook altijd heel leuk, want we gaan er dan ook helemaal in op. vooral met mens erger je niet, dan vliegen de pionnen door de kamer als je mag slaan x'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sephire schreef:
    Nee, meestal moet ik me ouders dwingen om een spelletje te spelen >.<


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Buddy schreef:
    Mijn vadermoeder en mijn zus haten spelletjes. Ik vind het soms leuk. Dus heeft mijn moeder vader erbij neer gelegd dat we geen spelletjes spelen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Dat is toch ook gezellig? ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sephire schreef:
    Nee, meestal moet ik me ouders dwingen om een spelletje te spelen >.<


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Wandering schreef:
    Ghehe, ik heb dat altijd met mijn opa en oma. maar van hen accepteer ik het wel(:


    Dit, maar anders dwing ik mezelf er thuis ook wel eens toe. Ik heb er nooit zin in, maar uiteindelijk word het toch altijd wel gezellig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nee, gelukkig niet. Hebben ze het toch te druk voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sephire schreef:
    Nee, meestal moet ik me ouders dwingen om een spelletje te spelen >.<


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Oké. Het viel mee. Maar het einde was niet leuk, want mijn broertje kan niet tegen zijn verlies. (krul)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Sephire schreef:
    Nee, meestal moet ik me ouders dwingen om een spelletje te spelen >.<


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.