• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Laura: Uhh... I dunno :()


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I love you guys (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Dank je," zei ik terug, mijn stem toch zachter. Ja, het was zeker een opluchting dat de vrouw dood was, maar was dat op tijd geweest?
    De laatste herinnering van mijn enige echte liefde was zijn bezorgde gezicht boven het mijne voor ik wegviel. Wat was er daarna gebeurd?
    "Cassie?" ik moest het weten. Hoeveel pijn het me ook zou doen. "Hoe is het... met... wat is er gebeurd met..." ik slikte moeizaam. "... Saph?"
    Auw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trouwens, ik ben drie kwartier geleden van de computer getrapt. Als ik ineens offline ben moest ik heel snel rennen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    'Ik ben Prim uit Disrtrict 12,' zeg ik.
    Ik weet dat we hier niet gewoon stil kunnen blijven zitten. Ze gaan ons martelen. Ik wil niet zo doodgaan. Ik wil doodgaan wegens ouderdom.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als we nou niet allemaal zo ver uit elkaar woonden dan had ik een Hunger Games meeting georganiseerd voor ons allemaal om jullie persoonlijk te knuffelen (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    Mijn naam, gezegd door zijn lippen, schalde door de cel. Dat maakte iets wakker. ik kroop naar de tralies in de hoop een glimp van zijn gezicht op te vangen. Maar ik kreeg geen woord over mijn lippen. fayan leefde. Hij leefde nog!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I really want to hug you all right now. (cat) This whole roleplay is epic and shall go down in history!
    Nee dit maakt me echt niet hyper en overemotioneel en huilerig ofzo.



    We zullen Quizlet overnemen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie
    'Weet ik niet,' zei ik met pijn in mijn stem. 'Dat mens krabde mijn ogen eruit, het duurde jaren voor ik weer kon zien. Maar zíj heeft hem niet aangeraakt - haar mes zat namelijk nog in je buik,' constateerde ik. 'En dat van mij heb ik op de tast in haar keel geramd.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan schreef:
    Als we nou niet allemaal zo ver uit elkaar woonden dan had ik een Hunger Games meeting georganiseerd voor ons allemaal om jullie persoonlijk te knuffelen (no_chears)


    Waar wonen jullie dan?
    Ik woon in het saaie Flevoland


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan schreef:
    Als we nou niet allemaal zo ver uit elkaar woonden dan had ik een Hunger Games meeting georganiseerd voor ons allemaal om jullie persoonlijk te knuffelen (no_chears)


    Maar jíj moet natuurlijk weer in Friesland wonen terwijl ik gezellig met mn kont in Zeeland zit. god dat faalt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Noordholland :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove schreef:
    (...)

    Waar wonen jullie dan?
    Ik woon in het saaie Flevoland


    Je woont tussen mij en Laura in! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brabant (no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan - Stylist
    Ik zakte in elkaar tegen de tralies.
    Meteen had ik spijt van wat ik had gevraagd. Cassie wist ook niet of Saph nog leefde, of hij er nog was. Of niet.
    Meteen schoten er allemaal mogelijkheden door mijn hoofd.
    Saph dood.
    Saph levend.
    Saph gelukkig met een ander.
    Saph op een andere bruiloft.
    Auw. Auw. Auw.
    Ik sloeg mijn armen om mijn borst, kneep mezelf half fijn en probeerde mijn ademhaling weer controle te krijgen. Ik was eenzamer dan ik me ooit gevoeld had.
    Had ik het maar nooit gevraagd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen