• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yay! *starts writing*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oke de beginpost doet stom. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    This is a sexy sexy RPG *O*

    maar waarom twee keer dat plaatje? :'D


    -

    *wacht tot jullie eerste posts maken omdat mijn brein van katoen is vandaag en ik geen idee heb hoe ik moet beginnen* ^^

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    'Cause I'm an idiot :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stiekem had ik al één post klaar liggen (cat)

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels krasten over de harde ondergrond, een rilling liep over haar rug toen ze de kou op haar lichaam voelde.
    Niet dat ze er niet aan gewend was, het was altijd koud in huis. Maar niet kil, niet op deze manier.
    Wanneer was ze überhaupt in slaap gevallen? Haar ogen gingen deels open, maar ze schoot meteen overeind toen ze de tralie's voor zich zag. Onwillekeurig duwde ze haar rug tegen de harde muur achter haar, krabbelde behoedzaam overeind.
    In de cel tegenover haar zat nog iemand, maar ze kon niet zien wie. Haar hand ging omhoog, legde zich op haar hoofd en ze slikte in een poging haar schrijnende keel te kalmeren. Maar het hielp niet, het leek er alleen maar voor te zorgen dat de kloppende hoofdpijn erger werd.
    Met een schok besefte ze zich opeens hoe duidelijk de afwezigheid was van het enige wezen dat zich nog in haar leven bevond. De enige die nog met haar wilde praten en met wie zij wilde praten. Het hele dorp had haar als een verrader gezien, ze wisten allemaal heel goed wie er precies een einde Snow's leven had gemaakt. Daiyh was een held in hun ogen, tot het moment dat zijn kleinzoon het overnam. Een leider die nog veel bruter, strenger en medogenlozer was dan zijn grootvader.
    En aangezien Daiyh vijf jaar geleden weg was gestopt in het Capitool, had ze behalve haar dochter niemand meer.
    'Zahira?' vroeg ze eerst voorzichtig, met een zachte stem. Ze liet haar ogen door de kleine, donkere ruimte gaan, liep naar de tralie's en sloot haar slanke vingers er omheen.
    'Zahira?!' riep ze daarna, ze voelde haar hart tegen haar ribbenkast slaan.


    -

    Maar nu ga ik typen. Niemand is nog ontvoerd hè? Everybody is at home, missing each other (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wait? Wel? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ...ze werden toch wakker in die cel in het begin?

    Want ik vind eenzame thuis-posts saai (no_chears)


    -

    Oke, as you wish (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ...
    *zucht, delete haar post en begint overnieuw*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb alleen geen inspiratie voor Amycus, dus ik houd het voorlopig maar even bij Chiara. (cat)


    -

    *Vraagje* Zit Daiyh ook gevangen? Ja toch, hij had het Capitool ook verraden *gaat typen voor Saph*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Zodra ik wakker werd zat ik in een reflex overeind, op handen en voeten terwijl mijn hand naar het mes tastte. Deze omgeving kende ik niet en dus nam mijn lichaam automatisch een verdedigende positie aan, hoewel mijn brein nog moest bevatten wat mijn ogen zagen. Een kale ruimte, donker, kil. Een cel? Zou het een cel zijn? Wat deed ik in godsnaam in een cel? En waar was Dario? De angst sloeg me om het hart. Nee… Zouden ze Aurora hebben? Kleine Aurora, nog maar negen jaar oud? Met zijn zeventien jaar redde Dario het inmiddels wel een tijdje zonder zijn grote zus, maar Aurora was nog steeds afhankelijk van me. God, nee. Dat kon je niet menen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik neem aan dat Daiyh ook gevangen zit ja, hij had Snow vermoord :'D


    -