• Ik las net dat Scorpius Malfidus ingedeeld zou zijn bij Griffoendor. Mijn mond viel nog net niet open en nu vraag ik me af of dit waar is aangezien ik een verhaal wil schrijven waar hij waarschijnlijk ook in voor zou kunnen komen

Physics is awesome

Jep, en de Albus Severus van Harry bij Slytherin :'D

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Haha. Ja, en Albus bij Slytherin. :'D

"Ignite, my love. Ignite."

Nooouuu, ik wou dat hij in Slytherin kwam en Albus in Gryffindor. Nouja, dingen die je niet verwacht kunnen best leuk zijn..

Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

Ja, klopt wel... Maar dat gevoel had ik ook toen ik het eerst hoorde!
    Maar het is eigenlijk juist wel leuk.

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

Cup schreef:
    Jep, en de Albus Severus van Harry bij Slytherin :'D

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

O. My. God. J.K.Rowling her mind has made a twist D:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Dat is juist leuk ;3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Wandering schreef:
    O. My. God. J.K.Rowling her mind has made a twist D:

I had excactly the same thought

Physics is awesome

Best apart, maar ergens is het ook wel weer grappig (:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Maar zoals altijd ben ik weer verder gaan zoeken en bij de meeste site´s staat niet bij welke afdeling hij is ingedeeld en op een engelse site vond ik wat hier onder staat. En ze hebben het ook over een zusje maar dat vind ik echt vaag

Scorpius' parents have high expectations from him, and dote upon him and his younger sister, Licia. He first meets Albus Potter and Rose Weasley before they get onto the boats to cross the lake. He is sorted into Slytherin after a particularily long wait, and looks both relieved and unhappy. He delivers a hereditary hate to Albus and Rose, who are at first taken aback, return it.

He becomes Seeker on the Slytherin Quidditch Team in his second year, much to his parent's jubilation.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 10:28 ]

Physics is awesome

Eyes schreef:
    Maar zoals altijd ben ik weer verder gaan zoeken en bij de meeste site´s staat niet bij welke afdeling hij is ingedeeld en op een engelse site vond ik wat hier onder staat. En ze hebben het ook over een zusje maar dat vind ik echt vaag

Scorpius' parents have high expectations from him, and dote upon him and his younger sister, Licia. He first meets Albus Potter and Rose Weasley before they get onto the boats to cross the lake. He is sorted into Slytherin after a particularily long wait, and looks both relieved and unhappy. He delivers a hereditary hate to Albus and Rose, who are at first taken aback, return it.

He becomes Seeker on the Slytherin Quidditch Team in his second year, much to his parent's jubilation.

Ik denk niet dat dat dan klopt :'D

Maar ik geloof inderdaad dat Scorpius bij Gryffindor komt en Albus bij Slytherin ^^

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Phaha, zo grappig :P
    Ik vind dat eigenlijk wel goed :Y)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

domme vraag he, maar is er nog een boek ofso die over de kinderen van harry en de rest gaan :X?

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 15:02 ]

I solemny swear i am up to no good

J.K Rowling heeft in een interview gezegd dat Scorpius ingedeeld zat bij Gryffindor en Albus bij Slytherin, geloof me.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

NeonTrees schreef:
    domme vraag he, maar is er nog een boek ofso die over de kinderen van harry en de rest gaan :X?

nein.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!