• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    holy fuck het hagelt o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ferron
    Saph leek niet te kunnen praten, zijn keel moest helemaal dichtzitten en dus nam ik het woord, nog altijd helemaal in de war. Maar wel zo opgelucht, zó ontzettend blij toen ik Fayan's stem hoorde.
    "Fay! Ik zit hier, samen met Saph!" riep ik.

    Fayan
    Ik hoorde een bekende stem. Een heel bekende stem, die de mooiste woorden uitsprak die ik ooit in mijn leven had gehoord. Zijn naam boorde als een kogel door mijn hart, maar de pijn werd meteen verdooft zodra ik besefte dat hij dichtbij moest zijn. Ik deed nog een poging.
    "S-Saph?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clove schreef:
    (...)


    Die van mij ook niet.
    Ik kan Laura wel meeten als ik weer eens naar Friesland ga. Maar als ik naar Friesland ga dan ga ik naar Hereveen


    Dat is niet zo ver weg voor mij (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay, dus we doen dat Lizz? Dat ze elkaar nét kunnen zien in dat hoekje? *O* *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien moeten we contact houden en in het jaar 2013 ofzo met elkaar skypen.
    Waarom volgend jaar? Ik heb mijn laptop laten vallen en nu is hij kapot en mijn ouders zeiden doodleuk: "Wacht maar tot 2013."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie
    En toen pas drong het tot me door. 'Jongens, ik ben bang dat ik niet zo'n geweldig nieuws voor jullie heb,' begon ik. Want als iedereen die iets met de opstand te maken had hier gevangen zat... Dan was dat niet zo best, op zijn zachtst gezegd. We kwamen hier nooit meer levend uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Fuck, zég iets, iéts, wat dan ook!
    'F-Fayan?' piepte ik onzeker, terwijl ik me verder tegen de tralies drukte, in de hoop een glimp van zijn prachtige verschijning op te vangen.

    Daiyh Briiori
    Tegen deze tijd had ik zin om ze allemaal één voor één de dood in de martellen.
    'Luide, luide verzetsmenensen,' zeg ik geirriteerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Okay, dus we doen dat Lizz? Dat ze elkaar nét kunnen zien in dat hoekje? *O* *O*


    DAMN straight we will!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    (...)

    Dat is niet zo ver weg voor mij (:


    Als ik naar Hereveen ga, zeg ik het wel. Het is voor mij ongeveer een uur met de auto naar Hereveen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    I don't know what to do right now. (no_chears)


    -

    Sueno schreef:
    I don't know what to do right now. (no_chears)


    Should i let daiyh shout at everyone to shut the fuck up? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ouders. Kut. Ik moet slapen nu xd
    Totmorgen danmaar!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot morgen, Fae!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    Aithne, Saverio en Jill zouden ze nog leven of allang vermoord zjn.
    Een gedaanten zit in de hoek van de cel onzeker kijk ik in zijn richting.
    "Hallo" zeg ik en bijt op mijn lip.

    [Als er een meeting komt nog wel dit jaar, volgend jaar verhuis ik naar Engeland]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Escritura schreef:
    (...)

    Should i let daiyh shout at everyone to shut the fuck up? (cat)

    Dat kan.
    Maar Daiyh heeft niet echt zoiets van "Omaigod, misschien is Chiara hier", dus ik heb een beetje het idee dat ie haar is vergeten en het hem nogal weinig doet als ze er is.. D:

    En dus dan heb ik weinig te doen, aangezien Amycus ook best een loner is :'3


    -